Два отделни проблема: пуши като Гаргамел и автоматика придърпва/боксува
Започната от Brozestian, 08 авг 2019 - 17:11:25
28 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 август 2019 - 17:11
Здравейте колеги,
Колата е 203ка 270 CDI, комби 2003. Автоматика е 5г
Има два отделни проблеми и за да не пиша 2 отделни теми, ги обединих в една.
Първият е че пуши, ама пуши и мята такива димки на Кик Даун, че ме е страх колите отзад да не се изгубят. Черен облак. По прочетеното, би трябва да бъде нещо по въздуха, ама ми писна от "майстори".
Първо течеше масло от пластмасовата тръба влизаща в турбото, след смяна, се оказа че е от турбото, смениха му лагери и теча се оправи. 5-6 к км след това гръмна дебитомер и ми го смениха с "нов". Някъде там започна да пуши.... Може би беше преди дебитомера де се предаде.
При проверката при друг майстор се оказа, че сменения уж "нов" дебитомер е някакво китайско мега долно менте... Майстора имаше Лемфьордер от 220 цди и каза че е същия. Взех го, промяна... Малка, но по скоро в работата на мотора, пушенето си остана.
Диагностика и 2 дюзи се оказаха зле. Рециклиран всичките 5, смениха ми разпръсквачите, мотора направо мърка, разхода падна по борд и..... Пушенето пак остана.
Взе да ми писва. Грешки не дава никакви... Идеи?
Втория проблем.... Колата е купена с ремонтиран автомат. Сменен бил мозъка с нов: според мен 2ра ръка. Сега. И преди го правеше чат чат. Паля ръчкам Д и грижи нямам. Понякога обаче ако на място разръчкам Д Р и пак Д... Ако подам газ леко я усещам че все едно боксува съединител. Понякога го прави, понякога не. По често когато е под наклон, тоест при Д кутията е по натоварена.
Това е от около година и сега взе да става доста по осезаемо. Ресетнахме 2 пъти адаптациите ... кОр. Закарах я на майстор... Естествено не го направи проблема.
Това което ми прави впечатление е че за 40к км или почти 2 години смених буксата 3 пъти. Протича масло. 2 при един майстор и 1 при друг.... Ако това има значение.... Ако някой рекне тук също ще съм благодарен.
Колата е 203ка 270 CDI, комби 2003. Автоматика е 5г
Има два отделни проблеми и за да не пиша 2 отделни теми, ги обединих в една.
Първият е че пуши, ама пуши и мята такива димки на Кик Даун, че ме е страх колите отзад да не се изгубят. Черен облак. По прочетеното, би трябва да бъде нещо по въздуха, ама ми писна от "майстори".
Първо течеше масло от пластмасовата тръба влизаща в турбото, след смяна, се оказа че е от турбото, смениха му лагери и теча се оправи. 5-6 к км след това гръмна дебитомер и ми го смениха с "нов". Някъде там започна да пуши.... Може би беше преди дебитомера де се предаде.
При проверката при друг майстор се оказа, че сменения уж "нов" дебитомер е някакво китайско мега долно менте... Майстора имаше Лемфьордер от 220 цди и каза че е същия. Взех го, промяна... Малка, но по скоро в работата на мотора, пушенето си остана.
Диагностика и 2 дюзи се оказаха зле. Рециклиран всичките 5, смениха ми разпръсквачите, мотора направо мърка, разхода падна по борд и..... Пушенето пак остана.
Взе да ми писва. Грешки не дава никакви... Идеи?
Втория проблем.... Колата е купена с ремонтиран автомат. Сменен бил мозъка с нов: според мен 2ра ръка. Сега. И преди го правеше чат чат. Паля ръчкам Д и грижи нямам. Понякога обаче ако на място разръчкам Д Р и пак Д... Ако подам газ леко я усещам че все едно боксува съединител. Понякога го прави, понякога не. По често когато е под наклон, тоест при Д кутията е по натоварена.
Това е от около година и сега взе да става доста по осезаемо. Ресетнахме 2 пъти адаптациите ... кОр. Закарах я на майстор... Естествено не го направи проблема.
Това което ми прави впечатление е че за 40к км или почти 2 години смених буксата 3 пъти. Протича масло. 2 при един майстор и 1 при друг.... Ако това има значение.... Ако някой рекне тук също ще съм благодарен.
#2
Публикувано 08 август 2019 - 17:59
Колата като цяло е била за морга преди да се захванеш ... с две думи ти трябва донор ОТНОВО... Съдейки че турбо и дюзи са били сменяни за Нти път сигурно и мотора вътре е ЧАО.... моя съвет е намери англичанка донор, вложи 1500лв в мотор (без дюзи и турбо ако си сигурен в рециклажите) и скорости...Здравейте колеги,
Колата е 203ка 270 CDI, комби 2003. Автоматика е 5г
Има два отделни проблеми и за да не пиша 2 отделни теми, ги обединих в една.
Първият е че пуши, ама пуши и мята такива димки на Кик Даун, че ме е страх колите отзад да не се изгубят. Черен облак. По прочетеното, би трябва да бъде нещо по въздуха, ама ми писна от "майстори".
Първо течеше масло от пластмасовата тръба влизаща в турбото, след смяна, се оказа че е от турбото, смениха му лагери и теча се оправи. 5-6 к км след това гръмна дебитомер и ми го смениха с "нов". Някъде там започна да пуши.... Може би беше преди дебитомера де се предаде.
При проверката при друг майстор се оказа, че сменения уж "нов" дебитомер е някакво китайско мега долно менте... Майстора имаше Лемфьордер от 220 цди и каза че е същия. Взех го, промяна... Малка, но по скоро в работата на мотора, пушенето си остана.
Диагностика и 2 дюзи се оказаха зле. Рециклиран всичките 5, смениха ми разпръсквачите, мотора направо мърка, разхода падна по борд и..... Пушенето пак остана.
Взе да ми писва. Грешки не дава никакви... Идеи?
Втория проблем.... Колата е купена с ремонтиран автомат. Сменен бил мозъка с нов: според мен 2ра ръка. Сега. И преди го правеше чат чат. Паля ръчкам Д и грижи нямам. Понякога обаче ако на място разръчкам Д Р и пак Д... Ако подам газ леко я усещам че все едно боксува съединител. Понякога го прави, понякога не. По често когато е под наклон, тоест при Д кутията е по натоварена.
Това е от около година и сега взе да става доста по осезаемо. Ресетнахме 2 пъти адаптациите ... кОр. Закарах я на майстор... Естествено не го направи проблема.
Това което ми прави впечатление е че за 40к км или почти 2 години смених буксата 3 пъти. Протича масло. 2 при един майстор и 1 при друг.... Ако това има значение.... Ако някой рекне тук също ще съм благодарен.
Officeservices.bg
#3
Публикувано 08 август 2019 - 18:28
Въобще не беше за морга, просто го ядох с майстор. Никъде не съм писал че турбо и дюзи са сменяни н брой пъти! Почна да пуши от един момент, а уж всеки е приятел и като го послушам и направя нещо, се оказа че не е това, а и трябва да го проверявам дали наистина е сменил части или и за това ме е излъгал.
Само 2 от 5 дюзи не бяха в стойности, аз реших да ги направя и 5те. Турбото имаше теч, но нямаше луфт.
Мотора е много далеч от вътре да е чао,четен е и е мерена компресия, салона е запазен много, няма ръжди, колата дойде с 4бр 17ки спорт пакет с летни гуми и 4бр 16 със зимни гуми на 1 сезон. Общо взето е гледана, но просто 70% от майсторите са боклуци, ден до пладне мижи да те лАжем, и това дали давам пари и никога не съм се циганил за нещо, няма никакво значение. Въпроса е уж да се направи нещо, да се вземат едни пари и после... Ама то не е това, ами то онова и тн.
Само 2 от 5 дюзи не бяха в стойности, аз реших да ги направя и 5те. Турбото имаше теч, но нямаше луфт.
Мотора е много далеч от вътре да е чао,четен е и е мерена компресия, салона е запазен много, няма ръжди, колата дойде с 4бр 17ки спорт пакет с летни гуми и 4бр 16 със зимни гуми на 1 сезон. Общо взето е гледана, но просто 70% от майсторите са боклуци, ден до пладне мижи да те лАжем, и това дали давам пари и никога не съм се циганил за нещо, няма никакво значение. Въпроса е уж да се направи нещо, да се вземат едни пари и после... Ама то не е това, ами то онова и тн.
#4
Публикувано 08 август 2019 - 19:07
Успех, поне няма да те лъже човекаВъобще не беше за морга, просто го ядох с майстор. Никъде не съм писал че турбо и дюзи са сменяни н брой пъти! Почна да пуши от един момент, а уж всеки е приятел и като го послушам и направя нещо, се оказа че не е това, а и трябва да го проверявам дали наистина е сменил части или и за това ме е излъгал.
Само 2 от 5 дюзи не бяха в стойности, аз реших да ги направя и 5те. Турбото имаше теч, но нямаше луфт.
Мотора е много далеч от вътре да е чао,четен е и е мерена компресия, салона е запазен много, няма ръжди, колата дойде с 4бр 17ки спорт пакет с летни гуми и 4бр 16 със зимни гуми на 1 сезон. Общо взето е гледана, но просто 70% от майсторите са боклуци, ден до пладне мижи да те лАжем, и това дали давам пари и никога не съм се циганил за нещо, няма никакво значение. Въпроса е уж да се направи нещо, да се вземат едни пари и после... Ама то не е това, ами то онова и тн.
Officeservices.bg
#5
Публикувано 08 август 2019 - 19:51
Благодаря!
#6
Публикувано 08 август 2019 - 21:10
От кога Лемфйордер правят дебитомери ?
#7
Публикувано 09 август 2019 - 07:16
Грешка, мислил съм си за друго и неволно съм го написал. Би трябвало да е Pierburg.
#8
Публикувано 09 август 2019 - 09:10
Колега ,а върви ли хубаво колата? Проверени ли са кулера и всички турбопътища? Филтър на картерни газове сменян ли е? За да пуши много или горивната смес не е добра или влиза масло в мотора ,гори ли масло?
NO PAIN - NO GAIN!
#9
Публикувано 09 август 2019 - 12:21
Понякога ми се струва, че не върви както преди. Масло не харчи грам. Филтъра за картерни газове ги смених като я взех, преди 40к км. Виж турбо пътища не съм проверявал...
#10
Публикувано 09 август 2019 - 12:38
Ами започни от там и пиши.
NO PAIN - NO GAIN!
#11
Публикувано 11 август 2019 - 13:21
Такааааа... Турбо пътища ще се проверяват в последствие, така като гледам ще търся схема или туториал в тубата да си ги проверя сам, освен майстори.
Четох и питах, по въпроса с придърпването на кутията. Принципно когато даден проблем ту се появява, ту изчезва, по скоро е проблем с електрониката. По логично е.
Най-елементарното, което може да се направи е да се достигне до контролния модул на скоростната кутия. Намира се в областа на краката на пасажерското място до шофьора. Отпред вдясно под таблото. Маха се мокета, има една планка, която се държи на 3 болта 10мм. Планката пада напред и модула е закачен на гърба.
Пипнах кабелите, които влизат в модула, по левият сноп има масло. Значи катери течност по кабелите към модула.
Сега следват въпросителни... Дали сваляне на модула и почистване ще помогне? Каква е причината да катери масло по кабелите.... Контролния модул е за смяна или нещо вътре в кутията?
upload pictures to get link
find diesel gas near me
Четох и питах, по въпроса с придърпването на кутията. Принципно когато даден проблем ту се появява, ту изчезва, по скоро е проблем с електрониката. По логично е.
Най-елементарното, което може да се направи е да се достигне до контролния модул на скоростната кутия. Намира се в областа на краката на пасажерското място до шофьора. Отпред вдясно под таблото. Маха се мокета, има една планка, която се държи на 3 болта 10мм. Планката пада напред и модула е закачен на гърба.
Пипнах кабелите, които влизат в модула, по левият сноп има масло. Значи катери течност по кабелите към модула.
Сега следват въпросителни... Дали сваляне на модула и почистване ще помогне? Каква е причината да катери масло по кабелите.... Контролния модул е за смяна или нещо вътре в кутията?
upload pictures to get link
find diesel gas near me
#12
Публикувано 11 август 2019 - 14:07
Познат проблем, качва масло от буксата. С почистване едва ли ще тръгне, но не пречи да пробваш.
#13
Публикувано 11 август 2019 - 14:29
Това същата букса ли е, която е в задната част на кутията. Три букси съм сменил за 40к км или година и половина. Протича масло от там. Каква е причината за това?
#14
Публикувано 11 август 2019 - 18:24
Платката е счупена,това е причината.
#15
Публикувано 11 август 2019 - 18:27
или е подбит метала като са чупили платка за да извадят превъртяла буксаПлатката е счупена,това е причината.
Officeservices.bg
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни