Здравейте колеги, нов съм във форума и ще помоля за съвет и съдействие, ако някой се е сблъсквал с подобна ситуация.От година карам Мерцедес с 160 Компресор sport coupe,1.8 М271 мотор и бях доволен до момента, в който не се появиха и специфични проблеми, които към момента не можем да отстраним. А те са свързани основно със запалването.
В началото се започна с леко придърпване,или 1 един цилиндър не работи. Следва диагностика,изтриване на грешката ,, лоша работа на 3 цилиндър" . Леко успокоение и след няколко дена въобще и не запали. Последва смяна на ангренажен комплект и всичко необходимо ,зап. свещи, филтри, масла и др. поради необходимост. Последва запалване и работа до 50 - 60 гр. и отново същите симптоми, т.е. гасне. Следва диагностика и ремонт на хидравлични повдигачи на 3 цилиндър, като останалите са прегледани и им е направена профилактика. Към момента тотално не пали. Диагностика с Star Diagnosis. Анализ и грешка в заден ,,Сам модул" N10/2, всичко друго е наред, т.е.изправно! Възможно ли е проблема да е там? Ако някои е имал подобна загадка бих помолил за мнение и съвет?
Благодаря!
![Photo](https://secure.gravatar.com/avatar/d1690c645d16a1ae2129f30456bd8137?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
CL160 sport coupe, не пали.СL 160 не пали
Started by Nikipe, 22 Sep 2019 - 06:11:58
3 replies to this topic
#1
Posted 22 September 2019 - 06:11
#2
Posted 22 September 2019 - 08:38
Компресия измерихте ли. Този мотор има проблем с веригата. Да не би вече да е разтегната и от там да нямаш компресия в цилиндрите.
#3
Posted 22 September 2019 - 14:37
Здравей, благодаря за мнението. Веригите и зъбите са сменени. Сутринта преди студен старт, автомобила има идеалната компресия. След като поработи до около 60" пада 1 - ви цилиндър и гасне. След това отново се измерва компресията. Няма на нито един цилиндър.
#4
Posted 22 September 2019 - 14:41
Стар дигноза не показва грешки.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users