Здравейте Колеги ,от 2 месеца съм собственик на Mercedes C220 CDI 170кс 2008 година двигател (646) . Проблемът е следния :Има странни вибрации в купето, но когато загрее утихват малко и другия проблем, който ми прави е при загрял мотор има сякаш едно поклащане на празен ход все едно прерита нещо ,но когато се подаде леко газ на 1200-1300 оборота всичко изчезва ,интересно е, че не го прави всеки път ,а на моменти ,но само когато е загряла на 40 градуса. Също така когато пусна аварийни или има малко по висока консумация на ток също се усещат едни вибрации все едно товари алтернатора.
w204 220CDI вибрации и тресене!
Започната от kibaka95, 26 мар 2019 - 19:12:57
w204 cdi 170 646 sedan c-clas
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 март 2019 - 19:12
#2
Публикувано 26 март 2019 - 19:54
Провери си тампоните на мотора/кутията.
#3
Публикувано 27 март 2019 - 16:50
или някоя дюза, ако мени оборотите.
#4
Публикувано 22 май 2019 - 20:44
Имам същия проблем, една дюза за рециклиране. Сега въпроса ми е, на каква програма се кодират тия дюзи Делфи (W204)?
#5
Публикувано 22 май 2019 - 22:58
Кодират се през Стар диагностика.
#6
Публикувано 09 май 2020 - 00:08
А рециклират ли се успешно някъде? Моите ми ги рециклираха преди 15000км и пак проблеми...
#7
Публикувано 09 май 2020 - 07:18
Щях да ти пиша и в другата тема,ама понеже още не си определил със сигурност какъв е проблема...А рециклират ли се успешно някъде? Моите ми ги рециклираха преди 15000км и пак проблеми...
Не е ли по-добър вариянт да търсиш втора употреба дюзи от някоя ударена англичанка на малко километри вместо да рециклираш?
Лично мен така ме бяха посъветвали на времето като карах цди и беше успешно.
Преди това също рециклирах в единствения тогава модерен стенд в Бг.,но без успех.
#8
Публикувано 10 май 2020 - 18:11
@daimler1 да ти кажа точно това правя в момента...разглеждам обявите и набелязвам. Но 1-во да видим диагнозата в която съм на 90% сигурен,че е дюза и ако се окаже само една ще е супер и ще мина сравнително тънко. След някой месец ще е пусна за продажба и почвам да се оглеждам за Е500 комби фейс. На Е500 ме притеснява Еърматика само, но съм чувал че Вабонти ги правят много добре. Имам и резервен вариянт за Е350 ФЛ или МЛ350 W164 ФЛ, ако изпадне нещо запазено за 10000-11000 евро.
Този пост е редактиран от Pr0xY: 10 май 2020 - 18:14
#9
Публикувано 11 май 2020 - 21:25
Диагнозата и ремонта -=> Запушена дюза (забравих на кой цилиндър) съответно от маркучите са изтекли мизерии и горивния филтър е бил пълен с каша с кафеникъв цвят. След чистенето на дюзата и монтажа, дюзата на 1-ви цилиндър също дава отклонение, неравномерна работа на мотора и чукане. Сваляне отново на въпросната дюза която била и със запекъл елемент за обратната нафта. Отново почистване, почистване на маркучите и резервоара и смяна на горивен филтър. Напълних догоре уж с хубава нафта и за сега се държи добре колата. Минах над 70км от които 15-на са магистрала със 180км/ч. Да се надявам, че няма да има последици за разпръсквачите помпата и др. скъпи неща.
#10
Публикувано 11 май 2020 - 22:02
Слагал ли си добавки за чистене към горивото?
Филтър пълен с кафеви мизерии и каши...
Връщам се във време в което всеки пълнеше нафта от всякъде.
Надявам се случая да не е такъв.
Филтър пълен с кафеви мизерии и каши...
Връщам се във време в което всеки пълнеше нафта от всякъде.
Надявам се случая да не е такъв.
#11
Публикувано 13 май 2020 - 06:47
Сложих Multicleaner на XADO и минах точно 8км с добавката и стана белята. Явно действа бързо. Само не разбирам каква е идеята на добавката след като разтваря всички мизерии, но не достатъчно за да преминат през дюзата.
Изпратено от моят BLA-L29 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят BLA-L29 с помощта на Tapatalk
#12
Публикувано 13 май 2020 - 08:21
Идея имат производителите и тя е най-вече да печелят.Сложих Multicleaner на XADO и минах точно 8км с добавката и стана белята. Явно действа бързо. Само не разбирам каква е идеята на добавката след като разтваря всички мизерии, но не достатъчно за да преминат през дюзата.
Изпратено от моят BLA-L29 с помощта на Tapatalk
Принципно на стар автомобил добавка се слага или след като се изчисти резервоара и се смени горивния филтър,или директно на маркуча който влиза в моторния отсек преди помпата.Има вариянт и да се сипе в горивния филтър.При всички случаи трябва да се избягва слагането директно в резервоара в който не се знае какви полипи и отлагания има от годините.
Да допълня само,че когато не се слага в резервоара,отново се правят пропорции на добавка и дизел.
Може да се направи малко по-концентрирана от колкото е писал производителя,но не и да се слага само добавка.
В противен случай се вдигат неконтролируемо оборотите и може да се повреди горивна помпа или нещо друго буквално да гръмне.
Този пост е редактиран от daimler1: 13 май 2020 - 08:27
#13
Публикувано 13 май 2020 - 17:54
Като заключение на цялата неприятна ситуация механика който се грижи за моята колата препоръча единствено двутактово масло с цел мазане и нищо др. (и ест зареждане от неизвестни бензиностанции да се избягва). Явно 4г си давам парите на вятъра за добавки на всяко зареждане. На стария ми Опел си слагах 7-8г двутактово масло и никога не съм имал проблем без значение от къде зареждам.
#14
Публикувано 13 май 2020 - 18:51
Аз слагам само BDC BARDAHL от както я имам над 35000 km нямам оплакване не съм пропускал на всяко зареждане.
#15
Публикувано 15 октомври 2020 - 10:19
Малко упдейт Претрисване и поклащане на място ,като играят и оборотите със +- 50-100.Грешка 0252 Винтил на помпата за високо налягане .Като е студена е добре после след 50-60 градуса почва да танцува ,но не всеки път .Та това е диагностицирайте и сменяйте успех!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни