W221 S320 изгасна на светофара.
Започната от Georgi755, 17 апр 2019 - 23:39:05
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 17 април 2019 - 23:39
Колеги , здравейте. Днес се сдобих с въпросния автомобил, но уви ми създаде проблем още първия ден. Въпросната кола съм я тествал , но точно след лато приключихме в нотариус и я запалих . Ми светна Чек-а. Но никакъв проблем. На светофар като спрях колата изгасна сама. Запалих наново и никакъв проблем вървеше си нормално , без да забива или влиза в авариен режим. И записах час за утре. Но тази вечер на светофар ми се случи същото. Изгасна сама , но този път не искаше да запали. Изчаках около 20 мин , пробвах отново и отново запали и я прибрах без никакъв проблем. Някой имал ли е същия проблем и за какво да внимавам утре в сервиза ?
#2
Публикувано 18 април 2019 - 07:16
Ами напиши поне дизел или бензин е че това 320 нищо не ми говори или е 320х.км ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#3
Публикувано 18 април 2019 - 07:43
Дизел ще да е.Ами напиши поне дизел или бензин е че това 320 нищо не ми говори или е 320х.км ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Сигурно няма налягане на рейла,но диагностиката ще каже истината.
#4
Публикувано 18 април 2019 - 07:43
Колеги , здравейте. Днес се сдобих с въпросния автомобил, но уви ми създаде проблем още първия ден. Въпросната кола съм я тествал , но точно след лато приключихме в нотариус и я запалих . Ми светна Чек-а. Но никакъв проблем. На светофар като спрях колата изгасна сама. Запалих наново и никакъв проблем вървеше си нормално , без да забива или влиза в авариен режим. И записах час за утре. Но тази вечер на светофар ми се случи същото. Изгасна сама , но този път не искаше да запали. Изчаках около 20 мин , пробвах отново и отново запали и я прибрах без никакъв проблем. Някой имал ли е същия проблем и за какво да внимавам утре в сервиза ?
А преди покупката пробвахте ли да я прегледате в сервиз , в какво състояние е колата ?
#5
Публикувано 18 април 2019 - 09:37
Проверихте ли клемите на акумулатора? Ако продавачът го е сменял, може да не ги е затегнал хубаво и да не прави добър контакт.
#6
Публикувано 20 април 2019 - 08:16
Колеги оправих проблема. Оказа се датчик на колянов вал , този който е птдолу. Датчика ми струваше 60 лв и труд 40 лв. Благодаря все пак .
Ами напиши поне дизел или бензин е че това 320 нищо не ми говори или е 320х.км ?
Колега , при W221 320 бензин няма
Sent from my iPhone using Tapatalk
#7
Публикувано 20 април 2019 - 08:20
не колега , за съжаление колата я взех от Приятел на един Много добър мой приятел и дори не вдигнах капака. Разпитах за нея насам натам , тъй като всички го познават и всеки я хвалеше. Снощи правихме пълен тест на колата .А преди покупката пробвахте ли да я прегледате в сервиз , в какво състояние е колата ?
Колата е с ново турбо, идеални Дюзи , ДПФ, кутията е добре , но има теч на масло от 2-3 места и трябва да се оправи както и нов акумулатор за електрониката иска , това е
#8
Публикувано 20 април 2019 - 08:40
Тоя теч на масло е едни 1500-2000 лв с труда и всички гарнитурки по пътя на разглабянето. А може и да я направиш със силиконец като истински Българин
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#9
Публикувано 20 април 2019 - 12:54
Датчика ми струваше 60 лв и труд 40 лв.
Датчика ми се струва твърде евтин, дори и с най големите отстъпки дори и да е Facet.
Труда ми се струва твърде скъп за около 1 минута работа, отвиване на едно болтче,
вадене на стария датчик, изхвърлянето му, слагането на новия и завиване на едното болтче.
#10
Публикувано 25 април 2019 - 06:48
Хах , не знам но просто от паниката в която попаднах 100 лв ремонт ми дойде като подарък. Иначе в Мерцедес искаха 2 датчика да сменят на обща стойност 150 лв и 150 лв труд
#11
Публикувано 25 април 2019 - 06:56
Тоя теч на масло е едни 1500-2000 лв с труда и всички гарнитурки по пътя на разглабянето. А може и да я направиш със силиконец като истински Българин
Колега , наистина ми казаха такава сума за спиране на теча. Като чух това се шашнах и попитах всъщност колко е голям теча , но ми каза че примерно от София до варна и обратно не трябвало да пипне повече от 50-100 милилитра . Имал съм за смяна някви семеринги и трябвало да сменя някви гарнитури. Общо взето сълзи но от няколко места. И обмислям пеосто да спра част от течовете , тези които са на достъпни за смяна места а другите по-натам.
П.п става въпрос за Мотора , не за кутията с нея няма проблем.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Този пост е редактиран от Georgi755: 25 април 2019 - 06:59
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни