
Ml 500 w163 въпросчета?
Started by ivo86, 20 Apr 2019 - 12:43:27
24 replies to this topic
#1
Posted 20 April 2019 - 12:43
Здравейте,обмислям закупуването на такъв автомобил мл500,и евентуалното поставяне на газ.Въпроса ми е към хората които имат такива или са имали достъп и наблюдения,да споделят дали си заслужава колата(все пак е стара)както и насоки за поставяне на газ в региона Търново,Плевен и Русе?
#2
Posted 20 April 2019 - 20:35
Смятай ги така:
- регистрация - 1000лв
- газово - поне 2000 лв
- "реставриране" на окачването - около 5000лв
- гуми - 1000 лв.
Лично за мен "джип" дето няма да влиза в гората ми е непонятно.
- регистрация - 1000лв
- газово - поне 2000 лв
- "реставриране" на окачването - около 5000лв
- гуми - 1000 лв.
Лично за мен "джип" дето няма да влиза в гората ми е непонятно.
#3
Posted 20 April 2019 - 22:32
само с окачването не съм съгласен, ако е на въздух и има ебасимо и късмета за заминали 4 възглавници рециклажа им е малко над 1100лв общо и 150 компресор ако и той е заминал и още 500лв нека е труда по монтаж, демонтаж и прогонване на цялата система за "течове" на въздух. Та простата аритметика не може да стигне 2к. Което пак не е малко
#4
Posted 20 April 2019 - 22:48
Аз други въпроси зададох, но както и да е.В163 на въздух не съм чувал.
#5
Posted 20 April 2019 - 23:06
Ами няма...
Отпред е на торсиони. Много сполочлива схема...докато не мине половин милион. Тогава става страшно. Скъпо.
Отзад на пружини. И амортисьори. Проблема е, че има на тях шарнири. И се продават пружина, амортисьор и шарнир комплект. Не питай колко струват. Даааа, знам, че се продават и по отделно, афтърмаркет. Само, че съм сигурен, че никой от тук пишештите не се е ПРОБВАЛ да изкара пружина на W163.
От там нататък - тампони, носачи, накрайници, шарнири...
И да, мотора е корав. Е малко пари трябва да заделиш за сменя на свещи, бубини, кабели, течове на масло...
Да не говорим за AAM модула, проблеми със светлините, ABS модула, парното...
Като цяло трагично остаряла технология, големи разходи за подръжка, гориво, такси към държавата...
А насреща нищо - нито комфорт, нито офроад джип, нито магистрален бандит...
Отпред е на торсиони. Много сполочлива схема...докато не мине половин милион. Тогава става страшно. Скъпо.
Отзад на пружини. И амортисьори. Проблема е, че има на тях шарнири. И се продават пружина, амортисьор и шарнир комплект. Не питай колко струват. Даааа, знам, че се продават и по отделно, афтърмаркет. Само, че съм сигурен, че никой от тук пишештите не се е ПРОБВАЛ да изкара пружина на W163.
От там нататък - тампони, носачи, накрайници, шарнири...
И да, мотора е корав. Е малко пари трябва да заделиш за сменя на свещи, бубини, кабели, течове на масло...
Да не говорим за AAM модула, проблеми със светлините, ABS модула, парното...
Като цяло трагично остаряла технология, големи разходи за подръжка, гориво, такси към държавата...
А насреща нищо - нито комфорт, нито офроад джип, нито магистрален бандит...
#6
Posted 20 April 2019 - 23:27
300 коня и не е бандит?Ами кой джип за тея пари е комфорт и бърз нали?
Edited by ivo86, 20 April 2019 - 23:29 .
#7
Posted 20 April 2019 - 23:43
За кой тея пари?
300 коня за съвременните стандарти не са въобще много. И не е въпроса в конете. То е до личен избор, разбира се...
Мислиш си - ще си купя перфектен, подържан, читав ML, за без пари...
Ти този емел вдига ли го, видяли какво има за смяна, кара ли го, тестер закачи ли, прегледа ли го за читави спирачки, течове, кутията читава ли е, климатик, светлини...
Или само четеш мобиле.бг?
300 коня за съвременните стандарти не са въобще много. И не е въпроса в конете. То е до личен избор, разбира се...
Мислиш си - ще си купя перфектен, подържан, читав ML, за без пари...
Ти този емел вдига ли го, видяли какво има за смяна, кара ли го, тестер закачи ли, прегледа ли го за читави спирачки, течове, кутията читава ли е, климатик, светлини...
Или само четеш мобиле.бг?
#8
Posted 21 April 2019 - 09:45
Основния въпрос е в и около Свищов има ли сервиз в който наистина разбират от Мерцедес?Ама наистина!Обикнивенно такива сервизи работят само с Мерцедес.
От там нататък е въпрос само на пари и време.
Не е заяждане.
Ако попрочетеш малко теми ще разбереш че повечето притежатели на премиум марки в малки населени места имат много неразрешими проблеми.
От там нататък е въпрос само на пари и време.
Не е заяждане.
Ако попрочетеш малко теми ще разбереш че повечето притежатели на премиум марки в малки населени места имат много неразрешими проблеми.
#9
Posted 21 April 2019 - 10:35
Нищо по темата.
#10
Posted 21 April 2019 - 11:03
Ами въпроса в първия пост е дали си заслужава колата.
Опитваме се да ти помогнем сам да прецениш дали си заслужава.
Опитваме се да ти помогнем сам да прецениш дали си заслужава.
#11
Posted 21 April 2019 - 11:06
Добре ами в диапазона 11-13 к и над 250 коня излизат само мл 500 х5 4.4i и кайен и един туарег 4.2
#12
Posted 21 April 2019 - 11:30
Две неща: 1) отговорите са достатъчно информативни, за да прецениш дали имаш бюджет за подобен автомобил; 2) ако не можеш да прецениш - недей да се сърдиш на тези, които се опитват да помогнат.
Edited by Momchil, 21 April 2019 - 11:32 .
#13
Posted 21 April 2019 - 11:31
Еми... виж как лека-полека, с леко побутване ще стигнеш до извода сам. И както колегите казаха, не гледай, че е 300 коня (а той не е зареди скопеното ЕКУ) и не си мисли, че ще си бърз. Някоя модерна печка 2.0 ТДИ ще те разочарова много лошо. Просто това шаси не се връзва със спорт и скорост. За този мотор ако е в Е класа ще е доста по-добре. Ако ти трябва място, комби.
#14
Posted 21 April 2019 - 11:41
1)Колега момчил имам бюджет за джип до 13 к и отделно за обслужване гуми и т.н.
2) Попитах хора които имат такъв да споделят мнение.
3) Кой модерен джип в тоя диапазон 2.0тди е по бърз???
2) Попитах хора които имат такъв да споделят мнение.
3) Кой модерен джип в тоя диапазон 2.0тди е по бърз???
#15
Posted 21 April 2019 - 15:32
1)Колега момчил имам бюджет за джип до 13 к и отделно за обслужване гуми и т.н.
2) Попитах хора които имат такъв да споделят мнение.
3) Кой модерен джип в тоя диапазон 2.0тди е по бърз???
Колега,
така като гледам, вече си решил, искаш евтина кола, която да е бърза, да е джип и да е премиум.
Моя житейски опит сочи, че нищо от тия неща не седи на един рафт с другите, но освен да си я вземеш и да ни кажеш искрени впечатления, така следващите с такива въпроси, няма да се чудят.
Ако все пак решиш да поразмислиш, включи и 5.5 АМГ в уравнението, може пък да се окаже по-добрия избор, тука се разискваше в една тема и си взе колегата, каза, че е доволен.
Другия вариант е да си малко по-спокоен, да изчакаш да видиш всички, които имат да ти кажат нещо и да си прецениш сам.
Поздрави
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users