Колеги, колата е W211 Е270 с SBC модул, спирачният апарат на едното колело задържа и накладките стържат от време на време. Като натисна 2-3 пъти последователно освобождават и след неопределено време пак стържат. Ако някой има опита да сподели какво е необходимо да се профилактира. С приятел който е технически грамотен смятаме да пробваме сами. Благодаря ви предварително!
W211 Е270 с SBC спирачните апарати задържат
Started by johnygill, 21 Oct 2019 - 21:54:47
8 replies to this topic
#1
Posted 21 October 2019 - 21:54
#2
Posted 24 October 2019 - 07:02
Сменете буталото в спирачния апарат, пластмасови са и от топлината се променят. Има ремонтни комплекти с метално бутало. Преди работа изключете буксата на SBC модула или деактивирайте през стар диагнозата.
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#3
Posted 24 October 2019 - 19:50
В апарата е проблема ,както каза колега .
#4
Posted 30 October 2019 - 04:52
Колеги малко ъпдейт по случая: свалих спирачните апарати на двете предни колела. И на двете буталца маншоните бяха скъсани и вътре имаше мръсотия, почистих и сложих нови маншончета. Сега карам и се ослушвам за същия проблем да видим... Интересното е че като свалих спирачния апарат(имам пред вид отделих го от диска, но си остана свързан с маркуча към системата), компютъра писна в червено че нямам спирачки. Обаче буталцето се показа половин см и повече не искаше колкото и да помпех спирачки. Дори и колата запалих и помпех, буталото не се показа повече. Дали така е нормално?
#5
Posted 30 October 2019 - 20:06
Човек прочети малко , на какви налягания работи тази система , кога и как се сервизира не си прави експерименти ,че да не замине някой крайник от тялото ти .
#6
Posted 31 October 2019 - 07:14
Човек прочети малко , на какви налягания работи тази система , кога и как се сервизира не си прави експерименти ,че да не замине някой крайник от тялото ти .
Добре ориентирай ме къде да чета, не намирам затова питам тук. Специално за "caliper" на Мерцедес W211 и на ангийски търсих. Ако знаете помагайте и казвайте. Благодаря предварително!
#7
Posted 31 October 2019 - 15:59
Преди да пипаш каквото и да е по спирачната система на W211 трябва да се деактивира SBC-то.
Това се прави с диагностика. Най-добре със Стар, но има и други алтернативи като icarsoft, launch и тн.
Някои твърдят, че става и с вадене на буксата, но аз не бих тествал
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#8
Posted 31 October 2019 - 18:22
Има безброй клипове в Ютуб за начина на смяна на накладки и дискове на Мерцедес със СБЦ.Добре ориентирай ме къде да чета, не намирам затова питам тук. Специално за "caliper" на Мерцедес W211 и на ангийски търсих. Ако знаете помагайте и казвайте. Благодаря предварително!
Аз лично разкачам само минуса на акумулатора,като преди това изчаквам колата да заспи.Гаснат всички лампи и индикации по таблото.
#9
Posted 31 October 2019 - 18:40
Има безброй клипове в Ютуб за начина на смяна на накладки и дискове на Мерцедес със СБЦ.
Аз лично разкачам само минуса на акумулатора,като преди това изчаквам колата да заспи.Гаснат всички лампи и индикации по таблото.
ако бяха безброй клиповете нямаше да питам колега, а и мен не ме интересува смяна на накладки и дискове, а ремонт и профилактика на бутало и маншон. Едно клипче не намирам за съжаление(говоря конкретно за W211 с SBC от 2002-2008). Интересуват ме конкретни детайли, а не това което всички повтарят "изкл. на СБЦ", "дърпане на букси" и т.н. това ми е ясно и съм се справил дори си смених маншончетата вече.
Интересува ме: 1. при свален апарат от диска и натиск на педала колко излиза буталото(защото моето излиза макс 1см при работеща система)?
2. как се сваля буталото?
3. как се обезвъздушава системата след това?
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users