За/против премахване на катализатора
Започната от iliq, 12 апр 2019 - 19:01:43
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 април 2019 - 19:01
Имам с270 да премахнали катализатора или да го оставя. Колко мога да му взема ако го махна и ще се усетили разлика ако го премахна
#2
Публикувано 13 април 2019 - 10:23
Да ще усетиш разлика. Колата ще стане по-шумна.
#3
Публикувано 13 април 2019 - 10:50
Недей!
Какво очакваш да стане като махнеш катализатора? Само ще тровиш повече, и както каза Сами, ще бучи повече.
Какво очакваш да стане като махнеш катализатора? Само ще тровиш повече, и както каза Сами, ще бучи повече.
#4
Публикувано 14 април 2019 - 21:33
Голяма "далавера" ще направиш ,ако го махнеш:
-повече пушек
-по-гаден звук
-шанс да те спрат от движение
Ама пък ще си взел 100лв и ще има за две карти за градския транспорт.
-повече пушек
-по-гаден звук
-шанс да те спрат от движение
Ама пък ще си взел 100лв и ще има за две карти за градския транспорт.
NO PAIN - NO GAIN!
#5
Публикувано 14 април 2019 - 22:31
Повече пушек - ами не, не се забелязва такова нещо. Поне не на твоя мотор.
По гаден звук - е, то е въпрос на вкус, по нисък става, по гърлен, на мен ми харесва...
Да те спрат от движение - това е виц някакъв.
Все пак - ако си върши, по добре го остави.
Ако създава ядове или ще го чипосваш, задължително го изрежи. Преди това разкарай противния ЕГР.
По гаден звук - е, то е въпрос на вкус, по нисък става, по гърлен, на мен ми харесва...
Да те спрат от движение - това е виц някакъв.
Все пак - ако си върши, по добре го остави.
Ако създава ядове или ще го чипосваш, задължително го изрежи. Преди това разкарай противния ЕГР.
#6
Публикувано 15 април 2019 - 08:16
И след като махнеш всичко се моли детето ти да не кара колело след такива като тебе!
#7
Публикувано 15 април 2019 - 09:07
Аз съм против премахването на екологичните системи.
"Противният" ЕГР има двойна функция - намалява азотните окиси чрез намаляване Т на горене.
#8
Публикувано 15 април 2019 - 09:15
Хубавото в случая е, че мнозинството писали по темата са против премахването на катализатора. Което и в същност е правилно според мен.
Преди не много време, всичко се изтърбушваше поголовно, сега виждаме промяна, малка но все пак, промяна.
#9
Публикувано 15 април 2019 - 09:29
"Спиране от движение" - 100% мит!!! Имам близък приятел с пункт за ГТП и бяхме ходили да мерим газовете на 1 приятелче с W204, C320 CDI, който буквално му беше стопил DPF-a при скорост 260+ (сменен софтуер, преди някой да каже 'те са ограничени'), та неговите газове илизаха в пъти под нормата. Противно на очакванията при бензинова кола без катализатор газовете илизат мнооооого по-трудно, отколко при дизелова.
Аз съм против премахването на катализатора, защото и така виждаме какво дишаме... Промяната започва първо от нас, а не винаги да чакаме някой друг да ни свърши работата.
#10
Публикувано 15 април 2019 - 09:44
То CO-то никога не е проблем при дизелите.
Проблемът там са твърдите частици и азотните окиси, които скачат много без катализатор. А ако има "чип" вече нещата съвсем излизат от контрол.
Не знам с твоя приятел какво сте мерили, CO, CO2, O2, HC, NOx?
#11
Публикувано 15 април 2019 - 09:56
То CO-то никога не е проблем при дизелите.
Проблемът там са твърдите частици и азотните окиси, които скачат много без катализатор. А ако има "чип" вече нещата съвсем излизат от контрол.
Не знам с твоя приятел какво сте мерили, CO, CO2, O2, HC, NOx?
Конкретно не мога да кажа, но беше измерване без измами, с изправен уред, каквото се прави при ГТП. Иначе - да, азотните окиси за проблема. Както и да е, това е просто поредния недостатък на родната ни с-ма. Отново по темата - "За или против премахване на катализатора" - "ПРОТИВ".
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни