Здравейте. Имам проблем с W203 C180 компресор 143к.с. При диагностика дава бедна горивна смес. Сменени: дебитомер, свещи, горивен и въздушен филтър.Автомобила е на бензин и газ.Оборотите на двигателя играят и при двете горива, но не винаги.Понякога при запалване гърми предполагам дроселовата клапа(почистена е ).Държи се и пали по-добре при изключен дебитомер ( сменен с vdo).При по-студено време пали трудно трябва да завъртя ключа 3-4 пъти и излиза надпис restraint system service и изрежда ABS,ESP и още няколко системи. Може ли някой да ми помогне. Трябва ми някой който да разбира от диагностика, защото компютъра показва едно и също но всеки майстор го разчита по различен начин(или според възможностите си). Обиколих вече няколко майстори, ако може някой знаещ и разбиращ да ми помогне. Благодаря.

Бедна горивна смес
Started by Валентин В., 02 May 2019 - 18:22:45
14 replies to this topic
#1
Posted 02 May 2019 - 18:22
#2
Posted 02 May 2019 - 20:51
Напиши с какви компоненти е газта. Ламбда сондата гледаха ли я? Тя е определящя за сместа.
#3
Posted 03 May 2019 - 10:19
Вероятно кодът, който излиза на диагностика, споменава, че адаптацията на сместа е на краен предел.
Можеш ли да дадеш точния код?
#4
Posted 03 May 2019 - 14:56
Мисля, че газовата уредба е бардолини, ако трябва ще проверя при газаджията. Кода не мога да го дам. За ламбда сондата един майстор ме води на консултация при свой колега и казаха, че не е тя. По спомени показанията на първата сонда беше почти права синя линия, а на втората играеща червена.Казаха ми: така трябвало да бъде.
#5
Posted 03 May 2019 - 18:48
Като чуя турбо автомобил с най-нисшия контролер газов инжекцион и настръхвам,дано си оправиш проблема
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#6
Posted 03 May 2019 - 20:08
Колега mitkofitnes смяташ, че проблема е от газовата уредба,а защо го прави и на бензин? Карах няколко дни само на бензин и беше същото.
#7
Posted 03 May 2019 - 20:27
Не зная от какво е честно,така по нета трудно да се каже но е факт че Бардолинито е твърде тъп газов контролер и е изключително неподходящ за турбо мотор,дано не е направил поразии.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#8
Posted 03 May 2019 - 21:17
За пробата спри газовата от кранчето на бутилката и тествай на бензин как е
Officeservices.bg

Officeservices.bg
#9
Posted 03 May 2019 - 21:27
И да кара поне 100-150км.
#10
Posted 31 May 2019 - 12:25
Здравейте, надявам се, че не е нахално от моя страна но имам нужда от съвет. При поредната диагностика даваше грешка Р0172 и бяха записани 18 грешки за прекъсване на 1, 3, и 4-ти цилиндър.По време на диагностиката излезе грешка за прекъсване и на 2-ри цилиндър. Майстора ми каза, че има два варианта или 4-те бобини или нагар по клапаните. Това били двете възможни причини за прекъсването на цилиндрите, но не можело да се определи точно коя от двете е . Предложи ми да сменя бобините и ако не е от тях, сваляне на главата. Колата не мени оборотите постоянно понякога работи нормално, понякога играят. Ако това са двете причини не би ли трябвало оборотите да играят постоянно. Има ли възможност да се измерят бобините дали работят ? А за клапаните може ли да се измери компресията и да се разбере дали е от тях и ако може това може ли да стане на диагностика. С каква стойност трябва да бъде компресията? Искам съвет защото и двата варианта не са евтини. Ако може някой да помогне,предварително благодаря.
#11
Posted 18 June 2019 - 14:39
И аз имам същия проблем с 200 компресор бедна смес постоянно. Ходих 15 пъти при газаджията за настройки и е същото.
#12
Posted 18 June 2019 - 15:36
Сигурен ли си, че е от газта? Какви са тримовете на бензин? Причини за бедна смес има много - някой разкачен вакуум и смуче въздух от колектора, запушена картерна вентилация, EGR ако има, гарнитури на всм. и изп. колектори, грешни стойности на дебитомер или ламбда сонда.
Edited by blaskowitz, 18 June 2019 - 15:39 .
#13
Posted 18 June 2019 - 16:12
По принцип не съм сигурен, че е от газта, защото не съм карал само на бензин, за да кажа, че е от бензина
#14
Posted 26 June 2019 - 21:41
Ходих при газаджията, още щом чу двигателя без никаква диагностика каза, че смуче въздух и беше прав. Отстрани проблема. Сега се появи друг - колата пали по-трудно при първото запалване, после няма проблеми. Ако някой има предположения моля да ги сподели. Засега не мисля да обикалям сервизите с великите майстори в плевен които с диагностика не можаха да открият проблема. Когато имам време ще сложа стария дебитомер, сигурен съм, че работи.
#15
Posted 26 June 2019 - 21:55
Къде ходиш в Плевен ( с главно "П"), да ти правят колата?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users