Син пушек от ауспуха. W203 200 kompressor
Започната от Martinmw203, 04 авг 2019 - 20:49:03
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 август 2019 - 20:49
Здравейте колеги, понеделник тръгнах за морето и на 20-тия км на магистралата ми се стори, че изпушва синьо отзад, но валеше дъжд и си викам, абе тва е от водата дето хвърлят гумите. Обаче, днес се прибирам от морето и не валеше и поглеждам назад и пак виждам син пушек, и то пак на 20-тия км откакто съм се качил на магистрала. 2-3 пъти изпушваше така синьо за по 30-50 секунди и като минах 30-тина км на магистрала, повече не видях да пуши през следващите 300км. От какво може да е това синкаво пушене и то така за малко само ? Колата е ц200 компресор w203 2001г. Първия мотор М111.955. Преди да тръгна за морето долях къю 300 грама масло. Може ли ако е било високо нивото, затова да е изпушвало така ?
#2
Публикувано 05 август 2019 - 11:40
Гумичките на клапаните са ти за смяна.
Това масло като го наля, не погледна ли дали се е качила на максимума?
Но иначе не, не пуши заради това. Ако препълниш мотора с масло, ще почне да избива от гарнитури и капачката на маслото
#3
Публикувано 05 август 2019 - 12:14
Гумичките ги сменях преди 30 000км тогава шлайфах главата сменях ванос и верига и всички по главата беше сменено.
#4
Публикувано 05 август 2019 - 12:42
30х. са си 30х., на N46 мотора при БМВ толкова им изкарват и заводските (добре де 50х, но е все тая)
Другия вариант ти е клапана за маслени пари, но за толкова години не съм видял дефектен такъв.
#5
Публикувано 05 август 2019 - 12:52
А има ли вариант да е от сегмент, защото само първите 20 30 км от магистралата го направи това и след това нямаше никакъв проблем
Този пост е редактиран от Martinmw203: 05 август 2019 - 12:52
#6
Публикувано 05 август 2019 - 13:33
Според мен, ако е сегмент, ще пуши постоянно.
Точно понеже ти е изпушило за малко, си мисля че са гумички.
#7
Публикувано 06 август 2019 - 09:16
Вчера отново я изкарвах и я карах със 120 и после пирах, подавах й газ на място, но нямаше никакво изпушване. Забравих да кажа, че след изпушването, като пипнах капака отзад, беже като мазен и пръста ми беше черен после.
#8
Публикувано 06 август 2019 - 11:48
Ако ти тече масло върху ауспусите (катализатора), което да се изпарява, това е друга тема.
Но... щеше да усетиш миризмата в купето, доста силно при това... без значение с каква скорост се движиш.
Ако излиза от ауспусите вече го коментирахме.
Другия вариант е да наблюдаваш антифриза и течността в казанчето за мазни петна и индикации за смесване на течностите.
Това е малко вероятно, както го описваш, понеже щеше да има постоянни пушеци от колата
#9
Публикувано 06 август 2019 - 15:48
Да не събираш кондез и да ти изглежда син, а да е бял пушека.
На мен на М113 с компресор ми се случи веднъж така, на 20км от старта, оствих бяла диря, за около 10 15 сек. От тогава 4000км не се е повторило. Не пипа антифриз мотора...
Нормалко е да е черно, но саждите не трябва да се мажат, а да се изчистват от пръстите при търкане.
#10
Публикувано 06 август 2019 - 16:50
Ее то сажди за бензин не знам дали е нормално, а в какъв смисъл да сърбам конденз ?
#11
Публикувано 08 август 2019 - 15:54
Аз имах подобен проблем с моят компресор, само че не е този мотор. Та- карам си градско като превключвам на 2500-3000 оборота на следваща предавка и маслото почти не го пипаше. Казвам "почти", понеже всяка година сменям масло и намалява с 1-3 милиметра за година. ОБАЧЕ, като се кача на магистралата и я карам на високи обороти започваше да харчи здраво масло до морето и обратно. Ти щом си доливал масло, предполагам че и твоята подхарчва, този сив пушек е от харч на масло.
#12
Публикувано 09 август 2019 - 09:47
Интересното е, че е от време на време, вчера пак я карах със 120-130 и нямаше никакъв пушек. Мисля си, дали не е от филтъра за картерните газовеь ако е запушен ?
#13
Публикувано 09 август 2019 - 14:31
Възможно е, просто нямат практика да се прецакват, ама знае ли човек. Можеш да го свалиш и разгледаш внимателно за проблеми. Също се пука се и маркучето от него до капака на клапаните доста редовно, но не би трябвало да изпушва от него.Интересното е, че е от време на време, вчера пак я карах със 120-130 и нямаше никакъв пушек. Мисля си, дали не е от филтъра за картерните газовеь ако е запушен ?
#14
Публикувано 10 август 2019 - 09:48
А далк разполагате с видео, как се сваля този филтър и къде е точно ?
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни