Аз винаги ги свързвам директно към инсталацията на колата. (С изкл. на един гаранционен Опел, там не ми позволиха от дилъра да поя и го боднахме в едно от USB-тата в колата, добре че има)
Не се занимавам с допълнителни устройства за захранване, има уловки там понякога.
Това което правя е доста елементарно и много идиотоустойчиво:
Обикновено камерите идват с някакво захранване за запалка. Имай предвид, че различните модели, използват различни.
Гарминът ми например не се кефеше на други захранвания, идваха му слаби.
Запоявам 2 кабелчета на това, което се бодва в запалката (обратимо е, ако се налага да се махнат някой ден кабелите, просто се разпояват).
12V e върха, страничните са земя.
Хубаво е да се запои по кабелче на всяко странично, понеже понякога едното не прави контакт, после ги свързваш в едно кабелче.
Земята в зависимост от колата, я връзвам или на някоя гайка при други такива, или търся по сноповете. Както дойде
12V ACC иска малко търсене с мултицета.
Харесвам си някоя букса, на която има по-дебел кабел (по този начин се избягват разни комуникационни линии) и тествам дали ще дойде напрежение на първи контакт.
А дебел кабел, понеже слагах на една Фиеста камера и се наденах на нещо по Кан-а. Тъпотията там беше, че всичко работи нормално, но след 10ина минути, отчиташе висока консумация и почваше да гаси модули: километражи, някакви други неща, светваше като коледна елха). Скъсах си нервите, докато се усетя, че е CAN шина
Ако имаш нужда от помощ, казвай. Трудното е да уцелиш къде да я залепиш и къде да прекараш кабела. Спойките са най-лесната част.