Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Mercedes C270 CDI


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 fredperry89

fredperry89

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Град:София

Posted 01 April 2019 - 06:31

Здравейте!

Имам следния въпрос. Карам Mercedes Benz C270 CDI S203 125KW 170HP Avangarde. От скоро не иска да пали само със Старт спрей като пръскам по малко в колектора пали. Но това не е много хубаво, много често да го паля така! Казаха ми, че от някъде,дърпа въздух, и връща нафтата. За това не иска да пали. А като го запаля и поработи... после пали. Но истине ли,не иска! Някакви идея защо прави така?

Благодаря предварително!


Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 01 April 2019 - 08:00

Нали са ти казали от какво е?
Оправи си течовете.
  • 0

#3 vladohhh

vladohhh

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Posts:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    C 270 CDI Avantgarde, 2004

Posted 01 April 2019 - 12:24

Имам същия. Имам го този проблем само когато е спрян с наклон назад - т.е.  задницата е в ниското. Образува се някъде явно въздушен мехур и понеже CDI- то е много капризно към въздух много трудно пали. Дърпа въздух от някой от маркучите и няма палене. Не се занимавай с тези спрейове,  насочи се към смяната им. При мен не пали само в това положение и просто не го паркирам така.


Edited by vladohhh, 01 April 2019 - 12:26 .

  • 0

#4 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,547 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Posted 01 April 2019 - 12:52

ФредПерри89, пали си със спрей, даже като я запалиш въобще не я гаси, няма да ти изгори кой знае колко. 

На тая дърта и изморена кошница каквото и да и поправиш все ще и излезе някой друг дерт. 

Карай и не я мисли.


  • 0

#5 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Posted 02 April 2019 - 06:11

Може и дюза да слива горивото..... Най-добре е да смениш гумените уплътнения на горивопроводите и да наблюдаваш какъв ще е резултата.

Сутрин преди да запалиш огледай шлаухите за гориво и ще видиш дали има въздух в тях. Ако няма никакви мехурчета, то тогава проблема вероятно е от дюза/дюзи.

Успех!  


  • 1

#6 fredperry89

fredperry89

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Град:София

Posted 02 January 2021 - 21:43

ФредПерри89, пали си със спрей, даже като я запалиш въобще не я гаси, няма да ти изгори кой знае колко.
На тая дърта и изморена кошница каквото и да и поправиш все ще и излезе някой друг дерт.
Карай и не я мисли.

Предпочитам тоя модел нищо,че е на 17 години от колкото тия нови кенефи, където всичко е електроника и моторите са калпави!!!

Изпратено от моят SM-A605FN с помощта на Tapatalk
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users