Привет,
Преди няколко дни вкарах колата за преглед, че ми се причува лек метален шум откъм ремъчната група. Та.. празния ход на ролката на алтернатора е развален и тр да се смени шайбата - A6461500360 (68)
Какво съм забелязъл като поведение... Повечето пъти на таблото напрежението при запален автомобил е 14,2V, което подсказва, че би тр алтернаторът да зарежда правилно. Пробвах с вентилатор на макс + климатик и фарове и напрежението беше 14.0-14.1V. Дотук супер.... обаче от време на време ми прави впечатление, че пада на 13.5-13.6V.
Тук идва въпросът ми.. така и така ще ми свалят алтернатора, има ли смисъл да го поразглобят и да реновират това онова или просто се шашкам без нужда и със смяната на въпросната ролка би тр да се оправи. Проблеми с палене и ниско напрежение не съм имал. Единствено ми записва грешка за датчик колянов вал, а нямам проблеми нито с палене, нито с друго.
Поздрави,
Митака