Здравейте колеги, нов съм във форума и ще помоля за съвет и съдействие, ако някой се е сблъсквал с подобна ситуация.От година карам Мерцедес с 160 Компресор sport coupe,1.8 М271 мотор и бях доволен до момента, в който не се появиха и специфични проблеми, които към момента не можем да отстраним. А те са свързани основно със запалването.
В началото се започна с леко придърпване,или 1 един цилиндър не работи. Следва диагностика,изтриване на грешката ,, лоша работа на 3 цилиндър" . Леко успокоение и след няколко дена въобще и не запали. Последва смяна на ангренажен комплект и всичко необходимо ,зап. свещи, филтри, масла и др. поради необходимост. Последва запалване и работа до 50 - 60 гр. и отново същите симптоми, т.е. гасне. Следва диагностика и ремонт на хидравлични повдигачи на 3 цилиндър, като останалите са прегледани и им е направена профилактика. Към момента тотално не пали. Диагностика с Star Diagnosis. Анализ и грешка в заден ,,Сам модул" N10/2, всичко друго е наред, т.е.изправно! Възможно ли е проблема да е там? Ако някои е имал подобна загадка бих помолил за мнение и съвет?
Благодаря!
CL160 sport coupe, не пали.СL 160 не пали
Започната от Nikipe, 22 сеп 2019 - 06:11:58
3 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 септември 2019 - 06:11
#2
Публикувано 22 септември 2019 - 08:38
Компресия измерихте ли. Този мотор има проблем с веригата. Да не би вече да е разтегната и от там да нямаш компресия в цилиндрите.
#3
Публикувано 22 септември 2019 - 14:37
Здравей, благодаря за мнението. Веригите и зъбите са сменени. Сутринта преди студен старт, автомобила има идеалната компресия. След като поработи до около 60" пада 1 - ви цилиндър и гасне. След това отново се измерва компресията. Няма на нито един цилиндър.
#4
Публикувано 22 септември 2019 - 14:41
Стар дигноза не показва грешки.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни