Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

светка ми лампата за подгрева след като запаля


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 ДаниелЕ320

ДаниелЕ320

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 elegans 2.5d 113k
    W211 Avangard EVO 320 cdi 7gtronic

Публикувано 22 август 2019 - 20:35

Зсравейте,

 

Имам проблем ,след като запаля светка лампата за подгрева на двигатела за петнайстина секунди и после угасва.Забравих да кажа че автомобила е 320 CDI 2008г. с двигател ОМ642/224к.с.

Предният ми мерцедес беше W210 -250d  и той ми направи същото нещо и се оказаха подгревни свещи,смених ги и колата се оправи.Та питането ми е дали са свещите за подгрев.

Надявам се по просветените колеги от мен които са се сблъсквали с този проблем да споделят

 

Благодаря предварително на всички колеги които ще се отзоват


Този пост е редактиран от ДаниелЕ320: 22 август 2019 - 20:37

  • 0

#2 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 23 август 2019 - 06:12

Може и релето да прави проблем. Трябва да се замерят свещите и релето. А прочитането с диагностика ще покаже кой елемент от всичките е виновен.
  • 0

#3 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 август 2019 - 11:04

В повечето случаи са и двете. Новите "релета" са вече модули с микрочип вътре и не са истински релета както едно време.

Проблема е като си замине някоя свещ обикновенно вместо да прекъсне тя окъсява веригата. Модула се претоварва и изгарят едни тънки жички които играят ролята на бушон вътре в модула.

Тогава дори и да смениш изгорялата свещ вече е късно за модула и трябва да се смени и той.

За съжаление точно това ми се случи 2 пъти. Първия път заради небрежност от моя страна. Карах твърде дълго време с изгоряла свещ.

Втория път явно си беше малшанс. Защото смених свещта още на следващия ден но тя вече беше окъсила и модула изгорял.


  • 2

#4 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 23 август 2019 - 13:20

Финансово-инженерна мисъл е имало, където финансистите са надделели. Да има ляб повече.
  • 1

#5 ДаниелЕ320

ДаниелЕ320

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 elegans 2.5d 113k
    W211 Avangard EVO 320 cdi 7gtronic

Публикувано 25 август 2019 - 20:53

Здравейте ,

Искам да благодаря на всички които писаха.

Проблема е решен вече смених свещите и се оправиха нещата те бяха оригиналните.

 

Колата почна да пали още по лесно.

 

Благодаря

Поздрави

Даниел Александров


  • 0

#6 vankataloz

vankataloz

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Карнобат
  • Автомобил:
    E320 CDi 2002 w211

Публикувано 26 септември 2019 - 00:20

Здравейте. За да не отварям нова тема. Имам следния проблем с мерцедес w211 2002 e320 cdi. Светеше ми лампата за свещите след запалване на мотора, и свети докато загрее мотора( ако не го изгася и пак да го запаля си свети постоянно, дори и като е загрял). Смених свещите с нови NGK ( не знам дали съм направил добър избор), но проблема си остана. Смисъл проблем с палене и такива неща нямам. Само дето си свети лампата. Благодаря предварително.
  • 0

#7 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 септември 2019 - 20:34

Модула за управление на подгревните свещи си е заминал .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#8 Brozestian

Brozestian

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 ноември 2020 - 20:56

И тук да се разпиша явно днес ми е ден.
Днес светна лампата за подгрева постоянно.
Изгасна чак след 40 минути каране.
После колата поседя няколко часа и като запалих пак същото.
Свещите са сменяни с нови преди 70к км и са беру, вероятно някоя е сдала багажа, но възможно ли е да е и реле също....
Което ме навежда на мисълта, къде се намира релето на 203-та...
Ще я карам на диагностика то е ясно, просто да съм подготвен.:)
  • 0

#9 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 325 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 19 ноември 2020 - 13:49

На W203-ката - ако е с OM611 или ОМ612 управляващия модула не е такъв - от старите е и не гори ако изгори някоя свещ.


  • 1

#10 Brozestian

Brozestian

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 ноември 2020 - 19:51

Мерси за отоговора.:)

Страното е че лампата свети постоянно и изгасва чак след 40 мин до час каране градско, а четох че за ако индикацията е за свещ, лампата свети 1-3 минути след запалване.... може и да не е вярно, оставил съм я, ще видим. 


Този пост е редактиран от Brozestian: 19 ноември 2020 - 19:52

  • 0

#11 Brozestian

Brozestian

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 ноември 2020 - 16:07

Смяна на свещи + реле.
  • 0

#12 amxcs

amxcs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    W211 E220CDI 150hp, 03

Публикувано 24 ноември 2020 - 13:51

В повечето случаи са и двете. Новите "релета" са вече модули с микрочип вътре и не са истински релета както едно време.

Проблема е като си замине някоя свещ обикновенно вместо да прекъсне тя окъсява веригата. Модула се претоварва и изгарят едни тънки жички които играят ролята на бушон вътре в модула.

Тогава дори и да смениш изгорялата свещ вече е късно за модула и трябва да се смени и той.

За съжаление точно това ми се случи 2 пъти. Първия път заради небрежност от моя страна. Карах твърде дълго време с изгоряла свещ.

Втория път явно си беше малшанс. Защото смених свещта още на следващия ден но тя вече беше окъсила и модула изгорял.

И при мен е същото, имах една изгоряла свещ. Смених я но продължава да свети.

Преди да давам грешни пари, ще опитам да запоя жичката като от клипа (ако и при мен е това проблема)


  • 0

#13 Brozestian

Brozestian

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 ноември 2020 - 15:53

Първо закачи на Стар и изтрийте грешката и тогава вижте дали е и релето.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни