Колеги здравейте ! Имам много странен проблем който ме тормози . Колата е мерцедес 212 Е250 ЦДИ 204 коня 2010 година При сутрешно палене или след престой около 4- 5 часа след потегляне няма мощност или по - скоро не се включва турбото за около 1 километър каране или не повече от 1 минута . След това време колата заработва нормално и всичко е ОК . Четена е за грешки с LAUNCH 321 Pro и любопитното е че не записва никакви грешки .Турбо пътищата съм ги проверил и всичко е ОК няма масло и в турбините и маркучите . Няма никакви намеси по софтуера на колата ДПФ филтъра не е премахван и всичко друго си работи нормално . Питането ми е - дайте идея от къде може да става този проблем или ако някой е имал подобни симптоми да сподели как се е справил ? Благодаря ви предварително !!!
Проблем с турбо или нещо друго ?W212 E 250 cdi 204 hp
Започната от Майсторо, 24 мар 2019 - 19:25:49
6 мнения по тази тема
#2
Публикувано 24 март 2019 - 20:22
Колега, намери някой да ти я прочете със Стар, за да си сигурен, че твоята диагностика не пропуска нищо.
Ако има под ръка ОБД четец я карайте и вижте живите й данни преди и след като загрее.
#4
Публикувано 25 март 2019 - 20:33
Колега четохме я и със Стар диагноза и не показва нищо ... което е много странно
В движение?Не може да бъде.Това означава или че няма проблем или че диагностика не може да чете Стар.
#5
Публикувано 04 април 2019 - 21:36
Колеги проблема е решен !!! А виновника е - вакуумен маркуч от водната помпа ? Номера му е А 005 997 38 52 Не мога да си обясня защо има вакуумен маркуч влизащ във водната помпа но факта е че след смяната колата вече работи перфектно . Лека и безаварийна на всички !
#6
Публикувано 05 април 2019 - 13:35
На 651 водната помпа е управляема.
Управлява се с подналягане.
Управлява се с подналягане.
#7
Публикувано 29 декември 2024 - 09:48
Здравейте, ако може да използвам темата да попитам.
колата е W212 E350 2012г 4matic 265ps турбината е с водно охлаждане колкото знам.
Миналата година, майстора когато обслужваше колата, малко в перката имаше луфт и каза хубаво да се рециклиране ще създаде проблем.
Добре му казах и той прати да се рециклират около 1300лв дадох само за рециклирането. Това стана точно преди една година по това време.
Карам колата по принцип няма проблем. просто той заедно с турбината, обслужи и В-то (дори е нямах проблем и не трябваше) след това почна да имам течове на масло, харчене на масло.
подобни...
Днес, разбирам от някой друг майстор. Вика пробвал съм няколко пъти, тези с водно охжлаждане, не могат да рециклират. Новото си е вика 2200лв . после почва да харчи масло и вода. Аз освен през зимата едни 150ml нямам проблем с загуба на антифриз-вода.
но, може би наистина повече масло гълти при високо скорост когато се ползва колата особено на дълг път.
Има ли някой инфорамция дали е така ?
и то как може да се провери дали е имам проблем с турбината или не ?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни