Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Черен пушек


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 vankata8805

vankata8805

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    Mercedes W203 C220 CDI Automatic

Публикувано 23 октомври 2019 - 14:55

Здравейте,колеги!Модела е C220 Cdi 143hp,Automatic,Combi,2002г!От около 2-3х.км започна да пуши черно!Качвах я на Стар диагностика,дюзите са добре,турбото също!Колата си има мощност,единствено забелязах сутрин като е студена и я запаля,има леко тресене на двигателя и много леко мърдат оборотите!При турбото масло няма!На място като работи пуши малко,но тръгна ли,като подам малко по рязко газ и остават черни облаци зад мен!Възможно ли е да е от дебитомера,защото друга грешка не показа?Благодаря предварително на отзовалите се,лек и безавариен път ви желая!
  • 0

#2 Dimitar_AMG

Dimitar_AMG

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 23 октомври 2019 - 15:49

Колега, когато е топла, пали ли лесно ?


  • 0

#3 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 октомври 2019 - 15:53

Възможно е ,при неправилна горивна смес ще пуши ,ако ти го е изкарало като грешка го смени.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#4 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 октомври 2019 - 19:20

От дебитомер пуши ама прегледайте по обстойно да не се купува напразно ...


  • 1

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#5 vankata8805

vankata8805

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    Mercedes W203 C220 CDI Automatic

Публикувано 24 октомври 2019 - 05:34

Пали без проблем и студена,и топла!Забравих да спомена,че преди около месец затапих вихровите клапи,защото хвърляха доста масло!ЕГР не съм премахвал софтуерно и не съм го затапвал!
 


Този пост е редактиран от SAMURAIJACK: 26 октомври 2019 - 09:45

  • 0

#6 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 168 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Публикувано 24 октомври 2019 - 10:48

Моята е бензин, но когато е студена, най- вече сутрин, като я запаля и оборотите играеха нагоре- надолу няколко минути, малко да загрее и се оправяше. Проблема беше в дебитомера, не дава грешка, защото не е изгорял, но не подава правилни стойности на компютъра.


  • 0

#7 vankata8805

vankata8805

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    Mercedes W203 C220 CDI Automatic

Публикувано 24 октомври 2019 - 16:47

При моя е много леко,даже трябва да се вгледаш 3-4сек. в оборотомера за да забележиш,че много леко мърда!
  • 0

#8 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 октомври 2019 - 19:28

Пали без проблем и студена,и топла!Забравих да спомена,че преди около месец затапих вихровите клапи,защото хвърляха доста масло!ЕГР не съм премахвал софтуерно и не съм го затапвал!
Пали без проблем и студена,и топла!Забравих да спомена,че преди около месец затапих вихровите клапи,защото хвърляха доста масло!ЕГР не съм премахвал софтуерно и не съм го затапвал!
Пали без проблем и студена,и топла!Забравих да спомена,че преди около месец затапих вихровите клапи,защото хвърляха доста масло!ЕГР не съм премахвал софтуерно и не съм го затапвал!
Пали без проблем и студена,и топла!Забравих да спомена,че преди около месец затапих вихровите клапи,защото хвърляха доста масло!ЕГР не съм премахвал софтуерно и не съм го затапвал!
Пали без проблем и студена,и топла!Забравих да спомена,че преди около месец затапих вихровите клапи,защото хвърляха доста масло!ЕГР не съм премахвал софтуерно и не съм го затапвал!

Само да уточним ,че вихрови клапи не хвърлят масло ,а маслото навлиза в смукателния колектор от турбината .,.


  • 2

Auto-logo-New-contur1178.jpg





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни