Къде си ремонтирате бенца?
Started by vixbg, 13 Mar 2019 - 19:07:12
2 replies to this topic
#1
Posted 13 March 2019 - 19:07
Здравейте.
Търся сервиз или майстор в София, които да се занимават специфично с Мерцедес. Да имат стар диагностик. За бившите балкан стар и ивайджет съм чувал, но ме притеснява цената, която ще платя там.
Колата е C350 от 2005та (s203). Моторът е M272.
Имам следните няколко проблема:
1. Губя антифриз. Около литър на 300 км. До сега не успяваха да намерят от къде е. Веднъж пристягаха маркичите към газовата. Ако давам повече газ, по-бързо спада нивото.
2. Зимата на няколко пъти ми светваше енджин чек лампата и след няколко паления сама изгасваше.
3. При кикдаун в купето замирисва на изгоряло. Възможно е да е свързано с проблем едно или от някъде да капе масло по изпускателен колектор или нещо такова.
4. Този проблем е от една седмица. При потегляне чувам скърцащ звук. Като буркан пълен с пружини. Понякога става продължителен около 1600 оборота и мотора е под товар.
За момента ме интересува някой да ги диагностицира тези проблеми, за да разбера какво ще ми струва ремонта.
Благодаря !!!
Поздрави.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Търся сервиз или майстор в София, които да се занимават специфично с Мерцедес. Да имат стар диагностик. За бившите балкан стар и ивайджет съм чувал, но ме притеснява цената, която ще платя там.
Колата е C350 от 2005та (s203). Моторът е M272.
Имам следните няколко проблема:
1. Губя антифриз. Около литър на 300 км. До сега не успяваха да намерят от къде е. Веднъж пристягаха маркичите към газовата. Ако давам повече газ, по-бързо спада нивото.
2. Зимата на няколко пъти ми светваше енджин чек лампата и след няколко паления сама изгасваше.
3. При кикдаун в купето замирисва на изгоряло. Възможно е да е свързано с проблем едно или от някъде да капе масло по изпускателен колектор или нещо такова.
4. Този проблем е от една седмица. При потегляне чувам скърцащ звук. Като буркан пълен с пружини. Понякога става продължителен около 1600 оборота и мотора е под товар.
За момента ме интересува някой да ги диагностицира тези проблеми, за да разбера какво ще ми струва ремонта.
Благодаря !!!
Поздрави.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#2
Posted 14 March 2019 - 13:53
Привет.
По т. 1 никъде ли няма петно, капка или нещо друго ? Дори и по кората ? Остави колата на равно и сухо място, махни корите отдолу и сложи един чист кашон за тест.
По т. 2 по-умните газови компютри имат опцията да гасят чек енджин лампата ако грешката не е някаква фрапантна., но със сигурност имаш записани (а може и актуални) грешки в мотора.
По т. 3 може и да има общо според мен, но ако антифриза капе на колектора то ще има и пушек ?
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#3
Posted 14 March 2019 - 17:13
1. При последното ходене на сервиз ги накарах да я огледат и да свалят корите. Според тях не са намерили. Това ме плаши, щото да не се окаже в мотора.
2. Газовата е на LPGTech и минава за умна. Дали тя чисти лампата, не съм наясно. Ще се надявам при изчитане да се види какво е.
3. Пушек нямам. Факта е че в купето мирише на секви неща от мотора и е много дразнещо.
Мерси за отговора !!
Sent from my iPhone using Tapatalk
2. Газовата е на LPGTech и минава за умна. Дали тя чисти лампата, не съм наясно. Ще се надявам при изчитане да се види какво е.
3. Пушек нямам. Факта е че в купето мирише на секви неща от мотора и е много дразнещо.
Мерси за отговора !!
Sent from my iPhone using Tapatalk
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users