Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W204 Пушек от двигателя - ВИДЕО


  • Please log in to reply
16 мнения по тази тема

#1 MB123

MB123

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 11 април 2019 - 23:55

Здравейте, колеги

 

Имам следния проблем. Колата е W204 - 2009г. C220 CDI. Двигател: 646.811

 

Видео: https://streamable.com/ax5im

 

Случайно вчера свалих декоративната кора на двигателя и забелязах, че има пушек от филтъра / сепаратора на картерните газове (може би)

 

Не съм сигурен, че е от там затова направих видео. Има ли смисъл да го обезмаслявам или по-скоро ще отиде на ремонт положението.

 

Какво е вашето мнение?

 

Благодаря.

 

 

 

 

 

 

 


  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 април 2019 - 09:12

Тече ти масло върху ауспусите.

От къде, трябва да се огледа.

За да стане читаво, се мие всичко, обезмаслява и гледате от къде подлива.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 12 април 2019 - 09:33

Тече ти масло върху ауспусите.

От къде, трябва да се огледа.

За да стане читаво, се мие всичко, обезмаслява и гледате от къде подлива.

 

Предвид клипа, много вероятно да е от масления сепаратор, капака на клапаните се сменя целия (въпреки че по схемата изглежда като отделна част като при по-стария ом646) около 250 лева мисля е оригинален капака. Както писа колегата kdl, хубаво да се измие и обезмасли, караш няколко дни и се гледа от къде тече.

https://merc.com.ua/...351ca2c6871e58e

 

A-646-010-11-30-Auto-Valve.jpg


Този пост е редактиран от gelevp: 12 април 2019 - 09:34

  • 0


#4 zvecom

zvecom

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Мнения:
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    w204 OM646.811 - 5g automat

Публикувано 12 април 2019 - 09:36

Здрасти аз имах подобно пушене.
Но моето идваше между кутия на въздушния филтър и тоя сепаратор ( точно по същия начин пушеше).
При мен проблема беше , че на мен ми  сълзеше масло от вакуум помпата и маслото се стичаше  на зад по мотора и там някъде се изпаряваше.
От както смених вакуум помпата и  почистиха олятото масло я следя вече нямам този пушек.
А до колкото знам  тоя сепаратор не се ремонтира направо се купува ( в нашия случай ) целия капак на мотора. Поне моят е пласмасов целия. но съм виждал и с метални капааци и сепаратора е отделна част. Но за жалост  моят е сепаратор не е отделна част от капака.


  • 0

#5 MB123

MB123

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 14 април 2019 - 12:43

Привет,

Пушенето е точно от масления сепаратор (гледах го няколко пъти) и както казвате при W204 се сменя целия капак на мотора. Цената от Ивайджет е 485лв. с отстъпка, иначе е 500+ :blush

 

Това което мен лично ме притеснява е че като говорихме с майстора им - каза, че се свалят дюзите и това развиване - навиване било прецизно като работа и много често дюзите променят честота на работа (дюзите са Делфи).

 

Колата принципно от преди това има много леко отклонение при работата на дюзите (казаха, че с добавка - може да се изчистят).

 

Ето снимка от диагностика от преди това да кажете мнение, така или иначе ще се свалят при смяната на капака - дали е добре да се почистят с ултразвук и т.н.

 

Къде е добре да се направи като процедура това почистване. В момента колата си работи перфектно. И както се вижда от снимката е на 93 000 км (наистина реални)

 

9545283K.jpg

 

Въпроса е по-скоро дали да се занимавам допълнително с дюзите да не се окаже, че само ще ги разбърникат и ще стане по-зле положението. Ясно е, че параметрите няма как да са като на чисто нова кола от магазина, (колата е 2008 г.), но мисля все пак колегите който разбират от тези числа да ми кажат какво е точно положението и какво е добре да се направи. Дали да се пробва с добавка за почистване или така или иначе ще се свалят за капака - по-добре да се мине на друг вариант.

 

Поздрави!


Този пост е редактиран от MB123: 14 април 2019 - 12:45

  • 0

#6 DominatorXI

DominatorXI

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    W204 2008 2.2CDI

Публикувано 16 април 2019 - 20:04

Тече ти масло върху ауспусите.

От къде, трябва да се огледа.

За да стане читаво, се мие всичко, обезмаслява и гледате от къде подлива.

 

Глупости! Маслен сепаратор - понеже е вграден - се сменя целия капак на цилиндрите - струва 600лв със смяната му.


  • 0

#7 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 април 2019 - 20:54

Щом се ориентира толкова добре по това видео, адмирации.
  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#8 zvecom

zvecom

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Мнения:
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    w204 OM646.811 - 5g automat

Публикувано 17 април 2019 - 07:41

Чудя се дали ако се намаже със силокон маслоустойчев дали няма да се реши проблема


  • 0

#9 DominatorXI

DominatorXI

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    W204 2008 2.2CDI

Публикувано 17 април 2019 - 20:49

Щом се ориентира толкова добре по това видео, адмирации.

 

Имах същия проблем и се реши след смяна на капака на цилиндрите в следствие от дефектирала капачка на масления сепаратор.


  • 0

#10 dragomircho

dragomircho

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Добрич
  • Автомобил:
    C220 CDI 2004

Публикувано 10 май 2019 - 13:24

Здравейте , смених каопака с нов и след 1000 км. има леко омазняване ??? Някакви идеи ??? Благодаря !!!
  • 0

#11 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 10 май 2019 - 13:51

Здравейте , смених каопака с нов и след 1000 км. има леко омазняване ??? Някакви идеи ??? Благодаря !!!


Рекламирай го на този който го е сменил.
  • 1

#12 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 10 май 2019 - 18:48

Здравейте , смених каопака с нов и след 1000 км. има леко омазняване ??? Някакви идеи ??? Благодаря !!!

 

Оти не смени и маркучО, а остави старият :)

Смени маркуча който излиза от него, доста често омеква и понеже няма скоба, протаява и познай къде се стича....


  • 2

logo-600-1002.png


#13 dragomircho

dragomircho

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Добрич
  • Автомобил:
    C220 CDI 2004

Публикувано 10 май 2019 - 22:48

Здравейте отноново , благодаря за бързите отговори погледнах отново и е възможно да е от мъркуча ( който ще сменя в понеделник ) , но забелязах че капачката е леко надигната от единият край и като я натиснах щракна !!! Сега въпроса е какво може да се е случило с нея за да се надигне при условие че капака е нов !!! Мой познат ми го донесе директно от Мерцедес / Германия / !!!
  • 0

#14 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 11 май 2019 - 09:42

Здравейте отноново , благодаря за бързите отговори погледнах отново и е възможно да е от мъркуча ( който ще сменя в понеделник ) , но забелязах че капачката е леко надигната от единият край и като я натиснах щракна !!! Сега въпроса е какво може да се е случило с нея за да се надигне при условие че капака е нов !!! Мой познат ми го донесе директно от Мерцедес / Германия / !!!

 

Вътре има една мембрана с пружина, смени маркуча и след като си е закопчал наблюдавай.

Преди това обаче, хубаво почисти!


  • 0

logo-600-1002.png


#15 dragomircho

dragomircho

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Добрич
  • Автомобил:
    C220 CDI 2004

Публикувано 11 май 2019 - 17:35

Вътре има една мембрана с пружина, смени маркуча и след като си е закопчал наблюдавай.
Преди това обаче, хубаво почисти!

Видях това преди да сменя капака , идната седмица ще сменя маркуча и ще пиша !!!Прикачен файл  IMG_0506.jpg   763,48K   31 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_0507.jpg   847,88K   30 Брой свалянияПрикачен файл  IMG_0504.jpg   800,61K   31 Брой сваляния


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни