Привет,
Пушенето е точно от масления сепаратор (гледах го няколко пъти) и както казвате при W204 се сменя целия капак на мотора. Цената от Ивайджет е 485лв. с отстъпка, иначе е 500+
Това което мен лично ме притеснява е че като говорихме с майстора им - каза, че се свалят дюзите и това развиване - навиване било прецизно като работа и много често дюзите променят честота на работа (дюзите са Делфи).
Колата принципно от преди това има много леко отклонение при работата на дюзите (казаха, че с добавка - може да се изчистят).
Ето снимка от диагностика от преди това да кажете мнение, така или иначе ще се свалят при смяната на капака - дали е добре да се почистят с ултразвук и т.н.
Къде е добре да се направи като процедура това почистване. В момента колата си работи перфектно. И както се вижда от снимката е на 93 000 км (наистина реални)
Въпроса е по-скоро дали да се занимавам допълнително с дюзите да не се окаже, че само ще ги разбърникат и ще стане по-зле положението. Ясно е, че параметрите няма как да са като на чисто нова кола от магазина, (колата е 2008 г.), но мисля все пак колегите който разбират от тези числа да ми кажат какво е точно положението и какво е добре да се направи. Дали да се пробва с добавка за почистване или така или иначе ще се свалят за капака - по-добре да се мине на друг вариант.
Поздрави!
Този пост е редактиран от MB123: 14 април 2019 - 12:45