Здравейте, отскоро имам 2.2 CDI и реших да направя малко обслужване на мотора (пистов ремък, ролки, водна помпа, термостат, антифриз). Преди да сменя нещата забелязах, че колата загрява по-бавно от предни модели, които съм имал, но все пак си стигаше 90-95 градуса След вчерашната смяна на термостата загряването става още по-бавно Стига над 80 градуса след повече от 10км градско каране на +20 външна температура... Забелязах, че при първото палене след смяната, горният маркуч към радиатора (който идва от термостата) се стопли много бързо (на таблото показваше 50-60 градуса). Има ли вероятност да е дефектен (да стои отворен) или аз нещо да съм го повредил? Термостатът е BEHR, оригиналният също беше такъв, но с щампа на Мерцедес (пазя го още).
И един страничен въпрос: след смяната на тези неща колата стана супер бавна, не върви въобще като преди. Не виждам никаква логика, но е факт. Единственото, което съм откачал, е датчика на рейла (свалих го целия от тръбата), но после си го стегнах и буксата си е на място...