ML63 W166 - газ?
Започната от Venuh, 31 авг 2019 - 01:21:40
16 мнения по тази тема
#1
Публикувано 31 август 2019 - 01:21
Здравейте! Предполагам въпроса е тъпичък и ще последват негативни отговори , но се чудех дали е възможно монтиране на АГУ на ML63 W166. Дилемата е следната : тъй като цените на модела значително паднаха покупката му е в диапазон "мога да си позволя !!да купя!!" , но предвид скъпата поддръжка , не съм сигурен , че мога да го храня. Та , въпроса е , макар с директно впръскване , възможно ли е да се ползва газ? И по-удачен ли е ML500 (по-скоро 15 л./100 км. дали биха били постижими в реални условия)? Типа ми на шофиране е : плавно извънградско и рязко градско , откъм скорост - единствено на магистрала и скоростни пътища си позволявам да карам над ограничение. Друг вариант , който обмислям е S63/S500(CGI) W221 , но предвид ръста ми клоня към М-класа , защото имам предостатъчно място за главата дори изправен , където в седан обикновено трябва да "прилягвам".
#2
Публикувано 02 септември 2019 - 21:23
На МЛ-а мотора е M157.
Трудно ще се газифицира.
Но не невъзможно - звънни на миткофитнеса и се консултирай с него.
500 е М278, същите проблеми като 63, че и по зле, задират бутала, горят масло...
На М164 63-та е с мотор 156. Там няма проблеми. Мотора е корав, върви мнооооого добре, по елементарен е, няма турбини, няма директно впръскване...
Трудно ще се газифицира.
Но не невъзможно - звънни на миткофитнеса и се консултирай с него.
500 е М278, същите проблеми като 63, че и по зле, задират бутала, горят масло...
На М164 63-та е с мотор 156. Там няма проблеми. Мотора е корав, върви мнооооого добре, по елементарен е, няма турбини, няма директно впръскване...
Този пост е редактиран от prokopi69: 02 септември 2019 - 21:29
#3
Публикувано 03 септември 2019 - 08:30
Мл 164 е с най проблемния мотор на амг, не заблуждавайте човека. Там като се почне от болтовете на главата, проблеми с дюзи валове и набити пулове. МЛ166 АМГ доколкото знам е една идея по добър особено след фейса,само не съм сигурен че след фейса мотра не е битурбо. Иначе 500 е здрава и има някой малки проблеми които като се отстранят мотора си върви без проблеми. Има доста клипове в Тубатаглвдай там за конкретните мотори и ще ти се изясни.
#4
Публикувано 03 септември 2019 - 11:27
Ако си мислиш, че 156 е проблемен, като се запознаеш с М278 и М157 ще разбереш, че си мнооооого далеч от истината.
#5
Публикувано 04 септември 2019 - 11:10
и ся кво ? последно е ли проблемен ? не е ли ?
Аз лично като читател нищо не разбра пък момичето - :/
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#6
Публикувано 04 септември 2019 - 12:11
Ха сега и ти сподели каква моторизация би избрал?и ся кво ? последно е ли проблемен ? не е ли ?
Аз лично като читател нищо не разбра пък момичето - :/
#7
Публикувано 04 септември 2019 - 14:57
Проблемите на М156 са известни отдавна.
Но тези проблеми са решими е не много скъпи.
М278 и М157 - масово под 100к км разбиват водачи на клапани, късат вериги, задират бутала.......
Но тези проблеми са решими е не много скъпи.
М278 и М157 - масово под 100к км разбиват водачи на клапани, късат вериги, задират бутала.......
#8
Публикувано 04 септември 2019 - 19:35
Чак пък ефтин М156 АМГ! Ремонта обикновено излиза почти колкото един джип на старо.
#9
Публикувано 04 септември 2019 - 21:31
Шарки, бъркаш две и двеста.
Тук не говорим за Дачия.
Ами да, един скъсан болт на главата се оправя с е една гарнитура. Направо си е евтино.
М278 струва 60000 евра. Щото като надере цилиндъра само блок не се предлага. То ясно, че набиват ризи и има и морги, ама....
Тук не говорим за Дачия.
Ами да, един скъсан болт на главата се оправя с е една гарнитура. Направо си е евтино.
М278 струва 60000 евра. Щото като надере цилиндъра само блок не се предлага. То ясно, че набиват ризи и има и морги, ама....
#10
Публикувано 04 септември 2019 - 22:40
M156 си е корав. Болтовете се сменят, нищо особено. Задира валове, но само от първите години. Също нищо толкова фрапантно. И всичко се прави горе в мотора. За новият нищо не мога да кажа.
И все пак М113К си е най-коравият, но...
И все пак М113К си е най-коравият, но...
#11
Публикувано 05 септември 2019 - 19:05
Е да де ама разликата от преди и след фейслифта е от+6000 евро нагоре за читав екземпляр.
#12
Публикувано 07 септември 2019 - 16:00
Ха сега и ти сподели каква моторизация би избрал?
Тази която притежавам в момента , но няма нищо общо с темата
166 + 273 + LPG
Иначе 163 с М113 - 5.0 с газ и тва е
Този пост е редактиран от Наско: 07 септември 2019 - 16:00
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#13
Публикувано 07 септември 2019 - 16:28
Да,в другата тема (за 166)беше писал,че би избрал друга моторизацияТази която притежавам в момента , но няма нищо общо с темата
166 + 273 + LPG
Иначе 163 с М113 - 5.0 с газ и тва е
И аз се обърках!
#14
Публикувано 07 септември 2019 - 16:45
Да,в другата тема (за 166)беше писал,че би избрал друга моторизация
И аз се обърках!
Всичко зависи от моментно състояние на джоба при мен
А бъркам и темите за капак на всичко затова и не пиша често
Иначе за 166ца искам 350ка дизел в момента ... оди ме разбери защото аз не мога
Този пост е редактиран от Наско: 07 септември 2019 - 16:49
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#15
Публикувано 07 септември 2019 - 17:22
Ако имаш възможност, намери екземпляр без АдБлу. Че там е страшно. Горят им сензорите NOx. Единия е 1500 кинта. Горят и подгревите в резервоара - почти 2 бона. Още подгрева в тръбата, дюзата... И каквото и да се повреди в тъпата система - след 800 км няма да запали.
Този пост е редактиран от prokopi69: 07 септември 2019 - 17:25
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни