Към съдържанието

  •  

Снимка

W124 250DЗапочна трудно да гасне


  • Please log in to reply
22 мнения по тази тема

#16 johnye

johnye

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 17 април 2007 - 18:22

Преди карах Форд Скорпио 2.9 автоматик и имаше някакво вакуумче,което като"изпусна"започна да превключва на по-високи обороти предавките!Може и при цедеса да има нещо подобно и то да не е наред...!Няма да се плашиш-баш-специалистите ще ти помогнат!



Хм... интересно. Сега правя връзката, 4е ми форсираше преди да смени от 2ра на трета и ходих да ми регулират някакви налягания на кутията след което все едно че стна с една скорост колата,обаче почна трудно да гасне. Значи мислиш ,че може да е от това....
  • 0

#17 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 17 април 2007 - 18:36

Хм... интересно. Сега правя връзката, 4е ми форсираше преди да смени от 2ра на трета и ходих да ми регулират някакви налягания на кутията след което все едно че стна с една скорост колата,обаче почна трудно да гасне. Значи мислиш ,че може да е от това....

Ами да-за моя проблем отидох в Мото-пфое,обяснявах,карахме...и ми викат:екстра е,супер,кво искаш ти?!И аз ми казах:я си е...е мамата и отпраших!После се заврях под капака,гледах,зяпах и видях отдясно на мотора разкачено едно маркучле,вдянах го и всичко се оправи!А,преди превключваше от първа на втора на 3000об/мин. чак!А 4-та май изобщо не стигаше!И превключваше много грубо и рязко-чак се притесних да не потроши я диференциал,я каре,я скоростите!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#18 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 18 април 2007 - 12:22

Хм... интересно. Сега правя връзката, 4е ми форсираше преди да смени от 2ра на трета и ходих да ми регулират някакви налягания на кутията след което все едно че стна с една скорост колата,обаче почна трудно да гасне. Значи мислиш ,че може да е от това....

Натегнали са ти вакуумния модулатор.Сега...Качи я на канал и погледни кутията.На 124-ката нямам спомен точно от коя страна е модулатора.Няма начин да не го видиш.Към него отива едно маркуче за вакуума и влиза по специфичен начин в една капачка.Тази капачка се върти около остта си и има вътре едно гумено о-пръстенче която я уплътнява.Сваля се по интересен начин.Стиска се скобата която прилича на телче и капачката барабар с маркуча се вади.Извади я,продухаи ако има нещо и я сложи обратно като хубаво я намести.Запали колата и виж дали има ефект.Ако е от нея веднага ще си проличи-или ще изгасне веднага или няма да изгасне въобще ако не си я сложил правилно.
Не се притеснявай да го направиш сам-това е нормално майсторите като барат там да не я пробват дали гасне.На 90% съм сигурен че е от там,ама трябваше с това да започнеш.
  • 0

#19 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 18 април 2007 - 13:17

може и за това да е като с една скорост :rolleyes:
модулатора се намира от ляво по посока на движението в задния край на кутията
  • 0

#20 johnye

johnye

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 17 май 2007 - 00:13

Здравейте пак. Само да ви кажа.. то доста време мина откакто обсъждахме тоя проблем,ама бях много зает и така си я карах все по и по-трудно гаснеща докато един ден след като едвам намерих къде да спра в центъра останах с ключ в ръката и работеща кола която нямаше ни най-малко намерение да угасне.Станах за смях на хората дето разбраха какво става и всеки вика: "Ееее айде другите не могат да запалят,а ти не можеш да я изгасиш.." Откърших една пръчка от един храст и почнах да си я гася чрез палеца на помпата, ама е доста неудобно и неловко някак си.... пак за смях бех няколко дена. Излизам барнат от Мерцедес отварям капака,вадя клечка бъркам в мотора и хоп...той угасва. Майтаааааааап. Та след няколко дни срам намерих време и отидох при тея дето ми регулираха скоростите да ги питам дали не е нещо от тях. Хората се оказаха за втори път изключително любезни и казаха че може и от тях да е проблема. Извадиха някаква джаджа за мерене на вакуум и се разбра ,че е един клапан дето седи върху ГНП-то. Спукан и затуй не гасне. Купих си от Козлодуй за 20лв., смених го доста трудно,че много има за сваляне докато стигнеш до него и сега гасне така както и пали - от раз.
  • 0

#21 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 17 май 2007 - 05:05

50:50 - аз от 4 Мерца,2 сам ги гасил с вакумите,не си хвърляй клечката :flagMB new:
  • 0
.

#22 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 18 май 2007 - 13:05

...не си хвърляй клечката :flagMB new:


...особено с този клапан от "Козлодуй"...
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#23 johnye

johnye

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 21 май 2007 - 09:44

50:50 - аз от 4 Мерца,2 сам ги гасил с вакумите,не си хвърляй клечката :flagMB new:



Ха ха, това ми хареса! Е... аз клечката я хвърлих ,но имам готовност веднага да си набавя друга. Дано козлодуйското клапанче издържи по-дълго,че не е скъпо,но много трудно (бавно) се сменя.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни