Здравейте, колата ми е w203 компресор 2001 и имам проблем с това ,че постоянно ми се зацапва дебитомера с масло.Ходих при майстори даже тази седмица при един той ми я закачи на диагностика каза ,че имам грешки изчисти ги свали дебитомера почисти и него както и смукалтелния колектор(мисля че така се казва) след което колата тръгна и вървеше много добре от вчера нещо мощността и намаля изкарах днес дебитомера и целия беше в масло почистих го със спрей но колата в момента пак няма мощност.Преди време един приятел ме посъветва да си изкарам маркуча който отива от двигателя към системата за картерни газове за да може да спре да ми цапа дебитомера пробрах така и наистина спря да го цапа колата вървеше около седмица и след това пак почна да губи мощност.Колата си върви просто няма мощност и ускорява по бавно.Ако някой може да изрази някакво мнение от какво може да се получава това бях чувал за смяна на някакъв клапан за картерни газове но до колкото разбрах при моята кола се сменя цялата система в смисъл цялото казанче, което е.Първия майстор при който ходих пък пробва да ми смени дебитомера с друг но същата работа след което ми каза че проблема може да е от маслото преди смяната му карах с 5 на 40 мотул ,а сега със 10 на 40 мобил и не знам възможно ли е да е от това.
Масло в дебитомера
Започната от Валентин92, 06 апр 2019 - 18:40:56
4 мнения по тази тема
#1
Публикувано 06 април 2019 - 18:40
#2
Публикувано 06 април 2019 - 23:16
Здрасти колега, прави ли ти впечатление, дали цапането зависи от режима на каране - градско/извнградско?
#3
Публикувано 06 април 2019 - 23:28
Да ти кажа не знам колата я карам предимно градско и по-малко извън града.
#4
Публикувано 16 октомври 2019 - 00:44
Здравейте, забелязал ли сте компресора да е по- шумен? Проверете маслото на компресора,
защото понякога семерингите изпускат и маслото влиза във въздушната система и цапа
мафа с масло.
#5
Публикувано 17 октомври 2019 - 09:21
2001г W203-ка вероятно е с M111 двигател. Смени си клапана за картерните газове, намира се под всмукателния колектор. Клапана и маркучите около него, заедно с гарнитури на колектора струват 98лв - миналата седмица ги сменях на моето CLK. Стана за 4 часа, но аз съм внимателен и доста образцов при ремонтите - може да се направи и за 2 според мен.
ПП: Във форума има тема за това: http://forums.mbclub...ръби-дросела-и/
Самия сепаратор, който виждаш отгоре само се чисти, няма смисъл да го сменяш, той не се износва.
Този пост е редактиран от rado_penev: 17 октомври 2019 - 09:28
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни