Замръзващ изпарител на климатроник
Започната от busti4kata, 28 май 2019 - 19:13:12
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 28 май 2019 - 19:13
Здравейте, сега със затоплянето допълних климатроника и започнах да го ползвам ежедневно. (Първо лято с тая кола и до сега не съм и ползвал климатроника) Когато го пусна си духа хладно всичко работи идеално,но след 3-5 мин започва да изключва компресора за около 20 секунди и пак се включва. Отворих диагностичните менюта и на показание 5 (температура на изпарителя на климатика) забелязвам че градусите щом паднат до 2 компресора спира за 20 секунди температурата се вдига до 18-20 градуса и компресора тръгва отново. След 5 мин показанието пак е 1-2 градуса и компресора пак спира и така постоянно. Чува се съскане зад таблото когато се достигне тая температура от 1-2 градуса на изпарителя и за това ме навежда на мисълта че той замръзва и защитата спира компресора,но каква е възможната причина за да замръзва? Наляганията са добре,перките работят,сменени са филтрите на купето.
Благодаря !
Благодаря !
#2
Публикувано 28 май 2019 - 21:37
смени ли филтър дехидратор?
кои налягания са добре и какви са стойностите им?
ТРВ-то погледна ли?
Този пост е редактиран от IIVVOO: 28 май 2019 - 21:40
#3
Публикувано 29 май 2019 - 17:40
Ниското и високото налягаме са в норми всичко работи освен това замръзване и спиране на компресора за около 20 секунди. Не съм сменял нищо все още! Днес след посещение в сервиз за климатици ме насочиха към датчика за обледеняване на изпарителя или контрол модула на климатика,но мен за датчика ме съмнява защото се чува че замръзва значи датчика си върши работата и спира компресора при замръзване на изпарителя. Въпроса е защо замръзва. Наляганията са 7-8 ниско и до 17 високо.
#4
Публикувано 29 май 2019 - 20:36
Здравей това 7-8 бара ли са или е 0,7-0,8бара разликата е огромна. На какъв фреон си R134A?
#5
Публикувано 29 май 2019 - 22:03
Фреона не знам какъв са сложили в сервиза. На данните от климатроника излиза 07-08 мисля че е 7-8 бара. Питам просто за съвет на къде да се насоча и с кое да започна,че не съм много на "ти" с климатичната система.
#6
Публикувано 29 май 2019 - 22:04
И това трв къде трябва да го намеря по колата и как се стига до него ?
#7
Публикувано 30 май 2019 - 02:31
абе май нетрябва да съска
можеш ли да отидеш да го закачиш на машина да направи рекавър на фреона да видиш колко ще изтегли
после пак го връща и добавя ако е необходимо
ако това не реши проблема пак ще мислиш
сесшисе ?
#8
Публикувано 31 май 2019 - 11:04
Bogi така направих сега тъкмо ще я зареждат на ново че имаше пробив в една връзка и липсваха 200 гр фреон за 5 дена. Ще видим след малко какво ще се случи.
#9
Публикувано 11 юни 2019 - 02:48
Върни се и кажи какво стана ?
Ние чакаме ..
сесшисе ?
#10
Публикувано 15 юни 2019 - 07:23
След проверката на системата се установи един изпускащ опръстен. Подменихме го и напълнихме системата отново. Свистенето зад таблото остана само когато компресора се изключи което до колкото разбрах било долу-горе нормално защото наляганията се изравнявали, но проблема с изключването на компресора през 20-30 секунди си остана и забелязах че се случва или след леко ускорение или след като спра на светофар например и потегля веднага температурата на изпарителя пада до 2 градуса и изключва. Ходих във втори сервиз за второ мнение и ми казаха че щом дренажите били добре и климатика си размразявал и се изтича на асфалта значи всичко било ок.
#11
Публикувано 15 юни 2019 - 15:10
Има ли записани грешки ?
сесшисе ?
#12
Публикувано 16 юни 2019 - 00:47
Няма никакви грешки в диагностичното меню на климатроника!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни