Проблем след смяна на свещи...
Започната от Armbull, 15 юни 2019 - 20:19:10
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 юни 2019 - 20:19
Здравейте колеги, ако някой може да ми помогне с информация относно моя проблем, ще съм благодарен.
Вчера реших да сменя свещите на колата, карам Clk 208, 200к 192к.с. Реших да ги сменя защото карам колата от 50к и не съм ги барал до сега. Та вчера вечерта смених свещите със NGK IFR6D10 (made in Japan) запалих колата и всичко беше нормално, до днес.. тръгнах към провинцията и установих, че след като колата загрее няма мощност, компресора се чува, но няма тяга... Имах чувството, че съм сус 1.4 двигател. Та ако някой знае от какво може да е ще съм благодарен да сподели
Вчера реших да сменя свещите на колата, карам Clk 208, 200к 192к.с. Реших да ги сменя защото карам колата от 50к и не съм ги барал до сега. Та вчера вечерта смених свещите със NGK IFR6D10 (made in Japan) запалих колата и всичко беше нормално, до днес.. тръгнах към провинцията и установих, че след като колата загрее няма мощност, компресора се чува, но няма тяга... Имах чувството, че съм сус 1.4 двигател. Та ако някой знае от какво може да е ще съм благодарен да сподели
#2
Публикувано 15 юни 2019 - 21:33
Ако смяташ, че проблема е от свещите.. върни старите просто за тест.
Свещите, които си взел, провери ли ги дали стават за твоя мотор ?
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#3
Публикувано 15 юни 2019 - 21:40
Свещите стават за мотора ,но има и много ментета на пазара . Та може да си уцелил дефектни или да сте забравили някой маркуч хлабав .
#4
Публикувано 16 юни 2019 - 08:13
По-скоро проблема ще е във вякуми,маркучи отколкото свещи.Нещо при сглобявянето.
Ако беше от свещите щеше осезаемо да прекъсва,да работи на по-малко цилиндри,а не само да губи мощност след като загрее.
Някой път обаче обясненията не са съвсем точни и за това е добре колегата да се ослуша добре,какво точно се случва и тогава да прецени.Ако е нужно да провери кабели и бубини дали са съединени добре,свещите дали са завити добре и тогава да върне старите за опит.За съжаление често при смяна на свещи някой кабел се предава.Това обаче пак води до прекъсване,клатене на мотора,играене на обороти при работа на място.
Ако беше от свещите щеше осезаемо да прекъсва,да работи на по-малко цилиндри,а не само да губи мощност след като загрее.
Някой път обаче обясненията не са съвсем точни и за това е добре колегата да се ослуша добре,какво точно се случва и тогава да прецени.Ако е нужно да провери кабели и бубини дали са съединени добре,свещите дали са завити добре и тогава да върне старите за опит.За съжаление често при смяна на свещи някой кабел се предава.Това обаче пак води до прекъсване,клатене на мотора,играене на обороти при работа на място.
#5
Публикувано 16 юни 2019 - 08:30
Днес забелязах че един от кабелите е сцепен. Утре ще го сменя и ще се надявам това са е бил проблема.
#6
Публикувано 16 юни 2019 - 21:44
Колеги смених и кабелите, но няма подобрение... Колата не прекъсва, просто няма мощност, компресора се чува, че работи, но не му се усеща ефекта. Днес като я запалих установих, че и на студен двигател проблема си го има... Утре ще мисля да я закарам някъде на диагностика..
#7
Публикувано 16 юни 2019 - 21:53
Колеги смених и кабелите, но няма подобрение... Колата не прекъсва, просто няма мощност, компресора се чува, че работи, но не му се усеща ефекта. Днес като я запалих установих, че и на студен двигател проблема си го има... Утре ще мисля да я закарам някъде на диагностика..
Най-добре.Явно забива постоянна грешка.Нещо е откачено.Датчик,вакуум,трябва да се види.
#8
Публикувано 17 юни 2019 - 09:34
Аз залагам на вакуум
#9
Публикувано 17 юни 2019 - 15:18
Днес закачихме колата на Стар диагностика, новината май не е добра, даде грешка P1236. Нещо свързано с компресора и компа.
Този пост е редактиран от Armbull: 17 юни 2019 - 15:18
#10
Публикувано 17 юни 2019 - 15:18
Дебитомер или ламбда сонда си мисля аз! Даже залагам на второто
#11
Публикувано 17 юни 2019 - 15:19
Дебитомера съм го сменил преди 30к километра. Но не е гаранция, че не се е прецакал пак.
#12
Публикувано 17 юни 2019 - 15:29
Компютъра няма връзка с дросела. Дросела е отворен и на работещ и на не работещ двигател. Поне теста който направихме това показа.
#13
Публикувано 17 юни 2019 - 16:34
Дросела или bypass клапата е отворена? Дросела трябва да е почти изцяло заторен при изключен двигател и на празен ход.
Според мен bypass клапата не сработва, тя по принцип е отворена, можеш да я тестваш като отвориш кутията на въздушния филтър и като подадеш газ и се включи компресора трябва да се затвори, иначе не може да направи boost и затова няма тяга. За тази грешка гледам в друга тема пишат, че трябва да се смени К40 релето (или пък да е разкачено нещо по инсталацията), от това което съм чел е често срещан проблем, можеш да я погледнеш, там има и снимка къде е bypass клапата.
https://mbworld.org/...r-gone-bad.html
Ето как трябва да работи: https://www.youtube....h?v=itlBT28l2Jc
Този пост е редактиран от blaskowitz: 17 юни 2019 - 16:36
#14
Публикувано 17 юни 2019 - 16:44
Точно тази клапа от клипа не се затваря, давам и при подаване на газ и на празен ход тази клапа е постоянно отворена.
#15
Публикувано 18 юни 2019 - 00:24
Що не направите едно ново обучение на дросела ?
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни