Колеги Помогнете!!!ритане на скоростите
Започната от danistankov1, 31 мар 2019 - 06:32:20
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 31 март 2019 - 06:32
Колеги горд собственик съм на цлк-209 авангард феиса 2006 година.
Имам следния пробелем: Когато запаля колата сутрин оставям ги да поработи на място да вдигне малко темперетурата (2/3мин.) И след като потегля имам ритане на скоростите като имаме в предвид , че това не го прави всеки път когато е студена. Зависи ако потеглям с по рязка газ , а по някой път го прави когато потеглям плавно със нормално натискане на педала. Наи интересното е , че по някои път сменя проблема не рита когато тръгвам с повечко газ , а когато тръгвам плавно...... Немога да ги разбера какво и има защото след като се покара малко макс 2/3км тоя проблем спира все едно никога не е съществувал както и да тръгвам. Ходих в сервиза при мой приятел които само тои ми пипа колата и ми каза да не пипам скоростната кутия след като му казах какъв е проблема защото ако тръгнат да ги пипат и да разбират от какво е болна може да съжаля и ме разобеди. Мотора на колата е 2.0к. 163к. Превключва уникално плавно без да забавя или да се чуди и като цяло съм със доста тежък крак и вобще не ми е правила въртели до сега обслужена е цялата кола всички консумативи преди 6к км. Плюс маслото на скоростната. Бих бил много благодарен да дадете мнение и съвети мерси предварително.
Изпратено от моят SM-J250F с помощта на Tapatalk
Имам следния пробелем: Когато запаля колата сутрин оставям ги да поработи на място да вдигне малко темперетурата (2/3мин.) И след като потегля имам ритане на скоростите като имаме в предвид , че това не го прави всеки път когато е студена. Зависи ако потеглям с по рязка газ , а по някой път го прави когато потеглям плавно със нормално натискане на педала. Наи интересното е , че по някои път сменя проблема не рита когато тръгвам с повечко газ , а когато тръгвам плавно...... Немога да ги разбера какво и има защото след като се покара малко макс 2/3км тоя проблем спира все едно никога не е съществувал както и да тръгвам. Ходих в сервиза при мой приятел които само тои ми пипа колата и ми каза да не пипам скоростната кутия след като му казах какъв е проблема защото ако тръгнат да ги пипат и да разбират от какво е болна може да съжаля и ме разобеди. Мотора на колата е 2.0к. 163к. Превключва уникално плавно без да забавя или да се чуди и като цяло съм със доста тежък крак и вобще не ми е правила въртели до сега обслужена е цялата кола всички консумативи преди 6к км. Плюс маслото на скоростната. Бих бил много благодарен да дадете мнение и съвети мерси предварително.
Изпратено от моят SM-J250F с помощта на Tapatalk
#2
Публикувано 31 март 2019 - 08:06
Добре дошъл колега.
Как сменихте маслото на скоростите? Само от самите скорости или цялото?
Колко наляхте?Какво е маслото марка и модел?Проверихте ли нивото? Поиграх те ли си да напълните "пакетите"?
При цялостна смяна ти трябва 7.50 литра,а само от скоростите около 4.0 литра и е опресняване на маслото,а не смяна.
#3
Публикувано 31 март 2019 - 14:34
Маслото е сменяно цялото , а марката на маслото е хилбер немско но модела го забравих. Обслужва се в един от най-добрите автоцентъри в Плевен.Добре дошъл колега.
Как сменихте маслото на скоростите? Само от самите скорости или цялото?
Колко наляхте?Какво е маслото марка и модел?Проверихте ли нивото? Поиграх те ли си да напълните "пакетите"?
При цялостна смяна ти трябва 7.50 литра,а само от скоростите около 4.0 литра и е опресняване на маслото,а не смяна.
Изпратено от моят SM-J250F с помощта на Tapatalk
#4
Публикувано 31 март 2019 - 16:29
За маслата "Hilber" не намирам никъде положителни отзиви.Във всички форуми ( малки и големи ) родни и чужди пищят от тази марка.
Щом сервиза е добър ходи да ти премерят нивото с щека.Знай,че се мери на запален двигател на "паркинг" и да е с работна температура.Демек колата да е карана поне 15-20 километра.
Ако нямат мерителна щека и не знаят как се мери маслото на автоматика на М.Б. - бягай далече.
Присъства ли на самата смяна на маслата?Ако са източили маслото само от пробката на картера на скоростите не са го сменили цялото.Защото хидро- усилвателя няма пробка и маслото в него и в радиатора не може да изтече и остава.Ако имат специализирана техника ( машина ) е друга работа.
#5
Публикувано 02 април 2019 - 16:00
Несъм сигурен дали е сменено маслото със машина, и как може да разбера дали е сменено цялото. А за това да премерят нивото на маслото утре ще отида и както казваш ти колега ако немогат ще бягам на далеч.За маслата "Hilber" не намирам никъде положителни отзиви.Във всички форуми ( малки и големи ) родни и чужди пищят от тази марка.
Щом сервиза е добър ходи да ти премерят нивото с щека.Знай,че се мери на запален двигател на "паркинг" и да е с работна температура.Демек колата да е карана поне 15-20 километра.
Ако нямат мерителна щека и не знаят как се мери маслото на автоматика на М.Б. - бягай далече.
Присъства ли на самата смяна на маслата?Ако са източили маслото само от пробката на картера на скоростите не са го сменили цялото.Защото хидро- усилвателя няма пробка и маслото в него и в радиатора не може да изтече и остава.Ако имат специализирана техника ( машина ) е друга работа.
Изпратено от моят SM-J330F с помощта на Tapatalk
#6
Публикувано 02 април 2019 - 19:07
Ако нямат "машина" за да източат маслото от хидро- трансформатора ( усилвателя ) трябва да откачат (развият) маркучите от радиатора.Но тогава си личи - всичко става в масло.
В "You Tube" има клипове как се прави.Да ли е за C-класа или за Е-класа няма значение.
#7
Публикувано 02 април 2019 - 21:04
Имаше пробка на торка при 7G, няма нужда от машина. Отделно 7G няма маслен охладител напред към мотора.
Има процедура във WIS за смяна на маслото, градуси, прибл. количество, обновен партномер на картера и преливник.
Но първо:
Със 7G кутия ли си?
Имаш ли газ?
#8
Публикувано 02 април 2019 - 22:58
Здравей колега. Не съм със 7г кутия, а със 5 степенна автомат, и съм само бензин.Имаше пробка на торка при 7G, няма нужда от машина. Отделно 7G няма маслен охладител напред към мотора.
Има процедура във WIS за смяна на маслото, градуси, прибл. количество, обновен партномер на картера и преливник.
Но първо:
Със 7G кутия ли си?
Имаш ли газ?
Изпратено от моят SM-J330F с помощта на Tapatalk
#9
Публикувано 17 октомври 2019 - 10:07
Здравей колега, успя ли да разрешиш проблема с кутията?Здравей колега. Не съм със 7г кутия, а със 5 степенна автомат, и съм само бензин.
Изпратено от моят SM-J330F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни