Здравейте колеги,
всеки път когато запаля колата (независимо дали е студен или топъл мотора) се чува странно щракане в продължение на 30-45секунди от централните решетки за парното ( някъде навътре, не мога да кажа с точност откъде ).
Четох в интернет че може да е някакво стъпково моторче което отваря някакви клапи. Също така, точно тези въздухопроводи вкарват само студен въздух, съответно там не ми работи климатроника. Някой имал ли е същият проблем, понеже самото моторче е голяма играчка да се свали (махат се доста неща, отнема часове) и не знам дали то е проблема - за да го поръчам. Благодаря!
Тракане от таблото
Started by vendetta123, 09 Apr 2019 - 12:05:41
8 replies to this topic
#1
Posted 09 April 2019 - 12:05
Mercedes E200 184к.с.
W211 - 2007
Бензин/Газ
#2
Posted 09 April 2019 - 13:29
То няма как някой да ти каже дали няма счупено рамо. Изронени зъбци на моторчето. Запекли клапи. Разглобява се таблото и се диагностицира на място.
#3
Posted 09 April 2019 - 16:38
Досадна работа. Все е свързана с човъркане.
Аз имам подобен проблем (W204), но е на пластмаса и е в областта на километража, някъде над него, в таблото. Много досадно, при определени обороти и в случайни дни се чува. Търся вариант по някакъв начин да го "натисна", тоест пластмасите, за да няма свободно търкане или скърцане.
Някой имал ли е такива оплаквания?
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#5
Posted 09 April 2019 - 20:39
Колега, най-вероятно 203ката ти е от по-ранните години.
Чупят се две пластмаси (усилвали са ги 3 пъти, докато намерят правилната якост и форма).
Тук има снимки от чужд форум https://www.mercedes...203-mopf.95331/
Наистина, сваля се цялото табло и отнема половин ден. След тази операция при мен имаше скърцане в движение.
Edited by Praetorian, 09 April 2019 - 20:51 .
#6
Posted 09 April 2019 - 20:52
#7
Posted 09 April 2019 - 22:20
Това е за 204ка, колегата е с предната Ц-ка.
Това е към колегата с W204-ката, по-горе.
#8
Posted 13 April 2019 - 11:03
Значи, четох че временното решение за проблема е да се махне централната конзола и СЛЕД като предварително сте настроили кои клапи да са отворени, тогава да се изключи лентовия кабел за контрола на клапите. По този начин запазвате управлението на температурата/вентилаторите, но няма да имате никакъв контрол върху посоката на духане. Сега отивам да проверя дали това ще проработи, ако някой междувременно има идея къде е модула и кой е кабела да драсне
Mercedes E200 184к.с.
W211 - 2007
Бензин/Газ
#9
Posted 14 April 2019 - 20:34
Така, ако Ви дразни тракането, временно може да си изключите всяко моторче, директно от буксата върху него. Компютъра не дава грешки, тракането го няма.
Също така не е нужно да разглобявате цялото табло, с бъркане под волана или от страната на жабката пак става.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Също така не е нужно да разглобявате цялото табло, с бъркане под волана или от страната на жабката пак става.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Mercedes E200 184к.с.
W211 - 2007
Бензин/Газ
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users