![Photo](https://secure.gravatar.com/avatar/ef4bcf31e66385fb546da6dd50e870d1?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Стар диагностика и проблемни дюзи
Started by Петрето, 16 Aug 2019 - 16:13:14
15 replies to this topic
#1
Posted 16 August 2019 - 16:13
Здравейте,имам проблем с дюзите на W210 CDI.
Интересува ме могат ли да се хванат със Стар диагностика,или трябва и стенд-нещо,което искам да избегна.
Благодаря.
Интересува ме могат ли да се хванат със Стар диагностика,или трябва и стенд-нещо,което искам да избегна.
Благодаря.
#2
Posted 16 August 2019 - 20:16
Могат разбира се да се хванат.Нужно е и диагностик който разбира.Могат и с колби да се хванат,зависи дали проблема е в електрониката или в разпръсквача.Здравейте,имам проблем с дюзите на W210 CDI.
Интересува ме могат ли да се хванат със Стар диагностика,или трябва и стенд-нещо,което искам да избегна.
Благодаря.
#3
Posted 17 August 2019 - 08:19
Благодаря.
#4
Posted 16 September 2019 - 08:19
Колеги,помагайте.
E270 CDI-сменена една дюза(подаваше повече нафта),всичко след интервенцията по показатели и на петте дюзи в златната среда...и на студен старт пак пуши синкаво бял дим и мирише на неизгоряла нафта.
Колата е без катализатори.
Като загрее изчезва всичко.
Работи равномерно и тихо мотора без излишни шумове и прекъсвания.Но дименето сутрин го има.
Сменял съм април месец реле подгрев,свещи ме съм пипал.
За втори път беше записало че няма комуникация с релето,а винаги подгрява нормално.Пали като часовник независимо дали съм я загасил преди пет минути или два дни.
От какво може да е дименето сутрин?
Явно не е дюзи.Помагайте.
E270 CDI-сменена една дюза(подаваше повече нафта),всичко след интервенцията по показатели и на петте дюзи в златната среда...и на студен старт пак пуши синкаво бял дим и мирише на неизгоряла нафта.
Колата е без катализатори.
Като загрее изчезва всичко.
Работи равномерно и тихо мотора без излишни шумове и прекъсвания.Но дименето сутрин го има.
Сменял съм април месец реле подгрев,свещи ме съм пипал.
За втори път беше записало че няма комуникация с релето,а винаги подгрява нормално.Пали като часовник независимо дали съм я загасил преди пет минути или два дни.
От какво може да е дименето сутрин?
Явно не е дюзи.Помагайте.
#5
Posted 16 September 2019 - 11:49
Това е симптома на липсващите катализатори.
Сутрин компа пуска повече нафтичка,обогатява сместа(смукач) и съответно през ауспуха излиза неизгорялата.
Сутрин компа пуска повече нафтичка,обогатява сместа(смукач) и съответно през ауспуха излиза неизгорялата.
#6
Posted 16 September 2019 - 11:58
И затова пуши?
#7
Posted 16 September 2019 - 13:55
И затова пуши?
Ами какво да прави един стар дизел без катализатори?
#8
Posted 16 September 2019 - 13:57
Абе и други има нез катализатори,но ме пушат.
#9
Posted 16 September 2019 - 16:15
Ами дистанционно толковаАбе и други има нез катализатори,но ме пушат.
Има официален сервиз на марката,може да се консултираш там.
#10
Posted 16 September 2019 - 16:27
До тях едва ли ще стигна.
![:)](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
#11
Posted 27 October 2019 - 09:27
Колеги,да раздвижа малко темата.
Няма оправия с моя мерцедес.
Карах го в Гърция-стендоваха и оправиха всички дюзи.На място студена никакво димене,прибрах се в София и тази сутрин паля и отново бяло-син пушек.Да,за 3-4 минути изчезна и остана само да се вижда струята дим от ауспуха,но продължава да мирише на неизгоряла нафта.
Всичко по колата са гледали-с помпата всичко е наред,дюзи перфектни,маски не харчи,антифриза не е мръднал.
Вече губя търпение с колата.
Работи като часовник.Но дименето си го има.
Не нисля,че е от липсата на катализатори-и преди съм имал дизел без катализатор-димене имаше само в най-студените дни.
Помагайте.
Няма оправия с моя мерцедес.
Карах го в Гърция-стендоваха и оправиха всички дюзи.На място студена никакво димене,прибрах се в София и тази сутрин паля и отново бяло-син пушек.Да,за 3-4 минути изчезна и остана само да се вижда струята дим от ауспуха,но продължава да мирише на неизгоряла нафта.
Всичко по колата са гледали-с помпата всичко е наред,дюзи перфектни,маски не харчи,антифриза не е мръднал.
Вече губя търпение с колата.
Работи като часовник.Но дименето си го има.
Не нисля,че е от липсата на катализатори-и преди съм имал дизел без катализатор-димене имаше само в най-студените дни.
Помагайте.
#12
Posted 27 October 2019 - 12:46
компресията как е температурния датчик на мотора какво отчита
вижте корекциите като е студена как са и на загряла пак
#13
Posted 27 October 2019 - 13:22
Братко Петрето, няма от какво да се притесняваш.
Не се прибирай в София, карай си колата в Гърция и не го мисли толкова.
Във София въздухът е с по голяма плътност и е нормално да се забелязват
всякакви нюанси в цветовете на избълваните от колите газове. Тука е така.
Сполай ти.
Edited by vencislav, 27 October 2019 - 13:24 .
#14
Posted 27 October 2019 - 19:52
А свещи как греят , компресията каква е ... колегите са казали да не се повтаряме ама България ти е малка за ремонти и по - скъпа от Гърция изглежда ...
#15
Posted 27 October 2019 - 19:58
Напротив-в Гърция ми е по-евтино,затова и там отидох.
Свещите греят нормално.
Има леки отклонения в компресията.
Свещите греят нормално.
Има леки отклонения в компресията.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users