Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проблем със загуба на мощност W208 430Колата върви добре докато е студена и умира след като достигне работна температура.


  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#16 CLK 430

CLK 430

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    CLK 430

Posted 08 November 2019 - 19:57

Газта добре че е спряна,а газовия компютър откачихте ли го?
Електрическата инсталация ако ти е добре,газта ти прави проблем да знаеш.
Маслото мирисал ли си го на загряла кола?

Компютъра на газта на съм го спирал, а тва с мирисането на маслото не го разбрах. На какво трябва да мирише ?


  • 0

#17 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 09 November 2019 - 12:57

Компютъра на газта на съм го спирал, а тва с мирисането на маслото не го разбрах. На какво трябва да мирише ?

Имах предвид да не мирише на бензин.
Когато компютъра меши смесите по различни причини(АГУ) и това се получава.
  • 0

#18 CLK 430

CLK 430

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    CLK 430

Posted 09 November 2019 - 20:00

Днес си взех колата ... всички катализатори са махнати и е с 2 предни нови ламбда сонди ... резетнаха и адаптацията и в момента колата върви добре ... минал съм към 30 км. така че не е ясно дали проблема е разрешен, ще се разбере ако мина поне 300 и всичко е наред. Иначе сложихме втулки на задните сонди и чека не е светнал. Шумът от гърнето се вдигна но сега ме кефи още повече как ръмжи, относно шумът в купето също се вдигна, но леко и за сега не ме дразни. 


  • 0

#19 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 09 November 2019 - 21:05

Супер!Дано се е оправила!
Принципно чек свети от предни Л.С.и там се слагат втулки.
  • 0

#20 CLK 430

CLK 430

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    CLK 430

Posted 10 November 2019 - 17:43

Май няма да се размина толкова лесно ... днес чека светна :)

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  • 0

#21 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 10 November 2019 - 22:12

Май няма да се размина толкова лесно ... днес чека светна :)
Sent from my SM-N960F using Tapatalk

Ама на предните се слага втулка/и ако е махнат катализатор/те!
Намери си сервиза който да ти прави колата!
И чека за ниска проводимост на Кат. няма нищо общо д твоя проблем!
  • 0

#22 CLK 430

CLK 430

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    CLK 430

Posted 10 November 2019 - 22:40

Ама на предните се слага втулка/и ако е махнат катализатор/те!
Намери си сервиза който да ти прави колата!
И чека за ниска проводимост на Кат. няма нищо общо д твоя проблем!

Каква е логиката катализаторите да бъркат предните сонди, те нали са преди тях тоест въобще не го виждат. Сложиха ми втулки на задните защото те би трябвало да се объркат след премахването им. Ще проверя какво казва чека и ще видим какъв да е следващия хид,


  • 0

#23 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 11 November 2019 - 08:03

Нямаш следващ ход на принципа на махането, освен ако не успееш да излъжеш колата да не гледа задните сонди.
Т.е. може да се наложи да сложиш нови кат-ове.

Аз правих същите глупости като теб преди години на една от колите си. (200К)
С много мъки, успях да я докарам да пали чека на около 500км. каране.
Това беше с едни дълги катализаторни фланци, да лъжат сондите, някакви бленди, резонатори и т.н.

С други думи, успех с кодирането, ако е възможно изобщо.
Намери си някакви катализаторни елементи и слагай обратно според мен, иначе ще циклиш в този филм.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#24 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Posted 11 November 2019 - 10:18

А запалителната система как е, понеже на цилиндър са две свещи ако едната няма добро запалване ще има лошо изгаряне и ще трупа лоши адаптации

Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk
  • 0

#25 CLK 430

CLK 430

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    CLK 430

Posted 12 November 2019 - 20:00

Мен чека не ме притеснява толкова, колкото това че проблема не се оправи, или се оправи само частично. Колата върви като че ли малко по добре, но продължава да умира като загрее спрямо вървежа докато не е достигнала работна температура. Ще съм благодарен ако някой ми препоръча читав диагностик в Пловдив. 


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users