Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Вероятен проблем от капачката на маслото


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 391 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Posted 25 March 2019 - 21:37

Колеги, днес забелязах следното. Около капачката на маслото има омасляване, отделно малко по напред към радиатора по маркучите има масло. Разстоянието между капачката и маркучите не е малко и първоначално ме изглежда странно да тече от капачката на моторното масли, но все пак...
Моля за съвет.
Поздрави!

Attached Files


  • 0

#2 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2,378 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

User's Awards

27
10
8
4

Posted 25 March 2019 - 21:43

Нова капачака за масло.

Другото ми е трудно да определя от къде идва.


  • 0

#3 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,547 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Posted 25 March 2019 - 21:49

Съвсем нормално е да тече от капачката на маслото, след 200-300 хиляди километра 

гуменото уплътнение се опича доволно и почва да цапа наоколо. 

Смени капачката. Аз купувах преди години от Балкан стар за около 12 кинта. 

Лесно се сменява, отвиваш старата, изхвърляш я и завиваш новата. 

След това почистваш старателно старият теч на масло и чакаш да видиш дали и 

от къде ще бликне пак.


  • 0

#4 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Posted 26 March 2019 - 06:26

На 190та имах теч от капачката.
Купих само оплътнението, продава се като резервна част.
Защо не измиеш двг с пароструйка, за да хванеш теча в самото начало?
  • 1

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 26 March 2019 - 08:36

Някой път при наливане на масло се олива гърловината и изглежда така.
Може да забършеш всичко добре първо и да изчакаш преди да купиш капачка.Въпреки че е евтина и така или иначе в един момент идва време за смяна.
Това отпред сигурен ли си че е масло,а не нафта?
  • 0

#6 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
Garage View Garage

Posted 26 March 2019 - 08:56

И аз сменях капачката (12-13лв.) и пак същата работа.....


  • 0

#7 genadi

genadi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 360 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB, E class, 220 BlueTec, 2016

Posted 26 March 2019 - 10:58

Преди завиване на капачка за масло има правило, което се спазва независимо дали капачката е стара или нова. Избърсва се до сухо челото на гърловината и се избърсва до сухо гумения уплътнител на капачката и след това се завива. Със задоволство забелязах, че доста майстори  правят точно това... Ако гърловината и уплътнителя са мазни, много е вероятно и чисто нова капачка да изпуска.


  • 0

#8 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
Garage View Garage

Posted 26 March 2019 - 11:14

Бърсани са естествено колега, как иначе ще си личи новия теч дали не е отпреди това. Пък и да уплътни гумата трябва да е почистено добре. И гуменото уплътнение съм въртял, преди да взема нова капачка.


  • 0

#9 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 391 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Posted 26 March 2019 - 11:59

Благодаря ви мненията, капачка ще взема, това ми е най малкия проблем. Присъствах на смяната на маслото и момчето леко разля, та предполагам мизерията по гърловината е от неговата грешка. Пускам клипче да добиете по точна представа за местоположението на следите от маслото които ме притесняват.

п.п Бяхте споменали и за гориво? Не е ли необичайно и каква причината за тези съмнения?

https://drive.google...ew?usp=drivesdk
  • 0

#10 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 391 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Posted 29 July 2019 - 21:37

Колеги, маркуча на интеркулера се е предал, някой може ли да сподели референтен номер на частта?

Attached Files


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users