Проблем с ESPКогато запаля сутрин при студено време влизам в авариен режим и изписва ESP.
Started by Vanya, 09 May 2019 - 20:35:44
29 replies to this topic
#16
Posted 06 April 2020 - 16:47
Снимки
#17
Posted 06 April 2020 - 19:16
Точно така. При мен се появява това съобщение сутрин при минусови температури. Акумулатора е нов, не е от него. При изчистени грешки и откачен акумулатор пак “греда”Със „ Стар” е прочетено грешка датчик ъгъл на завиване, но когато е топло времето съобщението не излиза, Ха сега?
Мнения и догадки много...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Мнения и догадки много...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Edited by Venelin1111, 06 April 2020 - 19:26 .
Formula 1 & iPhone
#18
Posted 07 April 2020 - 11:32
Имаш датчици на колелата, ъгъл на завиване на волана, централа и датчик латерално ускорение.
Ако не са първите, последният се намира в багажника.
#19
Posted 07 April 2020 - 11:35
Благодаря за насоките, полезни са.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Formula 1 & iPhone
#20
Posted 11 May 2020 - 01:25
И о изненада, фокусник някакъв , а всъщност:
Купих чисто нови летни гуми и в промоцията влизаше реглаж предница за “Диана” иде реч и при реглажа хванаха , че волана стои почти не видимо в дясно. Оправиха волана да застане по средата и нещата се нагласиха. Язък , че на “Стар диагностика” даваше датчик ъгъл и никои не гледа волана къде е. След реглажа заспа.
Съобщението не се показва вече 5 -и ден. Ето така беше преди реглажа и колата дърпаше леко в дясно.
Едит: Волана заставаше така при изключен двигател иначе ъгъла не беше толков голям , сега като изгася мотора волана си остава на средата . Интересно , че нямаше не правилно износване на зимните гуми и те са чисто нови карани 6 месеца.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Купих чисто нови летни гуми и в промоцията влизаше реглаж предница за “Диана” иде реч и при реглажа хванаха , че волана стои почти не видимо в дясно. Оправиха волана да застане по средата и нещата се нагласиха. Язък , че на “Стар диагностика” даваше датчик ъгъл и никои не гледа волана къде е. След реглажа заспа.
Съобщението не се показва вече 5 -и ден. Ето така беше преди реглажа и колата дърпаше леко в дясно.
Едит: Волана заставаше така при изключен двигател иначе ъгъла не беше толков голям , сега като изгася мотора волана си остава на средата . Интересно , че нямаше не правилно износване на зимните гуми и те са чисто нови карани 6 месеца.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Edited by Venelin1111, 11 May 2020 - 01:30 .
Formula 1 & iPhone
#21
Posted 11 May 2020 - 12:35
Не би трябвало да ти се износват различно гумите, нали когато воланът стои накриво колата върви направо, като изправиш волана направо колата тръгва накриво. Като ти настроят правилно колелата и да е крив волана не би трябвало да е проблем, просто дразни като караш. Играх и аз мач с кривия волан в автосервиз, където ходя много години и много си харесвам хората там. За седмица правих три реглажа там и започнаха да се цупят. Какво излезе накрая. споделям ако някой влезе в мача. Настройваме всичко точно, момчето вдига колата нагоре с крана и при натискане на бутона стоп на крана се получава леко друсване. Макар и стегнат със скоба воланът леко криви от друсването. Момчето настройва затяга, сваля с крана- пак криво. Направихме реглажа с човек зад волана, вдигнат горе на крана и нещата заспаха.
#22
Posted 11 May 2020 - 17:17
С риск да стана банален,реглаж не се прави на кран(подемник),а се прави на "канал". Колата трябва да е стъпила със собствената си тежест на земята,за да има точен реглаж.
По темата.Няма нужда от притеснение,всичко е наред.
Гумите се износват неравномерно когато са отворени отгоре или отдолу,когато са затворени отпред или отзад,а не когато симетрично сочат в някоя посока.
По темата.Няма нужда от притеснение,всичко е наред.
Гумите се износват неравномерно когато са отворени отгоре или отдолу,когато са затворени отпред или отзад,а не когато симетрично сочат в някоя посока.
#23
Posted 11 May 2020 - 19:03
Не си банален, той кранът си е точно за реглаж, професионален и колата си е стъпила със собствената си тежест където и както си трябва. Може би не успявам да обясня точно и причината е там, иди до "Фаворит"-а до стария хлебозавод и виж крана, поне си тук във Варна.
#24
Posted 11 May 2020 - 21:17
Аз се радвам , проблема ми с ESP съобщенията вече е в миналото. Благодаря за насоките ви.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Formula 1 & iPhone
#25
Posted 11 May 2020 - 22:06
Ооооо!Не си банален, той кранът си е точно за реглаж, професионален и колата си е стъпила със собствената си тежест където и както си трябва. Може би не успявам да обясня точно и причината е там, иди до "Фаворит"-а до стария хлебозавод и виж крана, поне си тук във Варна.
Фаворита го знам много добре!
От всякъде
Всичко е шест!
Имат повдигаща се платформа.
#26
Posted 26 June 2020 - 01:37
Здравейте, понеже вече има тема ще пиша тука(ако е ОК).
Имам едно в203 2001 година което като го запаля и тръгна, след минута-две ESP започва да свети на таблото и предно дясно колело блокира в движение. Това го прави за около минута и спира.
Подобен проблем имах с АБС, който в последствие смених и за известно време беше ОК. От скоро го прави с ЕСП, и освен ЕСП свети и АБС и БАС. Та вапроса ми е, това ЕСП може ли да изключи софтуерно, че малко взе да ми писва да се занимавам с тая кола.
#27
Posted 18 August 2021 - 06:13
Здравейте,при мен е подобен проблема.Повечето пъти при палене на студен мотор влиза в авариен режим изписва грешката за esp и няма активен педал за газта и оборотите играят 500-1500.В друг случай при палене мотора работи неравномерно но има активен педал,но след 1-2км в движение ми светва esp и изключва педала.В някой случай нещата се оправя с няколко изваждания на контактния ключа,ако това не сработи вадя и поставям буквата на esp модула.имам китайска диагностика с която ми записва грешка C1024 can комуникацията с мотора е повредена или прекъсва.интересното е че тази грешка е записва на модула на спирачките.
#28
Posted 18 August 2021 - 22:15
CAN грешката вероятно е заради изключването на ESP модула.
Акумулаторът как е, нормално напрежение ли поддържа?
#29
Posted 19 August 2021 - 15:59
При палене от 12.4v пада до 10.8v, което мисля че е в норма след това на празен ход си държи 14.3v. А иначе колата я имам от 3.5 години а акумулатора си беше с нея.
#30
Posted 06 November 2021 - 12:21
При мен си дава реле шофьорска врата.Аз съм пас, понеже не искам да изпадам в налудничави теории, без да се прочете колата.
Струва ми се странна подмяната на модул, който работи, особено на ESP модула. Като цяло съм противник на подмяната на модулите. Много рядко дефектират на практика, както и инсталациите по автомобилите. Обикновено го налага грешно "четене на диагностика", понеже не винаги диагностиката може да посочи конкретен компонент, който създава проблем и "грешката" стига до модула само.
Защо е направено така, е дълга история.
Конкретен пример: незаключваща врата при друга марка автомобил блъска грешки в DCM (Door Control Module). Причината не е самия модул, но той е последния елемент, който "отговаря" по веригата. При тестове на всеки елемент през DCM-a, се оказва едно микроключе в бравата. Самото ключе не може да отговори и грешката остава като дефектен DCM на пръв поглед.
Силно се надявам да не е била това причината да смените ESP модула и да пазите стария.
Понеже сте в София, пишете едно лично съобщение на колегата gelevp, ако има възможност и желание да изчете колата.
Изпратено от моят ART-L29 с помощта на Tapatalk
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users