Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Рейката за/не рециклиране


  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 iliq

iliq

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Град:Ямбол
  • Автомобил:
    w203 c270

Публикувано 18 април 2019 - 16:18

Здравейте предницата тропа всичко е сменено амортисьори макферсоните биалетки носачи.възможно ли да е от рейката и ако е от нея как да разбера. Колко струва една рециклиряне
  • 0

#2 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 18 април 2019 - 19:32

Възможно е.
Всеки полу-грамотен накладкаджия ( каквито са 99% от монтьорите в автосервизите в България) ще разбере дали има луфт в рейката.

Едно рециклиране е около 200 лв.
Има рейки, който са много зле и не подлежат на рециклиране.
  • 0

#3 asenov_m

asenov_m

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 99 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB S203 C270 CDI 2001г.

Публикувано 18 април 2019 - 20:01

Проблема може да е не само от луфт в рейката. При захващането на някой рейки има конусни втулки с гумени тампони. Като свалиш болта на рейката се виждат. По 2 са от страна, 1 отгоре и 1 отдолу в дупката за болта. При мен единия от тампоните се беше буквално разял и тропаше все едно нещо ще изпада. Съответно цялата рейка играе. Реално си е здраво захваната, болта е стегнат здраво, но липсата на тампон позволява на рейката да "подскача". Самите тампони ги има по магазините, бройката им е по няма и 10 лв. За смяната им не е нужно да се рециклира рейката.

Изпратено от моят SNE-LX1 с помощта на Tapatalk

Този пост е редактиран от asenov_m: 18 април 2019 - 20:02

  • 1

m19269.gif


#4 Mitakat

Mitakat

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Програмиране, криптовалути, онлайн инвестиране, Mercedes
  • Автомобил:
    W203, C220CDI, 2006, 110kW
    VW Golf 4, 1.6AKL, 1999, 74kW
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 май 2019 - 16:03

Здравейте! 

 

Ще се възползвам от темата на колегата. На моето S203 според няколко майстора и според мен почти няма луфт на рейката, т.е. ако мн решиш да се заяждаш, то може да намериш такъв. Също така няма и теч, но ми се струва твърда хидравликата сравнено с голфчето ми. Отдавам го на Sport пакета и 17-ките, но ме бяха наплашили, че на тия Мерцедес-и са им капризни рейките и по някое време просто зацепват и си оставаш завил в някоя посока, та това малко ме кара да се замисля за преждевременно рециклиране.

 

Има ли резон в тия мои мисли или просто да си карам, докато не се разтропа/появи луфт или текне и тогава да го мисля?

 

Поздрави,

Митака


  • 0

Мнението е като задника - всеки го има, но не бива да го показваш навсякъде. :lolsign
mercedes-benz-c-klasse-c220cdi_medium.pn





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни