W221Проблем с осветлението в купето.
Започната от Senator1979, 19 мар 2019 - 22:34:15
27 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 март 2019 - 22:34
Здравейте.
Нов съм в групата.
Имам следният проблем.Днес спря да работи осветлението в купето.Отварям нищо.Та питането ми е имали някакви тънкости или настройки за това.Също ми отказа и вакума на шофьорската врата.Имали някаква връзка едното с другото.
И имали някаква комбинация в копчетата на ключа?
Ако накой е имал подобен проблем моля да пише.
Благодаря предварително
Нов съм в групата.
Имам следният проблем.Днес спря да работи осветлението в купето.Отварям нищо.Та питането ми е имали някакви тънкости или настройки за това.Също ми отказа и вакума на шофьорската врата.Имали някаква връзка едното с другото.
И имали някаква комбинация в копчетата на ключа?
Ако накой е имал подобен проблем моля да пише.
Благодаря предварително
#2
Публикувано 20 март 2019 - 10:15
Привет и добре дошъл!
Ако отвориш някоя друга врата освен шофьоркската пак ли не светва осветлението? По принцип режима на работа се задава от ключ на горната конзола (тази над огледалото за обратно виждане) и ако не се лъжа от него може да се изключи напълно. Ако от другите врати си работи нормално и само от шофьорската не работи - много е вероятно да е прекъснала връзката от ключа (или самия той да е дефектирал), който определя дали вратата е затворена - това може да е и причината да не ти работи вакума. Опитай да тръгнеш леко с отворена шофьорска врата - ако разпознаването на състоянието на врата работи на таблото веднага трябва да изпише, че имаш отворена врата. Ако не последва аларма значи там е проблема. Успех!
#3
Публикувано 21 март 2019 - 13:03
Благодаря за отговора.
Осветлението се оправи.Всичко си дойде на мястото след смяна на предният акумулатор.
Само вакума все още не работи на шофьорската врата.
Осветлението се оправи.Всичко си дойде на мястото след смяна на предният акумулатор.
Само вакума все още не работи на шофьорската врата.
#4
Публикувано 21 март 2019 - 13:06
Искам да попитам,някой мъчил ли се е да кара този модел с алтернативно гориво.
Говоря не за газ или метан,например със етанол.
Говоря не за газ или метан,например със етанол.
#5
Публикувано 21 март 2019 - 13:24
Сенаторе, тази кола ще върви и с розово масло дори.
Слагай и смело алтернативно гориво и си гледай кефа.
#6
Публикувано 21 март 2019 - 16:00
Той не е ли много скъп?Искам да попитам,някой мъчил ли се е да кара този модел с алтернативно гориво.
Говоря не за газ или метан,например със етанол.
Преди време проверявах за едни безкоминни "еко" камини и беше супер неизгоден.
#7
Публикувано 21 март 2019 - 21:01
Аз живея във Франция и тук е на половина по по евтин от бензина.
За това питам трябва ли нещо специално да се прави или направо зареждаш.
За това питам трябва ли нещо специално да се прави или направо зареждаш.
#8
Публикувано 21 март 2019 - 21:34
Аз мислех че се шегуваш а ти си бил сериозен.
Не може само на био гориво - етанол, трябва и бензин. Колата ще умре.
Като за начало може да покараш с новите евро бензини Е10 и Е15 които са съответно
с 10% и 15% етанол.
#9
Публикувано 22 март 2019 - 12:44
Здравейте.
Днес реших да пробвам само с етанол,за сега съм минал 300км.добре се справя колата.Разхода смесено ми е 15л./100км.
Ще пробвам пък каквото стане ако се чупи чупи.
По-принцип кое е най-проблемното което може да сдаде багажа?
Днес реших да пробвам само с етанол,за сега съм минал 300км.добре се справя колата.Разхода смесено ми е 15л./100км.
Ще пробвам пък каквото стане ако се чупи чупи.
По-принцип кое е най-проблемното което може да сдаде багажа?
#10
Публикувано 22 март 2019 - 13:47
Здравейте.
Днес реших да пробвам само с етанол,за сега съм минал 300км.добре се справя колата.Разхода смесено ми е 15л./100км.
Ще пробвам пък каквото стане ако се чупи чупи.
По-принцип кое е най-проблемното което може да сдаде багажа?
Най-общо двигателят ти ще се скапе. По-конкретно - може да ти прегорят клапаните.
Прочел ли си някъде МБ да позволява каране с етанол? Понеже даже Е5 и Е10-съвместимост не е гарантирана за всички двигатели.
Прави каквото си си наумил, само пиши тук за "резултатите".
#11
Публикувано 22 март 2019 - 14:21
Здравейте.
Днес реших да пробвам само с етанол,за сега съм минал 300км.добре се справя колата.Разхода смесено ми е 15л./100км.
Ще пробвам пък каквото стане ако се чупи чупи.
По-принцип кое е най-проблемното което може да сдаде багажа?
Продължавай да пробваш всекидневно и ни дръж в течение кога главата ще изпуши.
За да се знае от поколенията.
#12
Публикувано 22 март 2019 - 15:18
Аз си мисля че Сенатора ни сапунисва преди да ни е изплакнал.
Ама пък от друга страна колелото на прогреса се движи от смелите и безумните.
Кой знае, може пък след 15-тия резервоар само с био етанол колата да свикне с него.
#13
Публикувано 22 март 2019 - 15:51
Аз си мисля че Сенатора ни сапунисва преди да ни е изплакнал.
Ама пък от друга страна колелото на прогреса се движи от смелите и безумните.
Кой знае, може пък след 15-тия резервоар само с био етанол колата да свикне с него.
И като свикне с етанола, почваме да я привикваме постепенно към вода. Първо 5% вода, после 10%...
Положителният ефект е, че на 60% от процеса ще може и ние да си сърбаме от резервоара, щото точно ще сме забъркали водката
#14
Публикувано 28 март 2019 - 23:21
Здравейте.
Вече 2500км.само с етанол.
Никакъв проблем.
Вече 2500км.само с етанол.
Никакъв проблем.
#15
Публикувано 28 март 2019 - 23:32
Такси ли караш?Здравейте.
Вече 2500км.само с етанол.
Никакъв проблем.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни