Mercedes W210 E270 CDI пуши синкаво-бял дим
Започната от Петрето, 05 апр 2019 - 16:03:56
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 05 април 2019 - 16:03
Здравейте съфорумници,
отскоро се сдобих с първия си Мерцедес -W210 E270 CDI с ръчна скоростна кутия.
Прави ми впечатление,че при първо палене изхвърля кълбо по-скоро бял дим,миришеш остро на дизел,и по-скоро като на неизгоряла нафта.Дюзите-3 на брой са правени преди няколко месеца от предишния ми собственик,който ми е и съсед,сменявани са и три подгревни свещи,а преди няколко дни смених и реле на подгрева BERU.
Дори загряла,на място се вижда че излиза дим от аспуха и мирише люто.Карал съм няколко дизелови коли,но само когато са имали проблеми са димяли и миришели.
Колата е без катализатори,и турбото свири ако е от значение.Но турбото си свири от 7 години,откакто е вкарана колата.Предишния собственик я караше основно градско ако има значение.
Фихровите клапи са премахнати,няма грешка за егр.Колата върви отлично и няма загуба на мощност или прочие.Мотора работи тихо и спокойно.Само дима ме притеснява.
Ще съм благодарен ако някой може да изрази мнение или да даде съвет.
отскоро се сдобих с първия си Мерцедес -W210 E270 CDI с ръчна скоростна кутия.
Прави ми впечатление,че при първо палене изхвърля кълбо по-скоро бял дим,миришеш остро на дизел,и по-скоро като на неизгоряла нафта.Дюзите-3 на брой са правени преди няколко месеца от предишния ми собственик,който ми е и съсед,сменявани са и три подгревни свещи,а преди няколко дни смених и реле на подгрева BERU.
Дори загряла,на място се вижда че излиза дим от аспуха и мирише люто.Карал съм няколко дизелови коли,но само когато са имали проблеми са димяли и миришели.
Колата е без катализатори,и турбото свири ако е от значение.Но турбото си свири от 7 години,откакто е вкарана колата.Предишния собственик я караше основно градско ако има значение.
Фихровите клапи са премахнати,няма грешка за егр.Колата върви отлично и няма загуба на мощност или прочие.Мотора работи тихо и спокойно.Само дима ме притеснява.
Ще съм благодарен ако някой може да изрази мнение или да даде съвет.
#2
Публикувано 06 април 2019 - 19:15
Здравейте колеги,
отскоро имам Mercedes E270 CDI.Прави ми впечатление,че сутрин при студено палене пуши в бяло,а самия дим мирише остро на нафта.Дори и при загряла кола се вижда да излиза дим.От предишния собственик са чистени три дюзи,сменени са и три подгревни свещи.Преди седмица смених и реле подгрев на BERU.
Дименето остана.Мирише люто.
Колата е без катализатори,фихровите клапи са премахнати.
Да спомена,че свири турбото,но колата е така от 7 години-предишния собственик ми е съсед,и знам цялата история на колата.С ръчни скорости е ако има значение.
Черно пуши са секунда само при рязко подаване на газ.
Предишния собственик я караше основно градско.ЕГР клапана никога не му е правил проблеми.
Колата върви отлично,а мотора не се чува.Просто това димене...
отскоро имам Mercedes E270 CDI.Прави ми впечатление,че сутрин при студено палене пуши в бяло,а самия дим мирише остро на нафта.Дори и при загряла кола се вижда да излиза дим.От предишния собственик са чистени три дюзи,сменени са и три подгревни свещи.Преди седмица смених и реле подгрев на BERU.
Дименето остана.Мирише люто.
Колата е без катализатори,фихровите клапи са премахнати.
Да спомена,че свири турбото,но колата е така от 7 години-предишния собственик ми е съсед,и знам цялата история на колата.С ръчни скорости е ако има значение.
Черно пуши са секунда само при рязко подаване на газ.
Предишния собственик я караше основно градско.ЕГР клапана никога не му е правил проблеми.
Колата върви отлично,а мотора не се чува.Просто това димене...
#3
Публикувано 06 април 2019 - 20:19
Здравей колега,от около година притежавам същия автомобил при мен беше по същия начин рано сутрин студена пушеше бяло. Аз си мислих,че е от времето понеже беше студено оказа се ,че помпата за високо налягане е протекла не знам дали има връзка ,но понеже я видях и отидох на майстор и там ми смениха всички гумички. След тази случка имам ли проблем отивам първо на диагностика,че иначе се вкарвам в едни филми... Съветвам те да отидеш първо да ти я закачат,иначе си е гадаене,тук има достатъчно грамотни специалисти може и друг да се е сблъсквал с това.Успех
#4
Публикувано 06 април 2019 - 20:47
А когато загрееше пушеше ли?
И реши ли се проблема?
И реши ли се проблема?
#5
Публикувано 07 април 2019 - 18:09
Не при загрят мотор беше добре,но при мен пушека беше най-малкия проблем.След като ми протече помпата капка по капка върху ремъка и той се скъса в движение и ми затегна хидравликата та щях да се пребия,след това на диагностиката ми показа около 40 грешки.Аз усетих,че мирише на нафта,но подцених ситуациата.Сега всичко е наред при мен,но вече отивам първо на диагностика.И при мен няма катализатори и турбото се чува,ако е от значение де.
#6
Публикувано 07 април 2019 - 18:11
Видима ли е тая помпа,та да я огледам за течове?
#7
Публикувано 08 април 2019 - 11:08
Видима е най отпред е,над ремъка ето така изглежда.Снимката е примерна.http://www.domain.com/picture.gif,
#8
Публикувано 08 април 2019 - 11:35
Не се отваря страницата.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни