Към съдържанието

  •  

Снимка

Съвети при избор на бензинов w205Бензинови двигатели, скорости и други слаби места при W205


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 HuKouCu

HuKouCu

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:München
  • Автомобил:
    GLC x253

Публикувано 07 юни 2019 - 16:35

Здравейте,

 

от известно време се опитвам да намеря адекватна информация отностно бензиновите двигатели при w205. Изобщо към какво да се насоча и от какво да бягам.... В случая съм се чудя между 2 литровите двигатели:

M 274 DE 20 AL - по-стар и по-класически като изработка и уж издражлив според ревютата, които четох....

M 264 DE 20 AL - до колкото разбрах всичко тук е "набутано" вътре в двигателя, не съм сигурен дали е така, това намерих като информация. Според мен не е ок, да внедрят всичко вътре, макар и да има много подобрения като по-ниска темп заради по-добро охлаждане и т.н. Можеби съм старомоден не знам.....

 

Общо взето екстрите знам какви искам да са, но ме притеснява, чисто механичната, електро и електро-механична част.  Колата ще бъде доста нова, можеби за това и не намирам информация... това което открих е от wikipedia, иначе искам истински 2 литров двигател но пък 3 литра ми е много за да скачам на c400. 

 

7 или 9 г троник, това, което чета е че и двете кутии са добри, но и тук съм отворен за дискусия/съвети и коментари.

 

П.п. Всякакви съвети отностно този автомобил, ще са ми много полезни.

 

Ако съм пропуснал нещо се извинявам и ще го допълня.

 

 

Поздрави,

н.


  • 0

#2 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 юни 2019 - 10:56

Привет, 

 

Моят съвет (опит с мой близък, който 3та година кара дизлеова). Търсиш така неречените Jahreswagen, Кола от дилърство на Мерседес до 12 макс 18 месеца. Повечето са с пробег около 10- 25 000км, разбира се има и такива по на 50 000, най често са били рет а кар.

Взимеаш си подобан 205ца с удължена гаранция (450 евро на година). Караш си я докато е гаранционна и после сменяш.

Да не те плаши това, че гаранцията те обързва с обслужване при дилъра, С класите имат доста приемливо обслужване, като рзходи.

Единственото по-скъпо обслужване е на 100 120 000км, тогава се обслужва и кутията и излиза около 1800 лева.

 

Гледай да е с Команд онлайн - има смисъл

 

Аз бих избрал 9 степенният автоматик. карал съм го на С 43 и е доста приятен.

 

И последно, избягвай обяви от частни лица и търговци, разлини от дилъри на марката.

 

Успех в търсенето


  • 2

#3 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 юни 2019 - 14:22

Andi, имаш ли наблюдения над 4матик-а и бензиновите 250 и 300 версии?

Също... защо бензинките масово са 7г-троник? Изчиствали са стари кутии докато станат новите или нещо друго?


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#4 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 11 юни 2019 - 14:33

Наскоро разглеждах американския форум. Много хора се оплакват от м274. Имат някакъв производствен дефект до май 2015. Моторът става шумен и може да задере бутало. Има сервизна акция по случеят. Целият мотор се вади и се подменят почти всички карантии. Дали само американските са засегнати, не знам. Ще проуча малко и по немските и ще се включа пак.
  • 1

#5 HuKouCu

HuKouCu

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:München
  • Автомобил:
    GLC x253

Публикувано 11 юни 2019 - 17:42

Здравейте,

 

първо благодаря на всички за коментарите! Като цяло съм се насочил към Junge Sterne, и кола на под 20 000км в краен случай иначе съм се спрял на 10 000км таван...

 

Гледах че c300 и c400 не са чак толкова по-скъпи, но пък в последствие може и сметките да са други, особено като дойде момента за поддръжка :D

 

 

Ако няма да е м274 трябва да се ориентирам към M 264 DE 20 AL или M 276 DE 30 AL, но със сигурност не искам M 264 E15 DE AL защото 1.5 ми се струва малко... Знам, че не е същото, но си говорих с едно момче с а3 ( 2017 ) 1.0tfsi за ~90 000км има 4 пъти посещение в сервиза заради проблеми с двигателя, но.... това е положението! Нови коли -> нови проблеми, а с тези емисий, няма как да избягам и от турбото, че даже и от би-турбо....

 

Въртеше ми се в главата някаква мисъл за 4матик.... не съм сигурен дали ми трябва, имах субару, карал съм Х-драйв, и Куатро, имах и ауди на предно, но... мисля, че това ще е "ако изпадне 4 матик ок, ако не няма проблем!".

 

Смислена информация не намирам, всичко е някак... или поне за мен "стандартно" има мрънкащи хора има и такива дето хвалят до неузнаваемост.... 7 ил 9г на всякъде казват, че и двете са добри.... в моя случай до колкото гледах... можеби ще е9г защото последните коли, който просто отидох да разгледам бяха с 9г след 2018 производство. 

 

Окачване и електроника, каквото дойде в крайна сметка, но все още съм в процес да търся информация ( каквото намеря в гугъл ) за тези двигатели, още веднъж ако някой има наблюдение, ще съм много благодарен да сподели!

 

Ето ги отново:

M 274 DE 20 AL 

M 264 DE 20 AL 

M 276 DE 30 AL 

 

П.П. Имате ли представа дали информацията, че АМГ се прави само в Германия е вярна? Това важи ли и за АМГ пакетите? Предполагам не :D

 

По-здрави!


  • 0

#6 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 786 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 11 юни 2019 - 23:03

В Афалтербах сглобяват моторите.
Карантиите от къде са, никой не знае.
Буталата може и да са от Хондурас, какво значение има?

Защо искаш бензин?
Не ме разбирай погрешно - и аз мразя дизелите.
  • 0

#7 HuKouCu

HuKouCu

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:München
  • Автомобил:
    GLC x253

Публикувано 12 юни 2019 - 07:19

В Афалтербах сглобяват моторите.
Карантиите от къде са, никой не знае.
Буталата може и да са от Хондурас, какво значение има?

Защо искаш бензин?
Не ме разбирай погрешно - и аз мразя дизелите.


Защото съм в Германия в момента и данаците за дизела са по-големи, защото не знам какво, ще измислят а ми се иска да взема нещо, което “да не го мисля” поне от тази гледна точка.

От януари в Щутгард не се влиза с по-малко от евро5( дизел), знам, че не могат или поне се предполага... че не могат да баннат дизела изцяло.
Все повече затягат и по скандинавите, тук лека по лека банеат на север и улици за дизели, за някаква магистрала уж също се говори, че е банната за дизел.

Имам колеги с дизели евро5 и всичките са получили писма, че е добре да помислят за околната среда, въпреки че отговарят на нормите...

Отделно последните 3 години карах дизел, много ми харесва разхода, но за сметка на по-скъпата поддръжка, нещата се балансират можеби като разход. Също, явно остарявам и искам по-тиха кола. Мислех си дори за Тесла S, но все още ми е чуждо... а и едно прибиране до бг, ще е голяма разправия с ел кола. :)

За двигателите, където и да ги правят знам, че имат проверки на качеството, но е факт кк определени серий от определени заводи имат проблеми, а тук виждам, че колкото и да ми обясняват за чистокръвния Мехмед, е факт, че не можеш да си позволиш да правиш мизерий. А и не случайно самите те се стараят да купят нещо “сделано в Дойчланд”.

И така....

По-здрави!


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#8 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 юни 2019 - 11:01

Защото съм в Германия в момента и данаците за дизела са по-големи, защото не знам какво, ще измислят а ми се иска да взема нещо, което “да не го мисля” поне от тази гледна точка.

От януари в Щутгард не се влиза с по-малко от евро5( дизел), знам, че не могат или поне се предполага... че не могат да баннат дизела изцяло.
Все повече затягат и по скандинавите, тук лека по лека банеат на север и улици за дизели, за някаква магистрала уж също се говори, че е банната за дизел.

Имам колеги с дизели евро5 и всичките са получили писма, че е добре да помислят за околната среда, въпреки че отговарят на нормите...

Отделно последните 3 години карах дизел, много ми харесва разхода, но за сметка на по-скъпата поддръжка, нещата се балансират можеби като разход. Също, явно остарявам и искам по-тиха кола. Мислех си дори за Тесла S, но все още ми е чуждо... а и едно прибиране до бг, ще е голяма разправия с ел кола. :)

За двигателите, където и да ги правят знам, че имат проверки на качеството, но е факт кк определени серий от определени заводи имат проблеми, а тук виждам, че колкото и да ми обясняват за чистокръвния Мехмед, е факт, че не можеш да си позволиш да правиш мизерий. А и не случайно самите те се стараят да купят нещо “сделано в Дойчланд”.

И така....

По-здрави!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Харесва ми как мислиш!

Junge Sterne на 100% като цяло е най изгодно като цена и качество на продукта.

 

Щом си в Германия си забелязал в коя лента се движат Теслите по аутобана - в тази с тировете. Тоест за тук не са оптимално решение за извънградско пътуване.

 

АМГ Афалтербах сглабя основно двигатели, дори GT се сглабя в Зинделфинген. В Афалтербах е и перорманс студиото за роработки, но там няма инфраструктура за големи серии.

 

За зло или добро дизела няма бъдеще вече. Имай предвид, че бензиновите двигатели с директно впръскване са не по-малко мръсни (твърди частици и азотни окиси) от дизелите, но за това почти никой не говори. За мен лично в момента съвременните бензиновите двигатели са спасителният остров за автомобилостроенето, докато изкристализират нещата с алтернативните задвижвания - ток, водород, етанол, метан и газ, и никой не иска да рабутва темата около емисиите при тях.

 

Иначе уикенда планирам да се рзаходя до Мюнхен. Пиши на Л.с. може да се видим.


  • 0

#9 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 786 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 12 юни 2019 - 11:18

бензиновите двигатели с директно впръскване са не по-малко мръсни (твърди частици и азотни окиси) от дизелите, но за това почти никой не говори.


Ааа, не като да никой да не говори. Новите бензинови мотори имат филтър за твърди частици. Сензори за NoX имаха още M272 с директно впръскване.
  • 0

#10 HuKouCu

HuKouCu

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:München
  • Автомобил:
    GLC x253

Публикувано 12 юни 2019 - 11:41

Щом има горене има някакъв отпадък, колко е вреден е друг въпрос. Реално и ел колите не са супер чисти, като се има предвид, колко се замърсява, когато се произвеждат ел коли и например самите акомулатори?

 

В случая ситуацията за съжаление е "Кучето скача според тоягата...", или с др думи, ще скача кучето докато има за какво и как да го прави.... А ако не, ще се возим на Цитаро и ще взимаме кола под наем, ако искаме да ходим на почивка, но пък я няма гъвкавоста със собствена кола...

 

Ясно е че няма вечни коли, просто както обичам да казвам, не ми се иска да изпадна във вечна разправия и ремонти пък и наливане в черна дупка. Вече съм го изпитал и за това ми се иска да се ориентирам към нещо изпитано. Това ми е и идеята да гледам някакъв по-стар двигател, уж би трябвало да се видят проблемите и да ги сменят, а ако двигателя се произвежда от 2011 а сега сме 2018 и купя кола 2018 силно се надявам за тези 7 години да са го изпитали достатачно за да няма всички детски болести.

 

АМГ не мисля, че мога да си позволя, а и не съм вече на вълна мания по колата, искам да ми е комфортно докато се возя и да отговаря на някакви стандартни изискваня ( за мен ). За това пък вдигнах левела на търсене между c200 c250 c300 c400 задължително НЕ 1.5 двигател :D пък да видим.... стига да харесам нещо, ще ходя да гледам...

 

 

п.п. Анди, писах ти! :) 

 

По-здрави!


  • 0

#11 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5564 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 юни 2019 - 23:12

На майката на моята девойка й харесахме C200 4matik (184 кс) 2018г на 21 000 км.

 

Не знам точния код на мотора, но количката за момента се представя повече от добре.

 

Разход по борд за последните 2-3 000 км е около 9, което за бензин, 4матик и 9 скорости мисля, че е доста добре.

 

Аз лично бих избрал 9 степенна кутия и едно от задължителните условия е да има Multibeam LED фарове - няма такива фарове !


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни