Здравейте, колеги
Предния парктроник се държи малко странно. На индикатора първо светеха всички лампички за дистанция от ляво и пищи постоянно, след това от дясно. За кратко време влизаше в така наречения авариен режим с две червени лампички от ляво и от дясно. Сега последно пак светят всички индикатори от ляво и пищи докато не го изключиш - все едно има нещо пред него.
Направих диагностика ще видите от снимката какво показва. Проблема с ключа на светлините го реших.
Ако може да ми разчетете и другите грешки ще съм много благодарен.
Парктроник - диагностика
Започната от MB123, 13 мар 2019 - 16:25:31
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 март 2019 - 16:25
#2
Публикувано 13 март 2019 - 18:41
Значи казва ти датчика на предна броня ляв вътрешен. Това означава този най-близо до номера от шофьорската страна на колата.
#3
Публикувано 13 март 2019 - 18:58
При мен стана така, имаше тънък слой лед върху самият датчик.
Може да погледнеш буксите отзад за окиси.
Това е като най-първи стъпки.
Може да погледнеш буксите отзад за окиси.
Това е като най-първи стъпки.
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
#4
Публикувано 13 март 2019 - 22:15
Колата какъв внос е? Ако е италиянка и има поставка за малък номер махни поставката и пробвай така.
#5
Публикувано 14 март 2019 - 00:00
Благодаря за съветите.
Надявам се да е хлабава връзка и затова да се бъзика парктроника. Къде му се намира буксата на това чудо? Отзад всичко си работи - както трябва.
Иначе трябва да се сваля броня (предполагам) и да се гледат предните сензори. Има ли начин отдолу да се види без да сваля броня?
Иначе колата е от Италия, има логика и да бъде и от поставката за номера. Ще пробвам и това.
Този пост е редактиран от MB123: 14 март 2019 - 00:01
#6
Публикувано 14 март 2019 - 07:00
Първо пробвай с подложката за номера. Ако не се оправи тогава ще трябва да свалиш бронята. Случвало се е при монтаж на предния номер винта да закачи инсталацията на парктроника, та за това ще трябва да огледаш добре проводниците в зоната за номера, но отново при свалена броня.
Между другото каква е колата ти?
#7
Публикувано 14 март 2019 - 08:26
Иначе колата е от Италия, има логика и да бъде и от поставката за номера. Ще пробвам и това.
Пробвай първо с това. Стойката се сваля за много кратко време. Проблема според мен не е в нараняване на инсталацията, а в това, че нашите табели са по-големи и стоят издадени на тези стойки, и по този начин се смущава работата на парктроника.
Това го казвам от опит, защото заради тази стойка си съсипах 6 бр, датчика, купих нов модул, както и около 10-12 нови датчика, а се оказа другаде проблема.
Още един съвет, ако е инсталацията и не подлежи на ремонт търси инсталация от кола с лява дирекция, че от английска, ще ти показва левия ред датчици като десни и обратно.
Моята кола е 211, но вероятно и при другите е така.
#8
Публикувано 14 март 2019 - 14:55
Колегата robber е абсолютно прав! Проблема се оказа точно италианската поставка за номера. Благодаря много!
След като я свалих, отдолу на бронята има 2 по-големи дупки където с винтове се навива италианската поставка, но тя отзад си има нещо като дюбел. За да не разпробивам бронята с самонарезни винтове да закрепя бг табела за номера се опитах да сложа нормален дюбел и с винт да го стегна, но превърта дюбела и нищо не става. Отзад има нещо меко, като го навивам потъва. Надявам се да няма опасност точно там да прекъсна кабел.
Имате ли идея как да хвана нормалната поставка за бг номера там? И изобщо има ли смисъл да си играя да намствам бг номера върху италианската поставка. Видях на същата Ц класа W204 седеше и пак имаше парктроник. Може би ако се премести по-наляво ?
Този пост е редактиран от MB123: 14 март 2019 - 15:00
#9
Публикувано 14 март 2019 - 14:58
Може би нещо подобно ще свърши работа - https://www.olx.bg/a...60-ID6AMRF.html
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни