Е това е, евала! Благодаря за отговора. Да, това няма оправяне, само нов колектор, или с някаква безумна еротика да се отвори, и ако е възмовно да се сменят тия втулки с метални, някога във времето. Въпреки, че колкотo съм чел по форуми и сайтове никой не е изревал от това, не съм срещал, eдинствено от механизма отвън и това е.
Клапи на всмукателен колектор при мотор M272 - Е280
Започната от EMark, 19 мар 2019 - 01:27:12
24 мнения по тази тема
#16
Публикувано 15 април 2019 - 14:54
#17
Публикувано 15 април 2019 - 16:15
Това което прочетох и видях в един англоезичен форум е, че вътре клапите са пластмасови. Има вариант нещо да се отчупи и от там да прецака някой клапан както Прокопи е писал.
Ето линк http://www.peachpart...-flap-read.html
Ето снимка на вътрешността на всмукателния колектор.
Прикачени файлове
#18
Публикувано 15 април 2019 - 16:37
Да, ясно. Идеално няма
Но съм сигурен, че това да се случи е много рядко и случаите са единици.
#19
Публикувано 15 април 2019 - 17:51
Едните са пластмасови, другите метални. Това на осмака. На шестака предполагам пак са така.
#20
Публикувано 15 април 2019 - 21:12
Дам..., благодаря за кадрите !
#21
Публикувано 10 май 2019 - 09:56
Здравейте, какви са признаците които се наблюдават относно състоянието на балансиращия вал?
#22
Публикувано 10 май 2019 - 17:48
Светва чека.
#23
Публикувано 11 май 2019 - 09:51
Колектора си е консуматив при М272 и М273!
Хубаво е да се подменя на 200 000км.
Тоест при покупка си го смени превантивно, за да ти е мирна главата.
Всякакви ремонти и побългарявания, могат да ти струват половината кола, след като потрошиш мотора.....
За вала, това да не те успокоява че след 2006г. проблема е решен, решен е само за този период, ако търсеше такъв автомобил преди 10г.
Сега сме 2019 и вероятността да намериш такъв автомобил под 250 000км. е равна на 0
Сегата там не е същата както при колектора, бих го сменил превантивно.
Общо взето за покупката на такъв автомобил с този двигател, човек трябва да отдели поне 2000-3000лв. за обслужването му.
Иначе си е руска ролетка.....
#24
Публикувано 21 май 2019 - 21:53
Аз не бих се занимавал точно с този мотор, и при 2006 и при 2009 проблемите са сходни, балансиращия вал и колектора са ри най малкия проблем, един колектор ти е 800лв нов слагаш и забравяш
#25
Публикувано 30 май 2019 - 00:17
Хора, много благодаря на всички за изчерпателните отговори и за старанието да сте полезни!
За съжаление се отказах от колата, не поради мотора, а заради вратите.
Стана така, че се оказа по-удачно купуването на комби.
Благодаря още веднъж на писалите в темата! Надявам се един ден да станем братя по марка автомобил ))
Но като цяло темата стана доста изчерпателна и много полезна, надявам се да бъде в помощ на други търсещи напред във времето.
Този пост е редактиран от EMark: 30 май 2019 - 00:18
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни