Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с грешки на w211 facelift, свързани с ел.


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 YavorTotev

YavorTotev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Мерцедес ЦЛК 200 Компресор W208

Публикувано 21 юни 2019 - 09:08

Здравейте,

 

Откакто си купих колата преди 2 месеца (w211 facelift 2.2 cdi) при всяко завъртане на ключа на контакт ми излиза грешка "Malfunction Electrical consumers switched off". След като запаля, след 1-2 минути (понякога повече) се появяват винаги едновременно още 2 грешки:

1. ESP defective visit workshop!

2. Tyre pressure monitor not available!

 

Майсторите казаха, че вторите 2 са следствие на първата. Казаха ми да си проверя акумулатора, проверих го, почти нов е и е добър (Варта 100Ah), за всеки случай го заредих - резултатът е същия. Пробвах и с друг акумулатор, въпреки, че този е замерен, резултатът пак е същия. Колата бе закачена на стар диагностика и не дава никакви проблеми по ел-а - алтернатор и т.н. си работят абсолютно нормално. Колата, също така, сутрин си пали безпроблемно.

 

 

Моля за мнение/съдействие, някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?

 

P.S.

Предишният собственик е слагал "допълнителна защита" на автомобила против кражба. Започвам да се съмнявам, да не би тя да черпи ток по някакъв начин и по тази причина напрежението, което достига до другите компненти да е по-ниско от необходимото и оттам идват и грешките...? Ако да, как бих могъл да го установя, предполагам, при ел. техник?

 

Благодаря ви!

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  1_1_1.jpg   113,75K   4 Брой сваляния
  • Прикачен файл  2_2_2.jpg   94,73K   4 Брой сваляния
  • Прикачен файл  3_3_3.jpg   140,95K   4 Брой сваляния

  • 0

#2 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 юни 2019 - 11:32

Привет, 

211 е известна като доста проблемна кола като електроника и през първите години на производството и има проблеми с разреждане на батерията. Основната причина е в МОСТ комуникацията, Даймлер променя доста концепцията като не спазва стандарта и това води до спорадични пробуждания на устрйства по ринга - което води до незаспиване на автомобила и постоянна консумация на ентъртеимънт устройствата. (това е инфо от кухнята)

Решението не е мого да се осъществи софтуерно и за това Даймлер монтира ключ, който спира напрежението към всички тези устройства, за да се запази батерията заредена. Доколкото знам това решение остава в сила и при фейслифта.

Ако сложената допълнителна аларма е губила напрежение, заради този ключ, то сирената автоматично се активира... което не е готино. Вероятно някой е шунтирал този ключ и от там проблемите ти започват.

 

Аз бих изолирал временно "допълнителната защита", защото вероятно прекъсва захранването към моторния компютър или друг модул прекалено рано и води до някаква комуникационна грешка, всеки път когато заключиш или отключиш колата.

Има умни имобилайзери с RFID чип и закъснено активиране - 15, 30 секунди. Това не е случайно, защото прекъсването на захранването от страна на имобилайзера става едва след като колата е запалене и няма верификация чрез RFID чипа. Предполагам не си с такава.

 

Разбира се изказвам само хипотези, предвид че не съм запознат детайлно с колата.


  • 0

#3 YavorTotev

YavorTotev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Мерцедес ЦЛК 200 Компресор W208

Публикувано 21 юни 2019 - 12:41

Благодаря, Bat Andi! Дори имобилайзера да е със закъснено активиране, мисля, че пак би било проблем, тъй като след като запаля явно напрежението продължава да е ниско, тъй като тогава излизат грешки 2 и 3 + още проблеми, например не работи HOLD функция, Cruise control  и други, до които явно не достига необходимият ток :) По-скоро, явно трябва да се махне тази защита и да се види, как ще се държи колата след това. Тъй като нямам идея на какъв принцип е и как е била сложена, малко се притеснявам да я закарам на някой просто да я махне...Разбира се, може причината да е в нещо друго, но на стар диагностика такава не се вижда.


  • 0

#4 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 юни 2019 - 13:13

Благодаря, Bat Andi! Дори имобилайзера да е със закъснено активиране, мисля, че пак би било проблем, тъй като след като запаля явно напрежението продължава да е ниско, тъй като тогава излизат грешки 2 и 3 + още проблеми, например не работи HOLD функция, Cruise control  и други, до които явно не достига необходимият ток :) По-скоро, явно трябва да се махне тази защита и да се види, как ще се държи колата след това. Тъй като нямам идея на какъв принцип е и как е била сложена, малко се притеснявам да я закарам на някой просто да я махне...Разбира се, може причината да е в нещо друго, но на стар диагностика такава не се вижда.

Ако имаш контакт с предишния себственик, го питай къде е слагано и иди там да го демонтират.

Аз лично като съм си купувал кола с допълнителни защити, винаги ги махам, привеждам инсталацията към оригинален вариант, и тогава мисля какво да правя за дозащита.

Просто веднъж ми остана колата на един паркинг, заради стара аларма и... от тогава си знам


  • 0

#5 YavorTotev

YavorTotev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Мерцедес ЦЛК 200 Компресор W208

Публикувано 21 юни 2019 - 13:14

Благодаря за съвета! Ще опитам :)


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни