Моля за съвет.
Поздрави!
Posted 25 March 2019 - 21:37
Posted 25 March 2019 - 21:43
Нова капачака за масло.
Другото ми е трудно да определя от къде идва.
Posted 25 March 2019 - 21:49
Съвсем нормално е да тече от капачката на маслото, след 200-300 хиляди километра
гуменото уплътнение се опича доволно и почва да цапа наоколо.
Смени капачката. Аз купувах преди години от Балкан стар за около 12 кинта.
Лесно се сменява, отвиваш старата, изхвърляш я и завиваш новата.
След това почистваш старателно старият теч на масло и чакаш да видиш дали и
от къде ще бликне пак.
Posted 26 March 2019 - 06:26
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
Posted 26 March 2019 - 08:36
Posted 26 March 2019 - 08:56
И аз сменях капачката (12-13лв.) и пак същата работа.....
Posted 26 March 2019 - 10:58
Преди завиване на капачка за масло има правило, което се спазва независимо дали капачката е стара или нова. Избърсва се до сухо челото на гърловината и се избърсва до сухо гумения уплътнител на капачката и след това се завива. Със задоволство забелязах, че доста майстори правят точно това... Ако гърловината и уплътнителя са мазни, много е вероятно и чисто нова капачка да изпуска.
Posted 26 March 2019 - 11:14
Бърсани са естествено колега, как иначе ще си личи новия теч дали не е отпреди това. Пък и да уплътни гумата трябва да е почистено добре. И гуменото уплътнение съм въртял, преди да взема нова капачка.
Posted 26 March 2019 - 11:59
Posted 29 July 2019 - 21:37
0 members, 1 guests, 0 anonymous users