Тази кола не е толкова умна, да не я надценяваме.
Отделно AGM не ѝ трябва, вероятно е със 100Ah. Погледни дали си с оригиналната батерия, понеже вероятно ѝ е дошло времето.
При положение, че алтернатора ти явно работи, пробвай да сложиш друг акумулатор и да видиш дали ще изчезнат надписите.
Колкото до ъпдейтите на модула, имам съмнения дали ще може да се направи каквото и да е по този въпрос.
Колега докто карах 211 имах подобни неволи. Изчетох всички бюлетини и тн. Модула в акумулатора е често проблемен и се препоръчва ъпдейт с последния софт. Ако не може да мине ъпдейта - смяна. Дори е наличен по повечето морги сменен

( не случайно )
Относно акумулатора... послушай стария и си вземи с каквото е излезла колата , а именно АГМ ( и под 95А ще върши работа поне 3-4г )
А финално като обслужваш алтернатора... много внимавай какво реле ще ти плеснат ( два пъти купувах Бош и все повече от 13.5 волта не вдигаше след ремонта ... тъжно а твоя поне на цифри изглежда ОК ) но да смениш две лагерчета за 10 лв и евентуално ремонт на колектор или нов ротор ( препоръчително ) е винаги огромен +
Сега в 212 на 200к точно алтернатора превантивно го обслужих... доста на време се оказа ( тоя път парен каша духа и сложих оригинал реле

)
Officeservices.bg
Edited by Krasi.Martinov, 23 July 2019 - 07:34 .