Здравейте,обмислям покупка на 211. Спрял съм се на е 320 цди 204 коня от 2004 година до 2005 както и е 220 цди 170 коня след 2006 година . Кой вариант на моторизация е най-удачен и надежден?
Избор на 211
Started by Vanko_98, 09 May 2019 - 15:01:04
17 replies to this topic
#1
Posted 09 May 2019 - 15:01
#2
Posted 10 May 2019 - 09:38
Има много писано в групата на тая тема, разтърси се.
Ето ти 2 линка:
http://forums.mbclub...и-теми-за-w211/
http://forums.mbclub...forum/132-w211/
Ако пак нещо не е ясно, пиши тук и ще го разясним.
#3
Posted 12 May 2019 - 13:34
До колкото разбрах на 2.2 170 коня,който е на фейслифта е с Делфи дюзи, на редовия 204 преди фейс е бош и въпроса ми е дали делфи се слави със здравината,която има боша,а и 320/280 фейс също е вариант,но там вярно ли е,че поддръжката в пъти повече спрямо двата мотора,на които съм се спрял и,че 7 г троника е проблемен.
#4
Posted 12 May 2019 - 15:51
Търси 4Матик като те притесняват проблемите ба 7G-то
#5
Posted 12 May 2019 - 16:14
Каквато и W211 да избереш все ще плащаш и ремонтираш, така че каквото те кефи.
#6
Posted 13 May 2019 - 10:09
Колегата ти каза, каквото и да вземеш, все ще го ремонтираш. Стари коли са вече и са на много километри. А идеята на по-горното мнение за 4матика беше, че ако е 4матик - идва с 5 степенната кутия, която е по-здрава. Но вече при 4матика можеш да имаш и други проблеми. Разлика в цената на обслужването между 220 и 280/320 има, колко е голяма нека кажат колегите с тия мотори, но за мен по-удачния вариант е 320цди. Купето е тежко и 2.2 му идва слаб, а разликата в разхода не е фрапантно голяма, въпреки че е много относително. Избери по-запазената кола и тази на по-малко километри. Какъв ти е бюджета?
#7
Posted 13 May 2019 - 12:18
Зависи от къде си пазаруваш, но пресен пример за 320cdi
Всички филтри:
Горивен
Двата въздушни
На купето (не е с активен въглен)
Маслен
на MANN са ми 130лв
Масло Fuchs GT1 Pro C-3, 8л са ми 120лв.
За работа, сложи 50тина лв макс.
Като теглим чертата, около 300лв.
Всички филтри:
Горивен
Двата въздушни
На купето (не е с активен въглен)
Маслен
на MANN са ми 130лв
Масло Fuchs GT1 Pro C-3, 8л са ми 120лв.
За работа, сложи 50тина лв макс.
Като теглим чертата, около 300лв.
Edited by az_be, 13 May 2019 - 12:18 .
#8
Posted 13 May 2019 - 19:40
Взимай Е320 редови и си гледай кефа! Аз лично може би съм късметлия,но не знам какво е сервиз освен за масла,но колата е купих от приятел който на времето е купи чисто нова от Балканстар.Малко повече гори градско,но кефа цена няма
#9
Posted 14 May 2019 - 07:33
Фейс 220CDI - 170 коня, приказка.
Много приятен двигател, добра динамика, уникален разход.
#10
Posted 14 May 2019 - 19:48
и на 200 - 250 хил търсиш мотор че по евтино от ремонтъФейс 220CDI - 170 коня, приказка.
Много приятен двигател, добра динамика, уникален разход.
Officeservices.bg
#11
Posted 14 May 2019 - 20:01
А бе,я по-добре една КИЯ,че те са вечни!
#12
Posted 14 May 2019 - 21:18
Бъркаш мотора ,211 е с 646 мотор ,той си е здрав.Трошливия е 651 мотор ,този в който се намесва рено-лайно и ебава мамата на всичко,а и тия задно разположени вериги,хем едноредови ,хем за смяната (те като ремък вече) ,матора доле.и на 200 - 250 хил търсиш мотор че по евтино от ремонтъ
Officeservices.bg
Edited by mimo160, 14 May 2019 - 21:20 .
#13
Posted 15 May 2019 - 13:51
По това,което черпя като информация и мнения,мисля да се спра на 3.2 204 коня редовия мотор,благодаря на всички отзовали се колеги.
#14
Posted 15 May 2019 - 14:41
Правилен избор, само дано намериш запазена. Успех и да не забравиш да се похвалиш после тук
#15
Posted 15 May 2019 - 17:52
Правилен избор, само дано намериш запазена. Успех и да не забравиш да се похвалиш после тук
Ще започва голямото търсене,че като гледам пазара трудно ще намеря читава.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users