Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с ESPКогато запаля сутрин при студено време влизам в авариен режим и изписва ESP.


  • Please log in to reply
29 мнения по тази тема

#16 miletiew

miletiew

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w201
    w203

Публикувано 06 април 2020 - 16:47

Снимки

Прикачени файлове


  • 0

#17 Venelin1111

Venelin1111

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 122 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:iPhone & F1
  • Автомобил:
    W203 coupe компресор 1.8

Публикувано 06 април 2020 - 19:16

Точно така. При мен се появява това съобщение сутрин при минусови температури. Акумулатора е нов, не е от него. При изчистени грешки и откачен акумулатор пак “греда”Със „ Стар” е прочетено грешка датчик ъгъл на завиване, но когато е топло времето съобщението не излиза, Ха сега?
Мнения и догадки много...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Този пост е редактиран от Venelin1111: 06 април 2020 - 19:26

  • 0

Formula 1 & iPhone

 

 

#18 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 април 2020 - 11:32

Имаш датчици на колелата, ъгъл на завиване на волана, централа и датчик латерално ускорение.

Ако не са първите, последният се намира в багажника.

 

227291d1327749136-all-about-trey-cars-ya


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#19 Venelin1111

Venelin1111

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 122 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:iPhone & F1
  • Автомобил:
    W203 coupe компресор 1.8

Публикувано 07 април 2020 - 11:35

Благодаря за насоките, полезни са.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

Formula 1 & iPhone

 

 

#20 Venelin1111

Venelin1111

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 122 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:iPhone & F1
  • Автомобил:
    W203 coupe компресор 1.8

Публикувано 11 май 2020 - 01:25

И о изненада, фокусник някакъв , а всъщност:
Купих чисто нови летни гуми и в промоцията влизаше реглаж предница за “Диана” иде реч и при реглажа хванаха , че волана стои почти не видимо в дясно. Оправиха волана да застане по средата и нещата се нагласиха. Язък , че на “Стар диагностика” даваше датчик ъгъл и никои не гледа волана къде е. След реглажа заспа.
Съобщението не се показва вече 5 -и ден. Ето така беше преди реглажа и колата дърпаше леко в дясно.
ea5ce27dea864b68a90eb07709053d78.jpg
Едит: Волана заставаше така при изключен двигател иначе ъгъла не беше толков голям , сега като изгася мотора волана си остава на средата . Интересно , че нямаше не правилно износване на зимните гуми и те са чисто нови карани 6 месеца.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Този пост е редактиран от Venelin1111: 11 май 2020 - 01:30

  • 0

Formula 1 & iPhone

 

 

#21 Silver BENZ

Silver BENZ

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Mercedes AMG Petronas F1 Team
  • Автомобил:
    ex-W201 190E 2.0
    ex-W210 E290TD Elegance
    W211 E270CDI Elegance

Публикувано 11 май 2020 - 12:35

Не би трябвало да ти се износват различно гумите, нали когато воланът стои накриво колата върви направо, като изправиш волана направо колата тръгва накриво. Като ти настроят правилно колелата и да е крив волана не би трябвало да е проблем, просто дразни като караш. Играх и аз мач с кривия волан в автосервиз, където ходя много години и много си харесвам хората там. За седмица правих три реглажа там и започнаха да се цупят. Какво излезе накрая. споделям ако някой влезе в мача. Настройваме всичко точно, момчето вдига колата нагоре с крана и при натискане на бутона стоп на крана се получава леко друсване. Макар и стегнат със скоба воланът леко криви от друсването. Момчето настройва затяга, сваля с крана- пак криво. Направихме реглажа с човек зад волана, вдигнат горе на крана и нещата заспаха.


  • 0

#22 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 11 май 2020 - 17:17

С риск да стана банален,реглаж не се прави на кран(подемник),а се прави на "канал". Колата трябва да е стъпила със собствената си тежест на земята,за да има точен реглаж.
По темата.Няма нужда от притеснение,всичко е наред.
Гумите се износват неравномерно когато са отворени отгоре или отдолу,когато са затворени отпред или отзад,а не когато симетрично сочат в някоя посока.
  • 0

#23 Silver BENZ

Silver BENZ

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Mercedes AMG Petronas F1 Team
  • Автомобил:
    ex-W201 190E 2.0
    ex-W210 E290TD Elegance
    W211 E270CDI Elegance

Публикувано 11 май 2020 - 19:03

Не си банален, той кранът си е точно за реглаж, професионален и колата си е стъпила със собствената си тежест където и както си трябва. Може би не успявам да обясня точно и причината е там, иди до "Фаворит"-а до стария хлебозавод и виж крана, поне си тук във Варна.


  • 0

#24 Venelin1111

Venelin1111

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 122 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:iPhone & F1
  • Автомобил:
    W203 coupe компресор 1.8

Публикувано 11 май 2020 - 21:17

Аз се радвам , проблема ми с ESP съобщенията вече е в миналото. Благодаря за насоките ви.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

Formula 1 & iPhone

 

 

#25 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 11 май 2020 - 22:06

Не си банален, той кранът си е точно за реглаж, професионален и колата си е стъпила със собствената си тежест където и както си трябва. Може би не успявам да обясня точно и причината е там, иди до "Фаворит"-а до стария хлебозавод и виж крана, поне си тук във Варна.

Ооооо!
Фаворита го знам много добре!
От всякъде :)
Всичко е шест!
Имат повдигаща се платформа.
  • 1

#26 Adidasaurus Rex

Adidasaurus Rex

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:PB
  • Автомобил:
    W203 Астматик

Публикувано 26 юни 2020 - 01:37

Здравейте, понеже вече има тема ще пиша тука(ако е ОК). 

Имам едно в203 2001 година което като го запаля и тръгна, след минута-две ESP започва да свети на таблото и предно дясно колело блокира в движение. Това го прави за около минута и спира.

Подобен проблем имах с АБС, който в последствие смених и за известно време беше ОК. От скоро го прави с ЕСП, и освен ЕСП свети и АБС и БАС. :droid_grin  Та вапроса ми е, това ЕСП може ли да изключи софтуерно, че малко взе да ми писва да се занимавам с тая кола.


  • 0

#27 otsibarsa

otsibarsa

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:plovdiv
  • Автомобил:
    w203 c180 compressor

Публикувано 18 август 2021 - 06:13

Здравейте,при мен е подобен проблема.Повечето пъти при палене на студен мотор влиза в авариен режим изписва грешката за esp и няма активен педал за газта и оборотите играят 500-1500.В друг случай при палене мотора работи неравномерно но има активен педал,но след 1-2км в движение ми светва esp и изключва педала.В някой случай нещата се оправя с няколко изваждания на контактния ключа,ако това не сработи вадя и поставям буквата на esp модула.имам китайска диагностика с която ми записва грешка C1024 can комуникацията с мотора е повредена или прекъсва.интересното е че тази грешка е записва на модула на спирачките.
  • 0

#28 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 18 август 2021 - 22:15

CAN грешката вероятно е заради изключването на ESP модула.

Акумулаторът как е, нормално напрежение ли поддържа?


  • 0

#29 otsibarsa

otsibarsa

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:plovdiv
  • Автомобил:
    w203 c180 compressor

Публикувано 19 август 2021 - 15:59

При палене от 12.4v пада до 10.8v, което мисля че е в норма след това на празен ход си държи 14.3v. А иначе колата я имам от 3.5 години а акумулатора си беше с нея.
  • 0

#30 toti1960

toti1960

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:pomorie
  • Интереси:MB
  • Автомобил:
    Saab 9-5 1,9 TID 150кс

Публикувано 06 ноември 2021 - 12:21

Аз съм пас, понеже не искам да изпадам в налудничави теории, без да се прочете колата.
Струва ми се странна подмяната на модул, който работи, особено на ESP модула. Като цяло съм противник на подмяната на модулите. Много рядко дефектират на практика, както и инсталациите по автомобилите. Обикновено го налага грешно "четене на диагностика", понеже не винаги диагностиката може да посочи конкретен компонент, който създава проблем и "грешката" стига до модула само.
Защо е направено така, е дълга история.
Конкретен пример: незаключваща врата при друга марка автомобил блъска грешки в DCM (Door Control Module). Причината не е самия модул, но той е последния елемент, който "отговаря" по веригата. При тестове на всеки елемент през DCM-a, се оказва едно микроключе в бравата. Самото ключе не може да отговори и грешката остава като дефектен DCM на пръв поглед.

Силно се надявам да не е била това причината да смените ESP модула и да пазите стария.

Понеже сте в София, пишете едно лично съобщение на колегата gelevp, ако има възможност и желание да изчете колата.

При мен си дава реле шофьорска врата.

Изпратено от моят ART-L29 с помощта на Tapatalk
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни