Съвети избор на CLK 500
Started by pink_floyd, 01 Oct 2019 - 22:42:05
48 replies to this topic
#31
Posted 12 October 2019 - 00:13
Това е единствения Мерцедес, който съм карал на газ. При положение, че имам две ръце и много нерви инвестирани в газовата, не мисля че може да се монтира по-добре. Проблемите не бяха катастрофални, но ги усещах и ме дразнеха. Просто не може да се направи да върви дори и доближаващо се до бензина (или тогава не можеше). Аз лично съм скептик дали и сега може, но няма как да съм сигурен.
280 е с доста разумен разход, единствено го морят задръстванията, но е доста по-приемливо от 500.
И 350, и 500 могат да са под 20 бензин градско. Ако не ме лъже паметта 500 беше около и под 18 в нормален трафик.
280 е около и под 15.
280 е с доста разумен разход, единствено го морят задръстванията, но е доста по-приемливо от 500.
И 350, и 500 могат да са под 20 бензин градско. Ако не ме лъже паметта 500 беше около и под 18 в нормален трафик.
280 е около и под 15.
#32
Posted 12 October 2019 - 13:07
Стига с тоя разход на гориво бе хора, той е най малкият харч за една кола.
Каквото и да се счупи в един съвременен автомобил струва колкото бензина за 6 до 12 месеца напред.
Радвайте се щом давате пари за гориво, това означава че сте в движение.
Когато разхода стане 0/100 тогава ще е време за оплакване.
Edited by vencislav, 12 October 2019 - 13:08 .
#33
Posted 14 October 2019 - 18:55
Поради малкия избор заглеждам този.
https://mobile.bg/11568373122310176
Някакви коментари на пръв поглед?
Като гледам е американска, това притеснително ли е и какви са разликите, освен маркерите и таблото
Другата е на kdl бившия, но там ме спира бюджета засега.
И поради горната причина взех да гледам w203 AMG.
Има ли място за съпоставка или са коренно различни коли. Броя на вратите не е определящ. Предполагам AMG няма да е толкова надежден и здрав като 500-то, заради компресора и начина по който е карана, и вероятно по-скъпо за поддръжка?
https://mobile.bg/11568373122310176
Някакви коментари на пръв поглед?
Като гледам е американска, това притеснително ли е и какви са разликите, освен маркерите и таблото
Другата е на kdl бившия, но там ме спира бюджета засега.
И поради горната причина взех да гледам w203 AMG.
Има ли място за съпоставка или са коренно различни коли. Броя на вратите не е определящ. Предполагам AMG няма да е толкова надежден и здрав като 500-то, заради компресора и начина по който е карана, и вероятно по-скъпо за поддръжка?
Edited by pink_floyd, 14 October 2019 - 19:03 .
#34
Posted 14 October 2019 - 21:38
И поради горната причина взех да гледам w203 AMG.
Има ли място за съпоставка или са коренно различни коли. Броя на вратите не е определящ. Предполагам AMG няма да е толкова надежден и здрав като 500-то, заради компресора и начина по който е карана, и вероятно по-скъпо за поддръжка?
Щом казваш компресор, значи гледаш С32. От поколението на 203ките AMG има още С30 дизел и C55 осмак.
C32ката казват че върви бая, малко повече от 500ката която гледаш. Обслужване....това е V6 с компресор. За начало 12бр. свещи и 6бр. бубини. Маслата са ясни(мотор, компресор, диф,кутия), кутията трябва да е 722.6... но не като на другите 203ки, а усилена... последните цифри в кода назад са други. Окачването си е като на 203ките... спирачки би трябвало да има афтърмаркет. Слабо място е охлаждането на компресора доколкото чета, а ремонт на компресор.... не съм проучвал но ще боли. Друго е че капаците на главите имат склонност да текат. Иначе машината кърти и вътре/вън е еднаква с единственото дизелово AMG C30, което не е толкова бързо, но пък има ебаси въртящия момент 540Nm, което доставя голям кеф. Мотора и' е доработен от амг петак като моя и има много приятен звук.
От тия всичките 55цата за мен е мечта, прави се след 2005та, с издължена муцуна е, върви на гръм, а звука е един път. Но и цените са други.
Ако 14к са ти много, аз те съветвам да търсиш нещо различно от АМГ или 500... коли са на годинки вече и тая кола много бързо може да ти обади доста прилична сметка, за не много сериозни ремонти. Това разбира се ако искаш всичко да и' е в час.
ПС Ако нещо не е вярно от инфото, вярвам колегите ще ме поправят
Edited by Brozestian, 14 October 2019 - 21:42 .
#35
Posted 14 October 2019 - 22:38
Да допълня към колегата по-горе. Слабо място на C32 наистина е интеркулера. Има навика да тече и от там колата губи антрифриз и не може да разбереш откъде изчезва антифриза. Друг проблем на C32 e ръждата. Повечето екземпляри са преди 2003 година. А ръждата е оправена при моделите от 2003. Дали колата е 2003 може да разбереш по няколко неща. Първо ксенона е с лупи. Второ върху компресора има един плакет с името на човека сглобил двигателя. Преди 2003-та това се е заплащало допълнително.
Окачването на АМГтата се различава само по пружини, амортисьори и стабилизираща щанга от не АМГ вариантите. Спирачките на W203 AMG и CLK500 са абсолютно еднакви. Единствено C55 може да има различни спирачки като на SLK55 AMG. Производството на C55 започва през 2004та.
Сега да допълня за C30 AMG. Външно е еднакво с C32 но вътре е с обикновенни седалки а не АМГ. Разликата в интериора е само километража който преди фейслифта е разграфен до 300км/ч а след фейслифта до 280. АМГ волан, педали и скоростен лост.
#36
Posted 15 October 2019 - 21:12
kdl e прав за разхода на 280 - върти се около 15 в София, вечерно лежерно с големи булеварди спокойно пада даже на 12-12.5/100. Това в купе на 211ка 7г троник на задно.
С този мотор имам 40000км на газ за 2 години, нито един проблем, даже не е ходила за донастройка, всичко ѝ е ОК, НО газовата не е всичко на една марка тип Романо, БРЦ и т.н., всеки компонент е от отделен производител и е подбран след доста четене, питане и т.н.
Въпреки всичко за уикенд кола, особено ако се кара на газ, при тия цени 80 90 стотинки...аз съм за 500 с 2 ръце
#37
Posted 15 October 2019 - 21:21
M113 също пада до 12-13 при спокойно каране градско и то на w220. Иначе нормално в Щутгарт със задръствания е около 17. При газене 20-22. Не виждам смисъл от малък 6-так. Карам също Е280 (старият v6 m112) и там разхода не е много по-различен от големият V8.
Разхода е най-малкият проблем за една кола, камо ли за уикенд играчка.
Разхода е най-малкият проблем за една кола, камо ли за уикенд играчка.
Edited by ЦецоКолев, 15 October 2019 - 21:23 .
#39
Posted 17 October 2019 - 22:36
Това някакъв майтап ли е или искаш за трети път да се коментира тази кола?Някакви коментари за този
https://m.mobile.bg/...568373122310176
Не знам дали ти прави впечатление че дълго време имаше едиентични теми една под друга.За цлк500 и за цлк500/320
Ей я на .http://forums.mbclub...k-w209-500-320/
Edited by daimler1, 17 October 2019 - 22:39 .
#40
Posted 17 October 2019 - 23:10
Някакви коментари за този
https://m.mobile.bg/...568373122310176
Колата е супер. Най-добрата на пазара. Купувай смело.
#41
Posted 18 October 2019 - 00:09
За 18 дена ходи ли да гледаш някоя или само си питаш?
#42
Posted 18 October 2019 - 06:45
#43
Posted 18 October 2019 - 15:53
Може и да я рекламира...
#44
Posted 19 October 2019 - 01:49
daimler1 - Не е майтап, но явно стана проблем, в моята тема в преден пост питах за колата, но нямаше коментари, това че се е обсъждала в други теми една и съща кола, аз нямам вина, а и не съм влизал във въпросните теми.
sami - Схванах иронията, но нямах представа, че тази кола е вече обсъждана. Ще те помоля да разчистиш иначе полезната тема от последните коментари, вкл. и моя.
az_be - Не, защо, трябваше ли? Срок нямам, защото парите не съм ги изкарал за 18 дни. Друго няма смисъл да ти отговарям и това ти е много.
Brozestian - Ни най-малко, но нямах представа, че е станала популярна тук. А и избора е доста ограничен, нормално е да се пита за един и същ автомобил
Edited by pink_floyd, 19 October 2019 - 01:49 .
#45
Posted 19 October 2019 - 13:20
Пинк флойд не ни се сърди но с трици маймуни не се ловят.
Пльосваш ни някакви разковани щайги, поедставяш ни ги като едва ли не
уникални, единствените на пазара и очакваш всички да ги харесаме и да припадаме
по тях. Това няма да стане, защото всички ние сме си купували подобни бараки и просто
се опитваме да те предпазим от нашите грешки.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users