Mercedes C270 CDI
Започната от fredperry89, 01 апр 2019 - 06:31:25
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 01 април 2019 - 06:31
Здравейте!
Имам следния въпрос. Карам Mercedes Benz C270 CDI S203 125KW 170HP Avangarde. От скоро не иска да пали само със Старт спрей като пръскам по малко в колектора пали. Но това не е много хубаво, много често да го паля така! Казаха ми, че от някъде,дърпа въздух, и връща нафтата. За това не иска да пали. А като го запаля и поработи... после пали. Но истине ли,не иска! Някакви идея защо прави така?
Благодаря предварително!
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
Имам следния въпрос. Карам Mercedes Benz C270 CDI S203 125KW 170HP Avangarde. От скоро не иска да пали само със Старт спрей като пръскам по малко в колектора пали. Но това не е много хубаво, много често да го паля така! Казаха ми, че от някъде,дърпа въздух, и връща нафтата. За това не иска да пали. А като го запаля и поработи... после пали. Но истине ли,не иска! Някакви идея защо прави така?
Благодаря предварително!
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
#2
Публикувано 01 април 2019 - 08:00
Нали са ти казали от какво е?
Оправи си течовете.
Оправи си течовете.
#3
Публикувано 01 април 2019 - 12:24
Имам същия. Имам го този проблем само когато е спрян с наклон назад - т.е. задницата е в ниското. Образува се някъде явно въздушен мехур и понеже CDI- то е много капризно към въздух много трудно пали. Дърпа въздух от някой от маркучите и няма палене. Не се занимавай с тези спрейове, насочи се към смяната им. При мен не пали само в това положение и просто не го паркирам така.
Този пост е редактиран от vladohhh: 01 април 2019 - 12:26
#4
Публикувано 01 април 2019 - 12:52
ФредПерри89, пали си със спрей, даже като я запалиш въобще не я гаси, няма да ти изгори кой знае колко.
На тая дърта и изморена кошница каквото и да и поправиш все ще и излезе някой друг дерт.
Карай и не я мисли.
#5
Публикувано 02 април 2019 - 06:11
Може и дюза да слива горивото..... Най-добре е да смениш гумените уплътнения на горивопроводите и да наблюдаваш какъв ще е резултата.
Сутрин преди да запалиш огледай шлаухите за гориво и ще видиш дали има въздух в тях. Ако няма никакви мехурчета, то тогава проблема вероятно е от дюза/дюзи.
Успех!
#6
Публикувано 02 януари 2021 - 21:43
Предпочитам тоя модел нищо,че е на 17 години от колкото тия нови кенефи, където всичко е електроника и моторите са калпави!!!ФредПерри89, пали си със спрей, даже като я запалиш въобще не я гаси, няма да ти изгори кой знае колко.
На тая дърта и изморена кошница каквото и да и поправиш все ще и излезе някой друг дерт.
Карай и не я мисли.
Изпратено от моят SM-A605FN с помощта на Tapatalk
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни