Мерцедес Е500 - вибрации при смяна на скоростите
Started by Emo82, 18 Jul 2019 - 14:04:43
25 replies to this topic
#1
Posted 18 July 2019 - 14:04
Здравейте колеги. От скоро съм собственик на w211 E500 306к. 2004г.Колата има Газ .Ще започна още от самото начало когато я закупих.При студен мотор всичко е ок ,но след като загрее има едно притрисане и вибрации при смяна на скоростите, леко подаване на газ и под 2000 оборота.При реско натискане скоростите си се редят без никакъв проблем.Качих я на две диагностики и показва грешка със код P2069 . Също така няколко пъти ми се случва да изключат 5-6-7-8 цилиндър,но след спиране и гасене на колата всичко се оправя,но чека остава да свети и аз трия грешката P0300.Ходих в известен сервиз за скоростни кутии,но не могат да кажат със точност.Въпросът ми е може ли да имам проблем със мотора и по точно нещо със горивото и от там да дава грешна информация на кутията и всичко да е от това.Благодаря ви предварително
#2
Posted 19 July 2019 - 06:14
За да стане работата като хората се подготви за 16 свещи и нови въздушни филтри. След което на газаджия по възможност с Xentry подръка. Но пропуснеш ли тия 16 броя нищо не правиш. Купи отигинални за колата по книжка... цената е тегава ама са за около 60-80 хил на газ и над 100 за бензинови мотори. Ако не ползваш прилични отстъпки поши лс със номера на свеща или тамата да видя какво мога да измъкна аз
Officeservices.bg
Officeservices.bg
#3
Posted 19 July 2019 - 13:59
НГК Иридиум
Топлинно число 5
Съпротивление до 1.5
Говорим за работа на газ.
Топлинно число 5
Съпротивление до 1.5
Говорим за работа на газ.
Attached Files
#4
Posted 19 July 2019 - 15:08
Благодаря ви колеги.Мисля да отида до хвалени газаджий в Монтана и да направят и те една диагностика и профилактика и ще покажа свещите който ми предлагате.Надявам се да е от горивото и да нямам проблем със скоростна кутия.
#6
Posted 30 July 2019 - 22:21
Здравейте отново колеги.Направих смяна на 16 свещи от който казахте и смених въздушните филтри,но разлика няма и проблема остана
#7
Posted 31 July 2019 - 09:29
Колега, аз имах подобен проблем. Смених свещи....нищо не се промени. Оказа се дебитомер.
Привери и него, често проблема идва от него, не бързай със смяна, защото ако не го смениш с оригинален пак ще береш ядове, а го почисти добре, има такива спрейове, и му върнете заводските настройки.
Успех.
Edited by Vankomkm, 31 July 2019 - 09:30 .
#8
Posted 31 July 2019 - 15:59
Добре ако е дебитомер няма ли да го хване диагностика?
#9
Posted 31 July 2019 - 16:06
Абе стига гадаене. Иди на читав диагностик. Той знае какво да прави. Само преди да почнете да дълбаете аз бих препоръчал ако имаш манипулации по софтуера, ремап, или някой преди да ти я продаде да е маскирал грешките (масово) да идеш някъде да ти флашнат лоторната електроника с фабрични данни ( за всеки случай ) и тогава дълбай
Officeservices.bg
Officeservices.bg
#10
Posted 01 August 2019 - 08:04
Emo82, при мен диагностиката не хвана дебитомера. Газаджията каза, че първо е добре да сменя свещите, така и направих и нямаше никакво подобрение. После ми каза, че остава само дебитомера, понеже при мерцедеса честия проблем идвал от него. Свали дебитомета, почисти го прилежно, после му върна заводските настройки, и сега и пушка
Пробвай да го почистиш, нищо не губиш, не става трудно.
Успех!
Edited by Vankomkm, 01 August 2019 - 08:05 .
#11
Posted 01 August 2019 - 08:06
Добре ще пробвам колега
#12
Posted 05 August 2019 - 00:46
След почистване на дебитомер проблема остана.
#13
Posted 05 August 2019 - 07:20
Е тоя дебитомер за 4 цилиндъра ще работи добре,за другите 4 не...
Виж си катализаторите и сондите на лявата глава.
Виж си катализаторите и сондите на лявата глава.
#14
Posted 05 August 2019 - 08:53
Свалени са катализаторите.Ако взема друг дебитомер само да пробвам как ще е,трябва ли някаква адаптация или нещо друго?
#15
Posted 05 August 2019 - 11:02
@Dimitar m, колегата е с М113 мотора и има само един дебитомер, в задната част на мотора.
Капакът с въздушните филтри се нахлузва отгоре.
Това което може да се случва, е да имаш луфт между капаците и самия дебитомер. Редовен проблем при тези с газова. Избутват нагоре капаците, за да се съберат инжекторите.
Дебитомера има в него и температурен датчик.
Няма как диагностиката да не ги хване, дори обикновени като Carly и универсални като Delphi могат да видят температурата на въздуха и измереното количество.
Докато затварят верига, няма да се появят като грешка. Колата няма как да е сигурна обаче дали отчитат правилно, има ли верига, значи работят.
Ти го объркваш допълнително и с газовата, понеже колата постоянно пробва да компенсира различията в горивото.
Въпросът ти дали има нужда от адаптация няма лесен отговор.
това което бих направил е:
Изолираш газовата изцяло през компютъра.
т.е. слагаш сервизната тапа, която 100% изключва възможността да караш на газ, спира да ти свети копчето вътре и т.н. Тази тапа се слага обикновено на едната букса на газовия комп и реално е голяма букса, която прави мостове между пиновете, като връща "окабеляването" към заводската инсталация.
Уверяваш се, че капака с въздушните филтри плътно стъпва върху дебитомера и гърловината му не е счупена или спукана, както и дебитомера е плътно захванат за колектора и не смуче въздух от никъде.
Бършат се адаптациите на двигателя и скоростната кутия (задължително и на двете)
Почваш да караш известно време.
Колата се нормализира и адаптира към нормалното си бензиново поведение.
Едва тогава можеш да прецениш дали има нещо нередно.
Отделно не написа кои свещи точно си сложил. Горе ти бях пратил снимка на парт номерата на NGK...
Съжалявам, прожектирал съм го твоя филм, няма друг вариант. Кутията има огромно желание да се адаптира към поведението на двигателя и си става "тичане в кръг".
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users