Мерцедес Е500 - вибрации при смяна на скоростите
Започната от Emo82, 18 юли 2019 - 14:04:43
25 мнения по тази тема
#1
Публикувано 18 юли 2019 - 14:04
Здравейте колеги. От скоро съм собственик на w211 E500 306к. 2004г.Колата има Газ .Ще започна още от самото начало когато я закупих.При студен мотор всичко е ок ,но след като загрее има едно притрисане и вибрации при смяна на скоростите, леко подаване на газ и под 2000 оборота.При реско натискане скоростите си се редят без никакъв проблем.Качих я на две диагностики и показва грешка със код P2069 . Също така няколко пъти ми се случва да изключат 5-6-7-8 цилиндър,но след спиране и гасене на колата всичко се оправя,но чека остава да свети и аз трия грешката P0300.Ходих в известен сервиз за скоростни кутии,но не могат да кажат със точност.Въпросът ми е може ли да имам проблем със мотора и по точно нещо със горивото и от там да дава грешна информация на кутията и всичко да е от това.Благодаря ви предварително
#2
Публикувано 19 юли 2019 - 06:14
За да стане работата като хората се подготви за 16 свещи и нови въздушни филтри. След което на газаджия по възможност с Xentry подръка. Но пропуснеш ли тия 16 броя нищо не правиш. Купи отигинални за колата по книжка... цената е тегава ама са за около 60-80 хил на газ и над 100 за бензинови мотори. Ако не ползваш прилични отстъпки поши лс със номера на свеща или тамата да видя какво мога да измъкна аз
Officeservices.bg
Officeservices.bg
#3
Публикувано 19 юли 2019 - 13:59
НГК Иридиум
Топлинно число 5
Съпротивление до 1.5
Говорим за работа на газ.
Топлинно число 5
Съпротивление до 1.5
Говорим за работа на газ.
Прикачени файлове
#4
Публикувано 19 юли 2019 - 15:08
Благодаря ви колеги.Мисля да отида до хвалени газаджий в Монтана и да направят и те една диагностика и профилактика и ще покажа свещите който ми предлагате.Надявам се да е от горивото и да нямам проблем със скоростна кутия.
#6
Публикувано 30 юли 2019 - 22:21
Здравейте отново колеги.Направих смяна на 16 свещи от който казахте и смених въздушните филтри,но разлика няма и проблема остана
#7
Публикувано 31 юли 2019 - 09:29
Колега, аз имах подобен проблем. Смених свещи....нищо не се промени. Оказа се дебитомер.
Привери и него, често проблема идва от него, не бързай със смяна, защото ако не го смениш с оригинален пак ще береш ядове, а го почисти добре, има такива спрейове, и му върнете заводските настройки.
Успех.
Този пост е редактиран от Vankomkm: 31 юли 2019 - 09:30
#8
Публикувано 31 юли 2019 - 15:59
Добре ако е дебитомер няма ли да го хване диагностика?
#9
Публикувано 31 юли 2019 - 16:06
Абе стига гадаене. Иди на читав диагностик. Той знае какво да прави. Само преди да почнете да дълбаете аз бих препоръчал ако имаш манипулации по софтуера, ремап, или някой преди да ти я продаде да е маскирал грешките (масово) да идеш някъде да ти флашнат лоторната електроника с фабрични данни ( за всеки случай ) и тогава дълбай
Officeservices.bg
Officeservices.bg
#10
Публикувано 01 август 2019 - 08:04
Emo82, при мен диагностиката не хвана дебитомера. Газаджията каза, че първо е добре да сменя свещите, така и направих и нямаше никакво подобрение. После ми каза, че остава само дебитомера, понеже при мерцедеса честия проблем идвал от него. Свали дебитомета, почисти го прилежно, после му върна заводските настройки, и сега и пушка
Пробвай да го почистиш, нищо не губиш, не става трудно.
Успех!
Този пост е редактиран от Vankomkm: 01 август 2019 - 08:05
#11
Публикувано 01 август 2019 - 08:06
Добре ще пробвам колега
#12
Публикувано 05 август 2019 - 00:46
След почистване на дебитомер проблема остана.
#13
Публикувано 05 август 2019 - 07:20
Е тоя дебитомер за 4 цилиндъра ще работи добре,за другите 4 не...
Виж си катализаторите и сондите на лявата глава.
Виж си катализаторите и сондите на лявата глава.
#14
Публикувано 05 август 2019 - 08:53
Свалени са катализаторите.Ако взема друг дебитомер само да пробвам как ще е,трябва ли някаква адаптация или нещо друго?
#15
Публикувано 05 август 2019 - 11:02
@Dimitar m, колегата е с М113 мотора и има само един дебитомер, в задната част на мотора.
Капакът с въздушните филтри се нахлузва отгоре.
Това което може да се случва, е да имаш луфт между капаците и самия дебитомер. Редовен проблем при тези с газова. Избутват нагоре капаците, за да се съберат инжекторите.
Дебитомера има в него и температурен датчик.
Няма как диагностиката да не ги хване, дори обикновени като Carly и универсални като Delphi могат да видят температурата на въздуха и измереното количество.
Докато затварят верига, няма да се появят като грешка. Колата няма как да е сигурна обаче дали отчитат правилно, има ли верига, значи работят.
Ти го объркваш допълнително и с газовата, понеже колата постоянно пробва да компенсира различията в горивото.
Въпросът ти дали има нужда от адаптация няма лесен отговор.
това което бих направил е:
Изолираш газовата изцяло през компютъра.
т.е. слагаш сервизната тапа, която 100% изключва възможността да караш на газ, спира да ти свети копчето вътре и т.н. Тази тапа се слага обикновено на едната букса на газовия комп и реално е голяма букса, която прави мостове между пиновете, като връща "окабеляването" към заводската инсталация.
Уверяваш се, че капака с въздушните филтри плътно стъпва върху дебитомера и гърловината му не е счупена или спукана, както и дебитомера е плътно захванат за колектора и не смуче въздух от никъде.
Бършат се адаптациите на двигателя и скоростната кутия (задължително и на двете)
Почваш да караш известно време.
Колата се нормализира и адаптира към нормалното си бензиново поведение.
Едва тогава можеш да прецениш дали има нещо нередно.
Отделно не написа кои свещи точно си сложил. Горе ти бях пратил снимка на парт номерата на NGK...
Съжалявам, прожектирал съм го твоя филм, няма друг вариант. Кутията има огромно желание да се адаптира към поведението на двигателя и си става "тичане в кръг".
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни