Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Маслен охладител


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 225 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано 01 юни 2019 - 21:59

Страшна мъка....пред къщата.

Допуснах грешка като не източих абсолютно целият антифриз :(

Но,тук искат за ремонта 600 паунда,а частите са 23 паунда.Няма да описвам процедурата стъпка по стъпка.Ако има нещо питаите :)

Все още турбината е на земята,скъсах болт на захващането към ауспуха.Всичко тук е с поръчка.дори и болтовете :)

Освен петната които оставяше по паркингите.След по-сериозно каране,и набиване на спирачките сваляха прозорците да ми казват че горя :) :)

Масло по цялата генерация че даже и по радиаторите :)

 

Прикачен файл  IMG_20190525_153542.jpg   301,86K   25 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_20190525_163500.jpg   205,54K   23 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_20190525_184013.jpg   357,56K   23 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_20190526_114721.jpg   263,12K   23 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_20190526_114727.jpg   266,3K   21 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_20190526_134637.jpg   312,69K   22 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_20190526_134645.jpg   154K   20 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_20190526_164433.jpg   271,75K   19 Брой сваляния


  • 2

#2 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 02 юни 2019 - 08:37

Сега почвай да миеш колектора и виж мотора на клапите и клапите :)


Officeservices.bg
  • 0

#3 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 390 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 02 юни 2019 - 11:36

Долу горе колко време ти отне да достигнеш до масления охладител?
  • 0

#4 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 225 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано 02 юни 2019 - 13:11

Цял работен ден :)

Сега почвай да миеш колектора и виж мотора на клапите и клапите :)
Officeservices.bg

Клапите са здрави, но не работят. Моторчето е със съпротивление.


Може ли някой да ми покаже, з колко се затягат болтовете на турбото. Не мога да намеря информация

Този пост е редактиран от Linkestis: 02 юни 2019 - 13:18

  • 0

#5 emozazzz

emozazzz

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Pazardzhik

Публикувано 06 юни 2019 - 23:35

Предстои ми същия ремонт - някой знае ли сервиз в Пловдив на който да се доверя.


  • 0

#6 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 07 юни 2019 - 07:29

За София мога да препоръчам човек , който прави процедурата в рамките на деня... И я прави често :) Работи съвестно и при толкова разглабяне се сменят всички тръгнали гарнитурки по пътя.


Officeservices.bg
  • 0

#7 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 07 юни 2019 - 07:50

За София мога да препоръчам човек , който прави процедурата в рамките на деня... И я прави често :) Работи съвестно и при толкова разглабяне се сменят всички тръгнали гарнитурки по пътя.


Officeservices.bg

 

Ще е направи в рамките не деня ама някой друг път....

Само чистенето  е един ден.....

... говорим за колекторите ако за здрави, главите, вътре между V-то има едни малки дренажни отвори за оттичане, ама 90% не са чували за тях....

... миене на кори, двигател след края на работата....

Не е сложна процедура, но 90% е чистене, не се ли почисти до блясък все едно нищо не е направено.

О-пръстените на охладителя се сменят задължително с оригинални че......

Да не говорим че има някой особености и ред на стягате на колекторите.

Картинаката можа да стане пълна ако се скъса някой болт някъде, най-често на изпускателните колектори при демонтаж.

Там винаги след сваляне се сменят с нови!!! ;)


  • 1

logo-600-1002.png


#8 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 225 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано 07 юни 2019 - 23:26

Долу горе колко време ти отне да достигнеш до масления охладител?

Съжалявам,не знам защо не съм ти отговорил..
Един ден да я разглобя/имам всички инструменти/ и един ден да я сглобя.Не включвам дните които чаках болтовете за генерацията.Предварително поръчах гарнитурите на колекторите и тези на охладителя.
Не си изкарвам прехраната с автомобили и за това може би ми отне повече време.Корите все още не са измити и сложени.
 
За затягането: 
 
 
Cooler to engine block - 12Nm

Manifolds to engine heads - 16Nm

Turbo pedestal to engine block - 12Nm

Turbo to pedestal: Stage 1 - 20Nm Stage 2 - 60 degrees.

Turbo bracket to engine block - 16Nm

Turbo to exhaust manifolds - 20Nm + 1/4 turn.

Turbo elbow - 20Nm

EGR flexi elbow: EGR/ intake manifold side - 10 Nm + 1/4 turn.

Exhaust manifold side - 20Nm

Fuel rails to valve covers - 9 Nm

Rail nuts - 20 Nm


Този пост е редактиран от Linkestis: 07 юни 2019 - 23:32

  • 2




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни