Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Бедна горивна смес


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 Валентин В.

Валентин В.

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    w203,C180,143 к.с. компресор

Публикувано 02 май 2019 - 18:22

Здравейте. Имам проблем с W203 C180 компресор 143к.с. При диагностика дава бедна горивна смес. Сменени: дебитомер, свещи, горивен и въздушен филтър.Автомобила е на бензин и газ.Оборотите на двигателя играят и при двете горива, но не винаги.Понякога при запалване гърми предполагам дроселовата клапа(почистена е ).Държи се и пали по-добре при изключен дебитомер ( сменен с vdo).При по-студено време пали трудно трябва да завъртя ключа 3-4 пъти и излиза надпис restraint system service и изрежда ABS,ESP и още няколко системи. Може ли някой да ми помогне. Трябва ми някой който да разбира от диагностика, защото компютъра показва едно и също но всеки майстор го разчита по различен начин(или според възможностите си). Обиколих вече няколко майстори, ако може някой знаещ и разбиращ да ми помогне. Благодаря.


  • 0

#2 pavel1828

pavel1828

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    Мерцедес w203 c200 kompressor,2001g.

Публикувано 02 май 2019 - 20:51

Напиши с какви компоненти е газта. Ламбда сондата гледаха ли я? Тя е определящя за сместа.


  • 0

#3 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 03 май 2019 - 10:19

Вероятно кодът, който излиза на диагностика, споменава, че адаптацията на сместа е на краен предел.

 

Можеш ли да дадеш точния код?


  • 0

#4 Валентин В.

Валентин В.

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    w203,C180,143 к.с. компресор

Публикувано 03 май 2019 - 14:56

Мисля, че газовата уредба е бардолини, ако трябва ще проверя при газаджията. Кода не мога да го дам. За ламбда сондата един майстор ме води на консултация при свой колега и казаха, че не е тя. По спомени показанията на първата сонда беше почти права синя линия, а на втората играеща червена.Казаха ми: така трябвало да бъде.

 


  • 0

#5 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 03 май 2019 - 18:48

Като чуя турбо автомобил с най-нисшия контролер газов инжекцион и настръхвам,дано си оправиш проблема


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#6 Валентин В.

Валентин В.

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    w203,C180,143 к.с. компресор

Публикувано 03 май 2019 - 20:08

Колега mitkofitnes смяташ, че проблема е от газовата уредба,а защо го прави и на бензин? Карах няколко дни само на бензин и беше същото.

 

 
  • 0

#7 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 03 май 2019 - 20:27

Не зная от какво е честно,така по нета трудно да се каже но е факт че Бардолинито е твърде тъп газов контролер и е изключително неподходящ за турбо мотор,дано не е направил поразии.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#8 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 891 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 03 май 2019 - 21:17

За пробата спри газовата от кранчето на бутилката и тествай на бензин как е ;)


Officeservices.bg
  • 0

#9 pavel1828

pavel1828

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    Мерцедес w203 c200 kompressor,2001g.

Публикувано 03 май 2019 - 21:27

И да кара поне 100-150км.
  • 0

#10 Валентин В.

Валентин В.

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    w203,C180,143 к.с. компресор

Публикувано 31 май 2019 - 12:25

Здравейте, надявам се, че не е нахално от моя страна но имам нужда от съвет. При поредната диагностика даваше грешка Р0172 и бяха записани 18 грешки за прекъсване на 1, 3, и 4-ти цилиндър.По време  на диагностиката излезе грешка за прекъсване и на 2-ри цилиндър. Майстора ми каза, че има два варианта или 4-те бобини или нагар по клапаните. Това били двете възможни причини за прекъсването на цилиндрите, но не можело да се определи точно коя от двете е . Предложи ми да сменя бобините и ако не е от тях, сваляне на главата. Колата не мени оборотите постоянно понякога работи нормално, понякога играят. Ако това са двете причини не би ли трябвало оборотите да играят постоянно. Има ли възможност да се измерят бобините дали работят ? А за клапаните може ли да се измери компресията и да се разбере дали е от тях  и ако може това може ли да стане на диагностика. С каква стойност трябва да бъде компресията? Искам съвет защото и двата варианта не са евтини. Ако може някой да помогне,предварително благодаря.


  • 0

#11 Antoanchik

Antoanchik

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 E320

Публикувано 18 юни 2019 - 14:39

И аз имам същия проблем с 200 компресор бедна смес постоянно. Ходих 15 пъти при газаджията за настройки и е същото.
  • 0

#12 blaskowitz

blaskowitz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200K (W210.045 6-speed)

Публикувано 18 юни 2019 - 15:36

Сигурен ли си, че е от газта? Какви са тримовете на бензин? Причини за бедна смес има много - някой разкачен вакуум и смуче въздух от колектора, запушена картерна вентилация, EGR ако има, гарнитури на всм. и изп. колектори, грешни стойности на дебитомер или ламбда сонда.


Този пост е редактиран от blaskowitz: 18 юни 2019 - 15:39

  • 0

#13 Antoanchik

Antoanchik

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 E320

Публикувано 18 юни 2019 - 16:12

По принцип не съм сигурен, че е от газта, защото не съм карал само на бензин, за да кажа, че е от бензина
  • 0

#14 Валентин В.

Валентин В.

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    w203,C180,143 к.с. компресор

Публикувано 26 юни 2019 - 21:41

Ходих при газаджията, още щом чу двигателя без никаква диагностика каза, че смуче въздух и беше прав. Отстрани проблема. Сега се появи друг - колата пали по-трудно при първото запалване, после няма проблеми. Ако някой има предположения моля да ги сподели. Засега не мисля да обикалям сервизите с великите майстори в плевен които с диагностика не можаха да открият проблема. Когато имам време ще сложа стария дебитомер, сигурен съм, че работи.


  • 0

#15 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 26 юни 2019 - 21:55

Къде ходиш в Плевен ( с главно "П"), да ти правят колата?
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни