Драг
Started by Ms500, 21 Oct 2019 - 22:28:51
17 replies to this topic
#1
Posted 21 October 2019 - 22:28
Здравейте колеги наскоро станах собственик на мерцедес с500 в220 200г и отидохме с прятели на драг състезание. Пуснах се с моя фр тои има бмв е90 2009 г 2.0д 177 к. С с ремап към 210 к.с. И ме дръпна нормално ли е според мен немога още да я карам както трябва понеже от старт тръгвам много слабо сега ввче я научих горе долу какво ще кажете.
#2
Posted 21 October 2019 - 23:16
И какво време даде. Времето което би трябвало да дадеш е около 15.5 секунди на 400м.
#3
Posted 22 October 2019 - 11:03
220 500 не е от най-пъргавите автомобили.
Особено ако 90ката е с ръчка е направил много добро тръгване заради лаунча.
https://www.auto-dat...hp-xdrive-27800
https://www.auto-dat...-g-tronic-13067
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#4
Posted 22 October 2019 - 12:58
Не е нормално да те дръпне, твоя фр нещо те е подхлъзнал.
Имало е някаква измама, бмв е90 няма как да се опъне на с500 в220 200г.
Ако има видео клип от драг състезанието ще е интересно да се види това чудо.
#5
Posted 22 October 2019 - 15:38
Давай ремап и на твоята. Явно е модерно. Едните казват, че на атмосферни двигатели нямало много смисъл, на такива с турбо или компресори имало...
Колегите с бензинови двигатели във форума занимавали ли са се с такива по старому "чипосвания"? Как се разбира кой бензинов двигател става или не става за такива процедури?
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#6
Posted 22 October 2019 - 16:08
https://www.digitalt...nz/s/500-306-cv
Ето вариант, броиш 446лв и ти подобряват с 0.4л разхода и 0.2сек. ускорението, както и с 27км максималната скорост + 77 нютона въртящия момент
Чак се изкуших да проверя и за моята бензинова кола.
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#7
Posted 24 October 2019 - 17:29
От място "биеш" ли кикдауна ?
и никакво пускане до финала ?
малко гориво в резервоара но качествено
махаш въздушните филтри (само за драга)
свиваш огледалата и прибираш антената, ха ха (унесох се)
Успех
Edited by Bogi, 24 October 2019 - 17:34 .
сесшисе ?
#8
Posted 24 October 2019 - 23:18
Да
Има тънкости които носят някакви стотни.
От моя скромен опит например съм забелязал,че е добре преди дърпане да си карал агресивно колата в същия ден,за да е по-отзивчива кутията.
Говоря за атмосферните мотори.При турбото(компресори) е неусезаема разликата.
Другото е че за разлика от препоръките на автомобилни предавания да подадеш леко газ,докато задържаш със спирачка е по-удачно да набиеш кика.Не съм го мерил,но усещането е на взрив,докато с вдигането на обироти се получава някакво замисляне.Това е лично усещане.
Могат да се включат колеги които са се състезавали със замерване.
Има тънкости които носят някакви стотни.
От моя скромен опит например съм забелязал,че е добре преди дърпане да си карал агресивно колата в същия ден,за да е по-отзивчива кутията.
Говоря за атмосферните мотори.При турбото(компресори) е неусезаема разликата.
Другото е че за разлика от препоръките на автомобилни предавания да подадеш леко газ,докато задържаш със спирачка е по-удачно да набиеш кика.Не съм го мерил,но усещането е на взрив,докато с вдигането на обироти се получава някакво замисляне.Това е лично усещане.
Могат да се включат колеги които са се състезавали със замерване.
Edited by daimler1, 24 October 2019 - 23:19 .
#9
Posted 25 October 2019 - 07:33
Състезавал съм се и с двата метода описани горе. По-добри времена съм давал с набиването на кик от старт.
Ако тръгна от обороти с отпускане на спирачката колата губи сцепление и губиш старта.
#10
Posted 30 October 2019 - 01:57
Здравейте коле блаагодаря за мненията.Колега bogi да натискам до краи газта и не пускам до финала а сигурно това ми е грешката незнам нонсе убедих че от летящ старт нямат шанс
#11
Posted 30 October 2019 - 14:39
Незнам спор3д мен тези коли на старта са по бавни но след 100 са много бързиСъстезавал съм се и с двата метода описани горе. По-добри времена съм давал с набиването на кик от старт.
Ако тръгна от обороти с отпускане на спирачката колата губи сцепление и губиш старта.
#12
Posted 31 October 2019 - 04:11
Колега bogi да натискам до краи газта и не пускам до финала а сигурно това ми е грешката
Да пич, на изгасена кола може да натиснеш докрай (ще усетиш едно кликане накрая)
Това трябва да го кликнеш на старта моментално и никакво пускане
Ще ти дишат прашеца
Успех !!
Edited by Bogi, 31 October 2019 - 04:12 .
сесшисе ?
#13
Posted 31 October 2019 - 13:36
Да пич, на изгасена кола може да натиснеш докрай (ще усетиш едно кликане накрая)
Това трябва да го кликнеш на старта моментално и никакво пускане
Ще ти дишат прашеца
Успех !!
Благодаря ти много за съвета ще го пробвам и дано да ми дишат прашеца
#14
Posted 31 October 2019 - 14:37
Ес- класата е създадена за да те вози комфортно.Гладко и меко.
Това е в противоречие да ти къса врата.
Просто не е настроена така.
Това е в противоречие да ти къса врата.
Просто не е настроена така.
#15
Posted 31 October 2019 - 15:39
Искаш много вървеж от S класа ? Вземи си S55 facelift ... освен този и още много коли ще ти дишат прахта.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users