Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Замръзващ изпарител на климатроник


  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 busti4kata

busti4kata

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Posts:
  • Град:yambol
  • Автомобил:
    w124

Posted 28 May 2019 - 19:13

Здравейте, сега със затоплянето допълних климатроника и започнах да го ползвам ежедневно. (Първо лято с тая кола и до сега не съм и ползвал климатроника) Когато го пусна си духа хладно всичко работи идеално,но след 3-5 мин започва да изключва компресора за около 20 секунди и пак се включва. Отворих диагностичните менюта и на показание 5 (температура на изпарителя на климатика) забелязвам че градусите щом паднат до 2 компресора спира за 20 секунди температурата се вдига до 18-20 градуса и компресора тръгва отново. След 5 мин показанието пак е 1-2 градуса и компресора пак спира и така постоянно. Чува се съскане зад таблото когато се достигне тая температура от 1-2 градуса на изпарителя и за това ме навежда на мисълта че той замръзва и защитата спира компресора,но каква е възможната причина за да замръзва? Наляганията са добре,перките работят,сменени са филтрите на купето.
Благодаря !
  • 0

#2 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2,379 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

User's Awards

27
10
8
4

Posted 28 May 2019 - 21:37

смени ли филтър дехидратор?

кои налягания са добре и какви са стойностите им?

ТРВ-то погледна ли?


Edited by IIVVOO, 28 May 2019 - 21:40 .

  • 0

#3 busti4kata

busti4kata

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Posts:
  • Град:yambol
  • Автомобил:
    w124

Posted 29 May 2019 - 17:40

Ниското и високото налягаме са в норми всичко работи освен това замръзване и спиране на компресора за около 20 секунди. Не съм сменял нищо все още! Днес след посещение в сервиз за климатици ме насочиха към датчика за обледеняване на изпарителя или контрол модула на климатика,но мен за датчика ме съмнява защото се чува че замръзва значи датчика си върши работата и спира компресора при замръзване на изпарителя. Въпроса е защо замръзва. Наляганията са 7-8 ниско и до 17 високо.
  • 0

#4 frxbg

frxbg

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 229 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E-klasse T-mod. (S210) E 270 CDI

Posted 29 May 2019 - 20:36

Здравей това 7-8 бара ли са или е 0,7-0,8бара разликата е огромна. На какъв фреон си R134A?
  • 0

#5 busti4kata

busti4kata

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Posts:
  • Град:yambol
  • Автомобил:
    w124

Posted 29 May 2019 - 22:03

Фреона не знам какъв са сложили в сервиза. На данните от климатроника излиза 07-08 мисля че е 7-8 бара. Питам просто за съвет на къде да се насоча и с кое да започна,че не съм много на "ти" с климатичната система.
  • 0

#6 busti4kata

busti4kata

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Posts:
  • Град:yambol
  • Автомобил:
    w124

Posted 29 May 2019 - 22:04

И това трв къде трябва да го намеря по колата и как се стига до него ?
  • 0

#7 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 524 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Posted 30 May 2019 - 02:31

абе май нетрябва да съска

можеш ли да отидеш да го закачиш на машина да направи рекавър на фреона да видиш колко ще изтегли

после пак го връща и добавя ако е необходимо

 

ако това не реши проблема пак ще мислиш


  • 0

сесшисе ?


#8 busti4kata

busti4kata

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Posts:
  • Град:yambol
  • Автомобил:
    w124

Posted 31 May 2019 - 11:04

Bogi така направих сега тъкмо ще я зареждат на ново че имаше пробив в една връзка и липсваха 200 гр фреон за 5 дена. Ще видим след малко какво ще се случи.
  • 0

#9 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 524 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Posted 11 June 2019 - 02:48

Върни се и кажи какво стана ?

Ние чакаме ..


  • 0

сесшисе ?


#10 busti4kata

busti4kata

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Posts:
  • Град:yambol
  • Автомобил:
    w124

Posted 15 June 2019 - 07:23

След проверката на системата се установи един изпускащ опръстен. Подменихме го и напълнихме системата отново. Свистенето зад таблото остана само когато компресора се изключи което до колкото разбрах било долу-горе нормално защото наляганията се изравнявали, но проблема с изключването на компресора през 20-30 секунди си остана и забелязах че се случва или след леко ускорение или след като спра на светофар например и потегля веднага температурата на изпарителя пада до 2 градуса и изключва. Ходих във втори сервиз за второ мнение и ми казаха че щом дренажите били добре и климатика си размразявал и се изтича на асфалта значи всичко било ок.
  • 0

#11 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 524 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Posted 15 June 2019 - 15:10

Има ли записани грешки ?


  • 0

сесшисе ?


#12 busti4kata

busti4kata

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Posts:
  • Град:yambol
  • Автомобил:
    w124

Posted 16 June 2019 - 00:47

Няма никакви грешки в диагностичното меню на климатроника!
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users