От скоро имам следния проблем: Фаровете на къси светлини си работят без проблем.Но при смяна на от 'къси' на 'дълги' десния не заработва,а си стои на 'къси'.След 4-5 опита ми изписва нещо от рода " Умно управление на светлини не функционира" и светлините от дясната страна изчезват напълно.След изгасяна и запалване си светват пак - но само на къси. Ходих и в сервиз на Мерцедес и там не можаха да ми дадът конкретен отговор на проблема,На диагностиката им изписвало ,че моторчето не работело правилно на фара.Но те виждали,че дефакто си функционирало.... Някакви идеи по въпроса ?
Проблем с фар на W212
Започната от dbitzepsa, 19 юни 2019 - 20:59:03
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 юни 2019 - 20:59
#2
Публикувано 19 декември 2020 - 00:48
И аз имам същия проблем и не се зае от какво точно е няма ли някои колега с такъв проблем които е оправен ?
#3
Публикувано 19 декември 2020 - 08:12
Много често проблема е в нагоряла инсталация вътре във фара.
Свалят се,отварят се и се гледа.Работата е пипкава.
Свалят се,отварят се и се гледа.Работата е пипкава.
#4
Публикувано 19 декември 2020 - 11:07
Така я купих и ми казаха, че може да е сменен фарът преди това и да не е обучен.На диагностика показва ,че има проблем в моторчето вътре в самият фар. А проблемът се изразява в това ,че когато превключвам на дълги светлини ,само десният светва ,а левият си остава на къси ,и когато я запаля десният се регулира нагоре надолу автоматично,а левият си стои в едно положение -не реагира .Ако някой колега е имал такъв проблем, или някой който знае какъв може да е проблема ,ще съм благодарен да сподели?!
#5
Публикувано 19 декември 2020 - 14:12
Колкото пъти да го напишеш,отговора е същия.
Със Ст.диагноза могат да ти командват моторчето принудително,както и да позиционират(обучат) фара.
Ако не могат да го командват или след като механично се нагласи правилно,а след запалване отново се върне в първоначалната си позиция означава че имаш прегоряла инсталация.
Ако ти е прецакана инсталацията няма как да работи моторчето.
Не е изключено да дефектира и то,но както казах в повечето случаи е инсталацията.
Със Ст.диагноза могат да ти командват моторчето принудително,както и да позиционират(обучат) фара.
Ако не могат да го командват или след като механично се нагласи правилно,а след запалване отново се върне в първоначалната си позиция означава че имаш прегоряла инсталация.
Ако ти е прецакана инсталацията няма как да работи моторчето.
Не е изключено да дефектира и то,но както казах в повечето случаи е инсталацията.
#6
Публикувано 19 декември 2020 - 17:54
Рециклаж или нов (втора употеба) е спасението
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни