Смяна на верига при ОМ642
Started by dbitzepsa, 08 Jun 2019 - 15:01:59
20 replies to this topic
#16
Posted 16 June 2019 - 18:51
У кутиите на Сваг и Феби идват все хубави вериги
#17
Posted 16 March 2020 - 07:04
Колега здравей, сподели ми малко за проблема и решението с парктроника?Тъй като имах малко дразнещ проблем с парктроника и после ми се появи един друг - десния фар смени безпроблемно на къси светлини,но на дълги не иска да превключи.И след няколко опита да пусна дългите ми изписва ,че интелигентната система за светлини не работи- и изключва изцяло дясната страна.И реших да отида директно в сервиза на Мерцедес и тъкмо да огледат колата със техния софтуер. Проблема с парктроника го разбрах от къде идва,но за фар-а не можаха да разберат - може да е модул,самия фар... И изведнъж се оказа ,че веригата ми била за смяна,но можело да се провери дали не е проблема с обтегача. Това го констатираха само с 2 запалвания. Толкова лесно ли се разбира ? Аз лично не чувах претракването за което те ми говореха. Колата е на реални 265хил км. А и имах една лека вибрация в купето - казаха че било заради тампоните на двигателя.Ако ги смяна щяло да се оправи проблема с вибрациите. Други забележки не ми откриха
#18
Posted 22 July 2020 - 19:14
Имаше датчик за смяна,и от него изключваше цялата система. Смевних го ,и сега няма проблеми с парктроника
#19
Posted 04 August 2020 - 14:59
А иначе колко средно още живот има във веригата
Аз ще ти кажа на 250 000 км, може и по рано, както каза един колега, малко божа работа. Сега очаквам включване от PROKOPI69, че това са пълни глупости, вече сме водили спор по тази тема, но да не се отклонявам. Склонен съм да се съглася с повечето неща които са ти казали майсторите от Мерцедес. Ще ти споделя моя опит с доста по калпавия ОМ651 мотор 2.2 дизел 177 коня ако не се лъжа. Моята Е класа е 2010 година на 245 000 километра, водена е сервизна история до последния километър, имам ТЮФ, ДЕКРА, и тнт. Прилагам документ с нещата които съм сменил и колко са стрували като всичко излезе 5150 лева, цена като за приятел иначе можеше да ми излезе 7000 без проблем, като цяло ми взем изключително малко за работа. Ако свалят мотора при смяна на веригата те съветвам да ти свалят стартера и да го ревизираш, този модел има проблем с четките, може да си спестиш доста главоболя. Нека да ти прегледат и инсталацията защото и там имат слаби места и може да имаш оголени кабели и после да се чудиш какво става. Единствено извадих късмет с дюзите, бяха свалени и прегледани и не даваха никакви отклонения, защото ако трябваше да сменям и тях щеше да ми дойде в повече. И аз смених тампон на мотора защото имаше вибрации, сега трябва да сменя тампон на скорости и маслото на скоростната кутия, абе в днешно време с тия модерни “ЕКО” дизели може да ти се запали главата ако влезнеш в серия.
Attached Files
Edited by dimitar stoichev, 04 August 2020 - 15:00 .
#20
Posted 04 August 2020 - 21:42
Едва ли сме водили спор, не си спомням, по скоро съм ти обяснявал нещо. Та изобщо не смятам да се включвам...
За километрите, ти си поредния който е 100% сигурен, че са истински. То тука няма някой, на който колата му е на повече от 140-150 хил. километра. То и в затвора всички са осъдени несправедливо. И в лудницата луди няма...
За цените, в този форум всички са така - като за приятел и с максимум отстъпки. Та и ти така...
А за даването на съвети от хора които си правят колите в сервиз ми звучи като лелките пред входа, прочели в нета за някоя болест и станали доктори, доценти, триценти...
За километрите, ти си поредния който е 100% сигурен, че са истински. То тука няма някой, на който колата му е на повече от 140-150 хил. километра. То и в затвора всички са осъдени несправедливо. И в лудницата луди няма...
За цените, в този форум всички са така - като за приятел и с максимум отстъпки. Та и ти така...
А за даването на съвети от хора които си правят колите в сервиз ми звучи като лелките пред входа, прочели в нета за някоя болест и станали доктори, доценти, триценти...
#21
Posted 04 August 2020 - 21:47
Аз дадох моето 5ст. по темата... нова верига си е различно, променя се звука на мотора, на жената мотора я сменихме и останах изумен Моя кенеф е на 220 хил вече няма никакви признаци на износване, но съвсем скоро ще му сменя ланеца (към 250-260)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users